Asia ei periaatteessa tänne kuulu, mutta...
Pystyykö luottotiedoton tilamaan lämmitysöljyä mistään ja maksamaan laskulla tai erissä (esim.2-3 erässä)?
Luottotiedoton ja lämmitysöljyn tilaus
15
7620
Vastaukset
- Pystyy.
Luottotiedoton ei yleensä saa luottoa.
- nouppista
Ei pysty.
Maksat ennakkoon. Maksuhistoriasi osoittaa että jälkikäteen et sopimusten mukaisesti maksa.
Onko olemassa hyödykkeitä/turhakkeita, jotka absoluuttisesti ovat luottotiedottoman ulottumattomissa - eli mahdollisutta hankkia kyseinen -ke (etu)käteismaksuinkaan ei ole?
- hhhhhhhh
piruitte kirjoitti:
Onko olemassa hyödykkeitä/turhakkeita, jotka absoluuttisesti ovat luottotiedottoman ulottumattomissa - eli mahdollisutta hankkia kyseinen -ke (etu)käteismaksuinkaan ei ole?
mieleen.
Pystyt tilaamaan jos toimittaja kauppaan suostuu (kannattaa tilatessa mainita mikä tilanne on).
- Kredit
Tuskinpa suostuu, on se sen verran arvokas lasti, että haluaa suorituksen heti toimituksen yhteydessä.
Kun on uusi asiakas, tarkistanee ensin luottotiedot ja jos ok, laskulle mutta jos merkintöjä niin silloin per heti käteisellä. - 14+7
krittisellä jokin erityiosoikeus herjata muita?
- anonyymimous
Ottaen kuitenkin huomioon, että lämmitysöljy, kuten sähkö ja kaukolämpö ovat maksavia palveluita, joita kuitenkin sitoo laissa erityiset märäyksen sosiaalisista / taloudellisista suoritusesteistä.
Sähkösopimuksen saa / sen on pakko saada, vaikka ei ole luottotietoja... Öljystä en tiedä.- kylmä talvi tulee
öljyt kun maksat laskun etukäteen näin ainakin shellillä
- luottotietoinen
toikin asia olisi pitäny miettiä ennen kun anto luottotietojen mennä.
- Anonyymi
Toihan oli ihan v..tun fiksu kommentti sulta!! :😁👍
- Aapeli39
Kokeile tilata Nesteen kautta tai Prisman..Sielä sai ainakin naapurini
- 22222222222
maksamaan nesteelle etukäteen vaikka asiakassuhde on kestänyt yli 30 vuotta.
Eivät myyneet velaksi edes eri henkilölle, joka asui samassa taloudessa. Siis kieltäytyivät myymästä velaksi koko omakotitalon asukakunnalle.
Näin meillä satakunnassa.
- geghghkxjwk
jos oot entuudestaan tälle toimittajalle tuttu ja sen mielestä luotettava, ni uskon että saat laskuun tjtk. Mut tuskinpa ihan vaan joltakin toimittajalta saat laskulla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512