Kepussa

on 15 000 "yksittäistapausta", siis niitä, jotka ovat jäsenrekisterissä vastoin omaa tahtoaan tai kuolleita jäseniä. Sellainen kansanliike on Kepu. Tulevaisuudessa sen onkin hyvä kirjata vain vainajia jäsenikseen, kun elossa olevat alkvat karttaa puoluetta.

12

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rimbauttaja

Hautuumaat ovat kepulaisia täynnä.

• Kenraali Custer

kuollut intiaani.

Intiaanikin kuoli intiaanina, mutta kuka tahansa voi tässä kepumaassa kuoltuaan muuttua kepulaiseksi.

• Kyrsä-Uuno kepusta

Apollonkadun kepulainen konttoristi myönsi, että tuhansia ja taas tuhansia jäsenkirjoja on lähetetty kepun ohviisiin takaisin ja virta jatkuu. Huhut kertoo, että ko taloyhtiön on joutunut ottamaan roskiksiin ekstra tyhjennyksiä, koska roskikset pullistelee kepun jäsenkirjoista! Kepu on todellinen "ympäristöpuolue".. Johonkin valtion tukeen tuokin operaatio liittyi. Mitä muuten luulet MPP,
      jos kepu palkitsi Aki Haaron Nuorisosäätiön viralla kaiken sen jälkeen mitä ko kaveri suhmuroi, niin onko kyseessä vaitio-olon ostaminen vai palkitseminen hyvästä työstä? Samasta syystä luulen, että kepu pulittaa 230.000 euroa ylityökorvauksia Jarmo Korhoselle..

• kapi_

Mormonit kastavat uskoonsa myös jo sukupolvia sitten edesmenneitä esivanhempiaan, jotta nämäkin pääsisivät taivaaseen. Kepu voi ryhtyä kirjaamaan jäsenikseen myös niitä kepulaisten esivanhempia, jotka eivät saaneet kokea puolueen jäsenyyden tuomaa autuutta, kun maalaisliittoakaan ei vielä ollut olemassa heidän eläessään.

Tulinkohan antaneeksi liian hyvän idean? Saankohan tästä kepun kunniajäsenyyden?

• Pakkojäsen kepusta

taas pahan;-))) City-Keskustalle pitäisi oikeasti antaa kultaisilla raameilla kehystetty keskustan kunniajäsenkirja ja toisaalta myös sinulle, olethan sentään tuonut kepusta esiin monta mielenkiintoista pointtia, jatka ihmeessä samaan tahtiin!

• c.c.c.p.
        Pakkojäsen kepusta kirjoitti:

taas pahan;-))) City-Keskustalle pitäisi oikeasti antaa kultaisilla raameilla kehystetty keskustan kunniajäsenkirja ja toisaalta myös sinulle, olethan sentään tuonut kepusta esiin monta mielenkiintoista pointtia, jatka ihmeessä samaan tahtiin!

Vaikka sie kapi joskus olevinaan hauskan jutun keksit, niin yritä nyt malttaa mielesi edes tunniksi. Ei heti vartin päästä kannata itseään lähteä kehumaan, on nimittäin se varsin helppotunnisteista.

• kapi_
        c.c.c.p. kirjoitti:

Vaikka sie kapi joskus olevinaan hauskan jutun keksit, niin yritä nyt malttaa mielesi edes tunniksi. Ei heti vartin päästä kannata itseään lähteä kehumaan, on nimittäin se varsin helppotunnisteista.

...kannattaisi lähteä tuollaista möläyttämään, sillä kuka tuosta muuta voisi uskoa ja nähdä kuin katkeruutesi, reppana. Ja voi päätellä sen, että teillä kepulaisilla ilmeisesti kaikilla on tapana kehua aina itseänne nimettöminä, kun ensin jotain typerää tänne nimettämänä ruiskasette. Sonnimiehellä ja kapitulanttimiehellähän se tapa on ollut aina, kun heillä on niitä nikkejä sadoittain.

Mutta MINÄ EN KOSKAAN ESIINNY nikittömänä, joten jos kehun itseäni, teen senkin omalla nikilläni. Minä en ole kepuluuseri vaan olen upseeri ja herrasmies, joka ei alennu kepuluuserien tavoille, eikä sellaisiin olisi minulla koskaan tarvettakaan.

• hih-hih-hih

Varmaan kepu ottaa varteen. Ja minä pääsen tällä kapiksi ;D

• Kyseleväinen

JOko mielipidepankki sai metorpaperit hävitettyä?

• Kepuuneivoiluottaa

ja TIETÄMÄTTÄÄN!!!
      Ja mikä on lopulta todellinen määrä noita kepun pakko/valejäseniä?
      Tuskin se tuohon pysähtyy.
      Kukaan ei voi olla varma, ettei nimi ole kepun jäsenrekisterissä, tai jossain kepulaisessa järjestössä poimittuna ties mistä.

Mistä pitää kysyä, jos haluaa varmistaa, ettei kepu ole rekisteröinyt esimerkinomaisesti henkilöä nimeltä Nils Holgerson (RKP:n jäsen) omaksi jäsenekseen?
      Mistä saa luotettavan vastauksen?
      Kepun puoluetoimistostako?
      Sen saman, jonka oven raosta huudettiin, ettei ole täällä poliisi käynyt, kun poliisi oli ratsannut tuon kepupesäkkeen ja takavarikoinut sieltä autolasteittain materiaalia poliisitutkintaa varten?

• reneges

Aatami ja Eeva olivat kepun ensimmäiset jäsenet. Käärme oli kolmas.

• Otsikossa hymiö

Luulivat keppulinreppanat olevansa kepuparasiitissa, muttei ollut vaatteitakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      172
      1127
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      132
      857
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      84
      793
    4. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      738
    5. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      549
    6. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      37
      541
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      295
      533
    8. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      215
      489
    9. Pakkomielle

Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs
      Ikävä
      45
      482
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      49
      477
    Aihe