...jos sulla on vatsa sekaisin ja olet kavereiden tai sukulaisten luona vierailulla.Ryntäät vessaan ampumaan pöntöön ripulipaskan, niin että koko talo varmasti kuulee sun pierut ja pyllyplörinät ja haju melkoinen. Noloa? kaikki nauraa(ehkä sisäisesti) ja ovat nolona eikä kukaan tiedä miten käyttäytyä...ehkä joku keksii aiheen bruttokansantuoteesta. Onko käynyt niin?
...jos ajat autolla eikä lähimmälle huoltoasemalle ole matkaaa kuin 25km ja suolesta on just tulossa sonta ulos...ajatko tienpientareelle ja räjäytät suolen sisällön mättäälle? kaverit tai sukulaiset odottavat vaikeena autossa. Kokemuksia?
hävettääkö?
4
222
Vastaukset
- aPNRIB
paska juttu. ripuli on märkää vetistä kakkaa.
Jos ripuliäänet veskissä naurattaa kanssaolijoita ..on heillä halpa huumori. Mikä tietty hyvä..mutta mua ei oikeastaan naurata. Joku vääntää ripulipaskat..ihan kuin nevö höödd?? Rohkeesti vaan pylly paukkuu perkele..
- näinsemeneevaan
Täysin samaa mieltä. Jos olen kylässä,kotona tai työpaikalla jätän aina wc:n oven auki. Myös kun menen hissiin niin aina piereskelen täysillä.
näinsemeneevaan kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Jos olen kylässä,kotona tai työpaikalla jätän aina wc:n oven auki. Myös kun menen hissiin niin aina piereskelen täysillä.
Tottakai weeceen ovi auki..että vieraat tietää mitä tapahtuu. Kun minä menen hissiin siellä haisee toisinaan joko viina tai paska. Mitä siitä voisi päätellä? Talonyhtiössä asuu rappioalkoholisti?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021320
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin831209Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott130929- 65822
- 71793
- 39787
- 71727
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53721Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39714- 58701