A-studion Annukka Roininen

Annukka fani

Kylläpäs on kaunis ja karismaattinen nainen! Ilmeikkäät kasvot.
A-studiota katsoo jo pelkästään hänen vuokseen. Muistuu mieleen toinen Ylen hottisbrunettetoimittaja Susanne Päivärinta, jonka sääriä ja minihameita moni kuolasi 2000-luvun alussa Tarinatalon ohjelmissa.
Kumpi teistä on kuumempi nainen? Itse annan ääneni Annukalle, koska Suskia ei ole näkynyt aikoihin ruudussa. Eläköön YLEn ajankohtaisohjelmat!

90

17531

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yes joo

      Ihana nainen ja sinne pisteet. Susanne jäi pois ruudusta, kun sen massu kasvo isoksi. Tais ihan sanoo itsekkin vikassa ohjelmassa olevansa pieniin päin. Ihan söde oli hän myös.

      • noisemen

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.


      • silmänruokanälkäinen

        ja nimenomaan ilmeikäs. Kauniit tummat kauriinsilmät. Kuvia löytyy tosi huonosti netistä.


      • ffani
        silmänruokanälkäinen kirjoitti:

        ja nimenomaan ilmeikäs. Kauniit tummat kauriinsilmät. Kuvia löytyy tosi huonosti netistä.

        hame korvis kuin housut nilkois. Olipa pettymys viime lähetys, kun oli housut. Kauniit sääret menee hukkaan


      • awwil
        ffani kirjoitti:

        hame korvis kuin housut nilkois. Olipa pettymys viime lähetys, kun oli housut. Kauniit sääret menee hukkaan

        ivalosta kotosin ivalon koulun rehtorin tyär


      • dirty legslicker
        ffani kirjoitti:

        hame korvis kuin housut nilkois. Olipa pettymys viime lähetys, kun oli housut. Kauniit sääret menee hukkaan

        todellakin reipas muija kun näyttelee sotusääriään
        mutta mediakin vaatii aina vain enemmän seksikkyyttä
        jos työpaikan meinaa pitää

        kameramies taitaa olla tosin aina teltta pystyssä


      • Jungner
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Susanna Päivärinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


      • Jungner
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Susanna Päivärinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


      • Jungner2
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Susanna Päivärinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


      • Jungner2
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Susanna Päivärinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


      • JJungner2
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Susanna Päivärinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


      • JJunggner2
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Susanna Päivärinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


      • JJunggner2
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Sus-anna Päivä-rinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


      • JJunggner2016
        noisemen kirjoitti:

        Aloitin ohjelman katsomisen silloin kuin Annukka tuli mukaan tekijätiimiin.

        Annukka on fiksu, asiallinen, osaava kaunis näyttävä nainen - toisin kuin se surkea puusta veistetty 3mm pakkeli-hevosnaama Sus-anna Päivä-rinta.
        Pisteet Annukalle 100 - 0 .


    • Annukkafani

      Olen täysin samaa mieltä Annukka Roinisesta, todellinen tv-persoona jonka työtä on mukava seurata ja miellyttää vielä silmääkin, varsinkin takapuoli on parasta A-luokkaa, ei vuodessa montaa vastaavaa tule kadulla vastaan (puhutaan alle yhden käden sormista).

      • segsdrgdfgd

        Minkä ikäinen tämä Annukka on ja onko hän naimisissa jo vai vapaa?


    • b-82

      Annukka Roininen on upea tumma kaunotar. Tykkään hänen pitkistä hiuksistaan ja sileistä kasvoistaan. Hänen vartalonsa on sopiva; hän ei ole laiha eikä lihava. Kaiken lisäksi hän pukeutuu tyylikkäästi.

    • miki-66

      A-studiota just Annukan kauniiden säärien takia! Myös Kirsi Skönillä on kauniit sääret!

      • sano.

        Mutta ei huono.


    • Retkuilija

      Megaupeat sääret Annulla, eivät jää huomaamatta!

    • krätskräts

      onhan noissa pohkeissa vähän muotoakin, mikä on hyvä

    • asiasta kiinnostunut

      "todellakin reipas muija kun näyttelee sotusääriään
      mutta mediakin vaatii aina vain enemmän seksikkyyttä
      jos työpaikan meinaa pitää"


      tämä on todella valitettava kehitys. toivon tosiaan että ajankohtaisohjelmien lukuisat kauniit naiset pukeutuu viehättävästi ihan omasta tahdostaan.

    • Annukka fani

      Miksi Annukka syksyn tullen peittää rotusäärensä housuihin? Onneksi oli tänään sentään korkokengät. Tosi vetävän näköinen. Mutta hame olisi tietysti parempi kuin farkut/housut.
      Ja nythän Susanneakin näkee taas ruudussa! Toinen klassinen kaunotar Ylessä. Ei ole vanhentunut päivääkään 10 vuodessa.

      Muuten, kun Googleen alkaa kirjoittamaan Annukka Roininen, ensimmäinen ehdotus on "sääret" :)))) kokeilkaa vaikka.

      • Retkuilija

        Sillä on kyllä kauniit kasvotkin, tänään tuli keskityttyä niihin. Junkkerikin vilkuili sääriä.


    • naiskatsoja

      Miksi asiaohjelmissa, esitellään sääriä, ja hame niin lyhyt et näkyy kaikki katsojille, eihän miehetkään pukeudu liian pieniin vaatteisiin.

    • LuonnonLaki!

      Normi naiset haluaa näyttää sitä ja niitä miehille. ja haluaa sitä joskus. kuten luonnossakin naaraat keimailevat uroksille. ja uros ottaa parraat hedelmät ja hyppää pukille. ja pyyhkii vehkeen verhoihin ja kiittää vitusta.

    • on rotunainen on on!

      Jos on kaunis kroppa, miksi pitäisi piilottaa se vaatteiden alle? Toivottavasti ensi viikolla on taas hame. Tämä siis nimimerkille "Naiskatsoja".

    • Retkuilija

      Annukalla on muuten pistävä katse! Merkillinen juttu että kuvassa näytti jopa rumalta mutta elävässä kuvassa asiat muuttuu.

    • Retkuilija

      Olipa Annukka hehkeän näköinen tänään! Haluaisin hänen piinapenkkiinsä.

    • joku vaan joo

      Kaunis on hän, en korjais mitään. Veisin kaffille :)

    • b-82

      Annukka saisi taas käyttää lyhyitä hameita ja esitellä upeita sääriään. Hän saisi myös pukea kauluspaitojensa ylle liivin, niin näyttäisi erittäin tyylikkäältä.

    • Retkuilija
    • 2+1

      Huh huh kuinka hyvältä Annukka taas näytti tänään A-studiossa. Sääret oli sopivasti esillä kun oli hame! On niin mukava katsella kun hän puhuu, tänäänkin hymyili niin viehättävästi että sanoma taisi mennä hiukan ohi...

      • Retkuilija

        Kuinkahan pitkä Annu on? Ei mikään töppöjalka.


    • Retkuilija

      Terveiset meni perille! Sääret loistivat taas!

    • Retkuilija

      Kyllä oli taas silmänruokaa tänään! Aina vaan paranee.

      • miki-66

        Jos olisi äänestys Suomen kauneimmista sääristä niin Annukka olisi ihan siellä kärjessä!


      • Retkuilija
        miki-66 kirjoitti:

        Jos olisi äänestys Suomen kauneimmista sääristä niin Annukka olisi ihan siellä kärjessä!

        Euroopan kauneimmat sääret? Eikä ole tissitkään huonot.


    • Kehitystä havaitt...

      Nyt oli hyvä, ei haukkunut perussuomalaisia.

    • huhHUHhuh

      TAIVAS VARJELE MIKÄ NAINEN!!!!

    • pakollinen

      Uskomattomat sääret, voi pojat sentään. Onko hän koskaan juontanut hameessa ja mustissa sukkahousuissa?

      • Retkuilija

    • kesäkollit vonkailee

      Onkohan annukka vielä NEITSYT?

      • Uuh ihan kivat

        Tuskinpa. Eiköhän noiden koipien välissä ole joku hetkuttanut jo vuosia sitten?


      • Pakollinen
        Uuh ihan kivat kirjoitti:

        Tuskinpa. Eiköhän noiden koipien välissä ole joku hetkuttanut jo vuosia sitten?

        Löytyiskö videota? :)


      • Ike from Åbo
        Uuh ihan kivat kirjoitti:

        Tuskinpa. Eiköhän noiden koipien välissä ole joku hetkuttanut jo vuosia sitten?

        ei ole neitsyt


    • Annukka fani

      Annukka on valitettavasti syksyn tullen alkanut piilottaa rotusäärensä housujen alle, harmi :(
      onneksi sentään sirot nilkat vilahtelee, upea näky korkokengissä.
      Tuosta pistävästä katseesta: on hyvä, että Annukka ja Susanne ei päästä haastateltaviaan liian helpolla!! Niitä nuoleskeluhaastatteluohjelmia on ihan riittävästi kolmosella ja nelosella! Lisää Annukkaa ruutuun! Tietääkö joku; onko sinkku, naimisissa...? Jos Telvis-kilpailu on yhä olemassa, annan ääneni Annukalle.

      • Retkuilija

        Pitää laittaa Ylelle palautetta ja vaatia että Annukka näyttää aina sääriään lähetyksessä. lupamaksurahoille vastinetta!


    • 8460

      Eilen oli taas upet sääret näytillä.

      • Retkuilija

        Ehdottomasti tsekattava.


    • kritisoija

      Kuinkas pitkä se oikein on?

      Näyttää noin 185 cm pitkältä... Aika kolho yleisilme jättää miehen kylmäksi.

    • Annukka fani

      "Pitää laittaa Ylelle palautetta ja vaatia että Annukka näyttää aina sääriään lähetyksessä. lupamaksurahoille vastinetta!"
      Juuri näin! Annukka on jälleen juuri nyt ruudussa!!!!!!!!!!!!!! Miksi oi miksi Annukka piilotat rotusääresi housujen alle? Noh, sirot nilkat ja kauniit korkokengät; niistä plussaa.
      Äänestetään Annukka Telvis-palkinnoille! On sen ansainnut.

    • .,.,.,

      Annukka oli eilen upeine säärineen ruudussa.

    • Retkuilija

      HAA, sääret taas näkysästi!

    • kinkkumies...
    • ft68

      Annukka oli säärineen taas ruudussa. Nam.

      • Retkuilija

        Kuvaajan saatana kuvas liikaa Rätyä!! Ja pöytä esti Annukan jalkoja näkymästä!


    • 34654y746erte
      • Retkuilija

        On se vaan kuuma!!


    • nuppi07654

      Olispa hienoa työntää pää noitten säärien väliin.

    • Valkoinen on parempi

      Roininen on 185 senttinen amatsooni-kommunisti Lapista.
      Pitutta on aivan liikaa, mutta kyllä se aatekin oksettaa.

    • Joke

      Annukka on ihanan näköinen amatsooni. Mutta minihame oli liian paljastava. Ukkohousut tai maksihame hänelle sopii. Kiitos.

    • annnukkafanittaja

      Annukka on hottis.

    • Todellinen toimittaj

      Molemmathan ovat karismaattisianaisia, joilta ei puutu kykyä teurastaa median avulla ihmisiä heidän omassa giljotiinissaan, jossa syytetty silmätikku on jo ennalta aseettomaksi riisuttu. Aiemmin on amerikkalaisesta oikeudenkäynnistä tuotu historiallisena tosiasiana julki, että parhaimman ja kalleimman asianajajan palkannut osapuoli voittaa juttunsa. Nämä kaksi ilotonta naista voittavat kenet hyvänsä, oli aihe tai henkilö kuka tai mikä hyvänsä. Toimittajien keskityleiri luonnollisesti pyrkii tasapuolisuuteen, totuuteen ja oikeudenmukaiseen seuraamukseen.
      Ym toimittajien journalistiikassa ei ole kysymys tiedon välittämisestä, vaan väärien ja virheellisten mielikuvien luomisesta. Uutinen ei enää ylessä ole uutinen, ellei kysymyksessä ole KOHU, jupakka tai potkut. Vielä kymmenen vuotta sitten ylen toimittajiin saattoi jollain tavoin luottaa ja ensisijaisesti kokea toimittajien tekevän oikeaa työtä oikeiden asioiden ja arvojen puolesta. Nykyään ainut merkitsevä luonnehdinta uutiselle on julkinen teilaaminen ja giljotiinin avulla päiden pudottaminen uutisilla, jotka saavuttavat ajoittain jopa "seiskalehden" tai kehnon pornolehden tarinoiden tason ja luotettavuuden. Viimeksi Päivärinnan vainon kohteena on ollut ministeri Heidi Hautala, joka kerrassaan on syyllistynyt niin suureen rikokseen, josta hän aiheellisesti on joutunut miekkojen, veisten ja selkäänpuukottaja Päivärinnan johtamaan kujanjuoksuun, jonka yllyttäminä monet muita paremmat ihmiset ovat jokainen Päivärinnasta mallia ottaen saavuttaneet ensimmäisten kivien heittäjien armon.
      Ei Hautala ole kolmensadan euron palkanmaksussa ole menetellyt oikein. Sitä vastoin hän on toiminut maan tavan mukaisesti. Maan tapa tavallisilta kansalaisiltamme kysyttäessä on muutaman kympin lapsen kaitsemisesta, siivoamisesta tai muusta pienestä palveluksesta maksamiselle on nimenomaan kouraan annettu maksu, jota todellisesta työsuhteesta puhuttaessa merkitsee lähinnä vaaterahojen antamista ja sisäänpääsystä maksamista ravintolan vahtimestarille. Onko Päivärinta elämässään välttynyt vastaavilta maksuilta? Onko hän Italiassa asuessaan vaatinut aina kuitin kainalollisista batonkeja. Näin on pakko olla sen jälkeen kun hän yritti pontevasti, armottomasti ja kohtuuttomasti seitsemäntenä tai kahdeksantena päivänä jupakan ja kohun alkamisesta median avulla kaikki keinot käyttäen saada Hautamäki hirtetyksi parin satasen vuoksi. Kertoiko Päivärinta informaationa katsojille, mitä maksuja tulee maksaa ja mihin, ja kuinka suuret maksut nyt on jäänyt hoitamatta. Hän ei nimenomaan maksuista mitään yksilöinyt, koska asian vähäisyys olisi vienyt parhaan terän pitkästä puukostaan.
      Kaikeksi onneksi nyt nähty julkisuus aiheuttaa taatusti sen, ettei taksille tai tarjoilijalle voi ainakaan ylen työntekijä tilata ja maksaa mitään ilman kuittia. Onkohan arvon toimittaja lainkaan ajatellut, että taloudellisen toimeliaisuuden lisäämiseksi pieniä maksuja voitaisiin ihmisten kesken hoitaa kuten aikaisemminkin, kuten muuallakin maailmassa? Kuinka todellinen mahtaa Päivärinnan malli olla. Vaan eihän sillä ole väliä, kun tarkoituksena kuitenkin oli ministerin ampuminen alas, ja gloria omista toimista kuten peilistään voi havaita.

    • VEKE8

      aNNUKKA ON HOT

      • kuumakalle

        Annukka on todella hotti ja kun pääsis selkään niin avot en nousisi pois viikkoon siitä


      • Oristos
        kuumakalle kirjoitti:

        Annukka on todella hotti ja kun pääsis selkään niin avot en nousisi pois viikkoon siitä

        Tämä Annukka olisi irtisanottava röyhkeänä ja ylimielisenä toimittajana, ulkonäöstä viis.


    • gruppen fuhrer

      Annukalle on maistunut kesän aikana grilliherkut ja sidukka. Muutama kilo tullut läskiä lisää. Jossain kiihkovaiheessaan Annukka muistutttaa keskitysleirin naisvartijaa.

    • ann-sus

      Roininen ja ylempänä mainittu Päivärinta, siinä kaksi todella pelottavaa naista. Onneksi ei ole vaaraa joutua kummankaan mankeliin. Ei ne tällaisia tavallisia maalaisakkoja ohjelmiinsa huoli.

    • pervo8734634

      Tykkääköhän Annukka peppuseksistä...

    • sepetz65

      Juu kyllä vain on hyvät sääret Annukalla. Yleensä aina juuri hame, korkkarit. Sitten kiiltää niin, onkohan sukkikset, stay-upit vaiko oikein sukkanauhaliivi ja sukat.

    • annukkaaAnaaliin

      on täällä pikkurunkuilla vinkeät jutut! ja jos ei jutut lopu, ne saa jatkua!

    • Satsimus Maximus

      Peukalo alas.

    • Kari Runk

      haluaisin nussia Annua

      • Siis haluan bylsiä Annua


    • arkalainen

      Pelottava nainen tämä kotka. Aika töykeä monesti. Ei kuulu suosikkeihini.

    • Kuuma ihailija

      Taas tänään: Annukan upeat sääret ja korkeat korot, minua päätä pitempi. Mutta suostuisin silti myös intiimiin kanssakäymiseen hänen kanssaan. Saisimpa edes tanssia hänen kanssaan.

      Mistähän aiheesta ne puhuivat, huomioni kiinittyi täysin noihin rotusääriin ja muutenkin uhkeaan ulkonäköön.

      • sorvari veke

        Metallitöistä puhuivat tänään.


    • kaunisannukka

      RIP kaunis ja fiksu media-alan ihminen. Kiitos kaikesta

    • ppd

      Anukka on nukkunut pois. Lepää rauhassa Annukka!

    • Surullista

      Kaunis ja karismaattinen nainen on siirtynyt taivasten valtakuntaan vakavan sairauden seurauksena.

    • Hilda67

      R.i.p Annukka Roininen. Karisma, kauneus, äly - kaikki samassa persoonassa. Niin nuorena joutui täältä lähtemään, surullista...

    • Hikipinkoko

      Liian lyhyt oli tämän tytön elämä :(

    • Paskafiilis

      Häntä ei enää nähdä. :(

    • Muistaen_häntä

      Elämä on meille kaikille arvoitus - kauanko saamme olla täällä - miten sen ajan vietämme. Aina tällaisissa tilanteissa heräämme miettimään, olenko itse hoitanut elämäni haluamallani tavalla. Kaikki jää tänne - teot - tekemiset - muistot. Onneksi sentään muistot jäävät - muu häviää mullaksi ja maaksi. R.I.P

    • panta

      Näytti aivan transulta.

    • Aivan.kamalaa

      Ihana Annukka on kuollut!

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe