Kiitosaihe on hyvä kristillinen TV 7
Että meillä on saatu aikaan hyvä kanava.
Siunausta kaikille Ohjelmantekijöille.
Katson joka päivä ja saan hengen ravintoa ja
opetusta.
Siunataan
1
365
Vastaukset
- Miss Mossad.
On onni, että löytyy edes yksi kanava, josta tulee puhdasta, kristillistä ohjelmaa. Sielu ja mieli lepää kaiken kiireen ja ympäröivän maailman tuskan keskellä. Jotkut ohjelmat ärsyttävät, olen yrittänyt pohtia miksi suhtaudun niihin sillä tavalla, koska tunnen kuitenkin uskon ja totuuden siellä taustalla. Joistakin naisista vain hyökkää päälle sellainen "yli-pyhyys", että on pakko kääntää kanavaa. Palaan kyllä takaisin heti seuraavan ohjelman alkaessa:)
Saan hengen ravintoa (vielä maidonjuojana) mm. kaikista David Pawsonin, Derek Princen, Patmoksen, Tapani Suonton, Pirkko Jalovaaran, Paavo Järvisen, Aki Miettisen, IRR-TV:n, Cafe Raamatun, Joyce Meyerin, Lábandat Life Churchin, Polvijärven pastorin, Sid Rothin, Hillsong TV:n, Varustamon, Armon kalliolla, Kirja-ohjelman, ihanan Matti Vuolanteen, ja nykyään Meritähti-ohjelmien ja juuri aloittamani Mesilan eli heprean kielen opiskelun parissa:)
Huh - tulipas listaa mutta moni jäi sanomatta, alussa minua kosketti pariskunta Westergård, joita katselin hieman huvittuneena mutta yllätyinkin hyvästä sanomasta. Toinen vahva koskettaja on ollut myös Tie on valmis -ohjelman ihana pastori!
Tietysti Israel-ohjelmat ihan kaikki pitää katsoa uutisista lähtien. Oikeastaan tuo aloittamani lista on huono siksi, että siitä puuttuu niin moni! Ainoa mitä vastauskoon tulleena hieman olen aristellut, on sellaiset voimakkaat, julistavat "kiihkot", jotka pelottaa ja ärsyttää. Ne jos ketkä karkoittaa helposti orastavan uskon.
Suurkiitokset Martti ja Mirja Ojarekselle hienosta elämäntyöstä. Tukijana ollaan;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392855Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262407- 1351988
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1331568Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...821370- 331203
- 991150
Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21019Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990