Minua pyydettiin keväällä Lieksassa piakkoin esitettävään ohjelmaan, mutta mitään ei ole sen jälkeen kuulunut.
Ilmeisesti minunkaltaiselle ei ohjelman käsikirjoitukseen sopinut roolia.
Eilen asia minulle selkeni ja sain myöskin sanottua, että minulla on juuri silloin muuta tekemistä maailmalla. eli olen kilpailemassa jatkossa jälleen.
Mutta kuitenkin "Ruusuinen rakkaudenosoitus Lieksalle" on paikallaan
Onnea ja menestystä Teille
Terveisin Markku Korpinen seniorilaulaja
Ruusuinen rakkaudenosoitus Lieksalle
43
533
Vastaukset
- rumasti
Rumasti. Voi h...vetin v..tu tuon miehen kehuskelluu. On rotia aikuisella miehellä.
- time out
markkukorpinen kirjoitti:
Kiitos todella jätän omaan arvoon tuon "kehumisesi "nimimerkin takaa.MK
Voisko MK siirtää nuo kehut jo vihonviimein sinne omille sivustoille. Kuten olet itse useaan sataan kertaan niitä S-24 ohjeita tänne kirjoitellut.
Nuo omat kehut kuuluu kokonaan muualle, ei tänne. time out kirjoitti:
Voisko MK siirtää nuo kehut jo vihonviimein sinne omille sivustoille. Kuten olet itse useaan sataan kertaan niitä S-24 ohjeita tänne kirjoitellut.
Nuo omat kehut kuuluu kokonaan muualle, ei tänne.Onnentoivotukset lienee paikallaan joillekkin Lieksalaisille toimijoille mutta sinulla näytää olevan jotain toimintaa minua kohtaan jatkuvasti ja seläntakana tiedän ohjelman juonen.
Tehtäväsi on melkoinen projekti.
Mitä tulee ohjeisiin olen niitä toistanut ja jälleen sen sanon, että henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole hyvä asia.
Joten minulla on täysi oikeus kirjoittaa.MK- senkus kirjottelet
Onnentoivotukset lienee paikallaan joillekkin Lieksalaisille toimijoille mutta sinulla näytää olevan jotain toimintaa minua kohtaan jatkuvasti ja seläntakana tiedän ohjelman juonen.
Tehtäväsi on melkoinen projekti.
Mitä tulee ohjeisiin olen niitä toistanut ja jälleen sen sanon, että henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole hyvä asia.
Joten minulla on täysi oikeus kirjoittaa.MKMitä tulee ohjeisiin olen niitä toistanut ja jälleen sen sanon, että henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole hyvä asia. Lainaus MK
No miksi ihmeessä kirjoittelet noita henkilökohtaisuus aloituksia ja muuta henkilökohtaista hömppää. senkus kirjottelet kirjoitti:
Mitä tulee ohjeisiin olen niitä toistanut ja jälleen sen sanon, että henkilökohtaisuuksiin meneminen ei ole hyvä asia. Lainaus MK
No miksi ihmeessä kirjoittelet noita henkilökohtaisuus aloituksia ja muuta henkilökohtaista hömppää.Olen kirjoittanut siksi, että miten yleensä toimitaan ja miten toimitaan myöskin petollisesti seläntakana.
Eli jos ensin pyydetään nätisti ja luvataan palata asiaan mutta kun jotkut tätit sanovat ettei MK sovi heidän ohjelmaan persoonansa vuoksi niin eikö tässä haise silloin jopa syrjivä asenne jopa hyvinkin oppineilta ihmisiltä.Onko se kovinkin pyhää toimintaa?
Missä on sitten se rehellisyys ja oikeamielisyys kun ei voida asioista puhua suoraan siksi kirjoitan asiat halk huulen kuten Kiteen mummo totesi aikanaan
Eli tällaista on Lieksan kulttuurielämä kateutta ja kaunaa MK
- nimimerkkierkki70
Happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista!!!!!
Sinulle onnea kuitenkin jatkolaulannassa. - itsekinlaulan
Sinulle pahamieli,kun et päässyt "Rossun" esitykseen,älä huoli kyllä vielä tulee uusi "missio".
Onnea ja menestystä Sinulle.Lähinnä minua huvittaa tuollainen tilanne
Mutta toisaalta voinen todeta,että ompa sivistynyttä porukkaa heittämässä kapuloita rattaisiin kohtaani mutta eipä vielä kuitenkaan henki pihise Kö kö ,joten pääsen vielä kulukutautisten joukkoon.
Mutta toimin kyllä Lieksassa joten näkyy ja kuuluu vielä.MK- pahoilla mielin
jos ei pääse jonkun entisen tyrkkyjulkkiksen bileisiin. Ihmettelen vain että Liideri rahaa on anottu moiseen touhuun!
- mahdollisesti..
Lähinnä minua huvittaa tuollainen tilanne
Mutta toisaalta voinen todeta,että ompa sivistynyttä porukkaa heittämässä kapuloita rattaisiin kohtaani mutta eipä vielä kuitenkaan henki pihise Kö kö ,joten pääsen vielä kulukutautisten joukkoon.
Mutta toimin kyllä Lieksassa joten näkyy ja kuuluu vielä.MKAsiahan on niin että kyllä makelle täytyy järjestää 'rossun' filmiin, edes joku rooli!
Olen ajatellut sitä että käviskö laitapuolenkilkijain rooli?
Tilanne: pääosanesittäjät astuu ulos pitopaikasta ja huomaavat rappusilla istuvan, paikallisen 'humalikon, joka alkaa laulaa erittäin hyvällä äänellä laulua' oon köyhä laulaja ma vain jne'
Tv.Kuotta, naisasianliikkeen perustajajäsen, rakkauden lähettiläs ja ihmisoikeusaktivisti! mahdollisesti.. kirjoitti:
Asiahan on niin että kyllä makelle täytyy järjestää 'rossun' filmiin, edes joku rooli!
Olen ajatellut sitä että käviskö laitapuolenkilkijain rooli?
Tilanne: pääosanesittäjät astuu ulos pitopaikasta ja huomaavat rappusilla istuvan, paikallisen 'humalikon, joka alkaa laulaa erittäin hyvällä äänellä laulua' oon köyhä laulaja ma vain jne'
Tv.Kuotta, naisasianliikkeen perustajajäsen, rakkauden lähettiläs ja ihmisoikeusaktivisti!Kuotalla on mainio ajatus ainoa vain on sellainen asia että ääneni ei varmaan soi hyvin humalassa ja varmaan en ehtisi edes missään rappusilla istua edes elokuvaa varten kun jo korjattaisiin pois.
Varmaan naisporukka kokoo (ajan) muksii ja koittaa saada järjestykseen
- älynneet
Ne on varmaan tajunneet sen takia olla pyytämättä, että tälle palstalla ei ois sopinut semmonen leuhkiminen.
Johan tuossa nyt on kestämistä, kun mies yksinään omassa sarjassaan sijoittuu kolmanneksi, niin melkein vuoden tänne kirjoittelee ja kehuu.Nyt jälleen tulee mukaan jopa solvaukset ja ne asiat täällä kyllä hallitaan.
Mutta mitä tulee eri heittoihin jokainen saa yrittää tahollaan mutta voinette laittaa paremmaksi se on sallittua.
Todella noita teatterintekijöitä tuntuu löytyvän tälle palstalle.MK- henny rallin
Nyt jälleen tulee mukaan jopa solvaukset ja ne asiat täällä kyllä hallitaan.
Mutta mitä tulee eri heittoihin jokainen saa yrittää tahollaan mutta voinette laittaa paremmaksi se on sallittua.
Todella noita teatterintekijöitä tuntuu löytyvän tälle palstalle.MKKuotta heräsi näköjään talvikoomasta ja esitti trubatuuri Korpiselle roolia tuossa. Ehdotteli laitapuolen kulkijaa. Njaa vai niin. Mutta olisko sittenkin paree rooli makelle, vaikka sirkkeli yrittäjän apulainen.
Ensiotos olisi jossa apumies sirkkelöi ilosesti laulellen neljän ja viiden tuuman lautaa ilosesti laulellen. Välillä sormia laastaroiden. Iltapäivällä kylän naiset yrittäisi apumiestä volotella, mutta eipä siitä purukasaan mentäisi. Apumies laulaisi akat lähi järveen.
Seuraava otos. aamulla taasen ilosisesti laulellen saavuttaisiin työmaalle, ja pihassa olisi vaan rekan paripyörän jäljet. Tässä kohtaa kuultaisiin kuuluisa laulu Kuka vei lautakasan. Alkaisi armoton konnajahti ja saataisiin muutama takaa-ajokohtaus jossa muutama auto romutettaisiin. Vauhdikkaiden tilanteiden jälkeen lautakasa löytyisi jostakin Järvenpään perukoilta, josta se palautettaisiin takaisin kotikulmille.
Noin niinku alustavasti. :) - thö ent
henny rallin kirjoitti:
Kuotta heräsi näköjään talvikoomasta ja esitti trubatuuri Korpiselle roolia tuossa. Ehdotteli laitapuolen kulkijaa. Njaa vai niin. Mutta olisko sittenkin paree rooli makelle, vaikka sirkkeli yrittäjän apulainen.
Ensiotos olisi jossa apumies sirkkelöi ilosesti laulellen neljän ja viiden tuuman lautaa ilosesti laulellen. Välillä sormia laastaroiden. Iltapäivällä kylän naiset yrittäisi apumiestä volotella, mutta eipä siitä purukasaan mentäisi. Apumies laulaisi akat lähi järveen.
Seuraava otos. aamulla taasen ilosisesti laulellen saavuttaisiin työmaalle, ja pihassa olisi vaan rekan paripyörän jäljet. Tässä kohtaa kuultaisiin kuuluisa laulu Kuka vei lautakasan. Alkaisi armoton konnajahti ja saataisiin muutama takaa-ajokohtaus jossa muutama auto romutettaisiin. Vauhdikkaiden tilanteiden jälkeen lautakasa löytyisi jostakin Järvenpään perukoilta, josta se palautettaisiin takaisin kotikulmille.
Noin niinku alustavasti. :)Entäs loppuepisodi. Joko ne sitten menis heinälatoon tai purukasaan piehtaroimaan. Sen vois vaikka Kuotta tuumata.
henny rallin kirjoitti:
Kuotta heräsi näköjään talvikoomasta ja esitti trubatuuri Korpiselle roolia tuossa. Ehdotteli laitapuolen kulkijaa. Njaa vai niin. Mutta olisko sittenkin paree rooli makelle, vaikka sirkkeli yrittäjän apulainen.
Noin niinku alustavasti. :)Tuo Sirkkeli kuuluu lähinnä minun elämääni eli jo 14 vuotiaana olen ollut sahalla työssä ja sitten myöskin raamisahalla etumiehenä josta nämä raamit myöskin kehooni tuli.
Mutta olen kyllä laulellut ja tehnyt työtä ilman sormieni telaamista joten vanha levylaulaja olen olen laulanut useasti lastulevylle kimpilevylle ja jopa kuparilevylle ja siitä tuli saunakauha ja myöskin jopa pinkopahville.
Mutta sinä sen sanoit en tarvitse olla apumiehenä jos laulan nuo akat järveen se voisi olla nyt tarpeen sen verran ovat ovat todella tässä tapauksessa puuhanneet joten, jopa paska haisoo mutta se kuuluu elämään.MK- krooh phyy
thö ent kirjoitti:
Entäs loppuepisodi. Joko ne sitten menis heinälatoon tai purukasaan piehtaroimaan. Sen vois vaikka Kuotta tuumata.
hmm..ei helkatti !
Jotenkin täytyisi luoda vetävämpi käsikirjoitus maken roolille!
Siis mikäli make antaa makena luvan, sillä sukunimeähän ei tulla mainitsemaan ja käsikirjoituksen henkilöthän olisi kaikki fiktiivistiä?
Tv:Kuotta. muata menijä - kässäriä pukkaa
krooh phyy kirjoitti:
hmm..ei helkatti !
Jotenkin täytyisi luoda vetävämpi käsikirjoitus maken roolille!
Siis mikäli make antaa makena luvan, sillä sukunimeähän ei tulla mainitsemaan ja käsikirjoituksen henkilöthän olisi kaikki fiktiivistiä?
Tv:Kuotta. muata menijäNyt leikkasi.
Ottamatta kantaa sen kummemmin kuka esittää ja mitä.
Olisko idistä kopioida ranskalaisen piirtäjä Albert Uderzon ja käsikirjoittaja René Goscinnyn Asterix-aiheisten sarjakuva-albumien teemaa.
Sarja sijoittuisi noin vuoteen 2017 jolloin kepulaisten johtamat kuopiolaiset olivat valloittaneet koko itä-Suomen yhtä lieksalaiskylää lukuun ottamatta.
Tarinat kertovat tässä kylässä asuvista kumppanuksista ????? ja ??????. Savolaiset eivät ole saaneet vallatuksi kylää, sillä paikallinen apteekkari valmistaa yli-inhimilliset voimat antavaa taikajuomaa.
?????? ja ??????? taistelemassa roomalaisten ( kuopiolaisten ) vallankaappaus yritystä vastaan.
Lainattu osin Wikipediasta ja sieltäpä sitten voi lukia lisää. - Jo vaen..
kässäriä pukkaa kirjoitti:
Nyt leikkasi.
Ottamatta kantaa sen kummemmin kuka esittää ja mitä.
Olisko idistä kopioida ranskalaisen piirtäjä Albert Uderzon ja käsikirjoittaja René Goscinnyn Asterix-aiheisten sarjakuva-albumien teemaa.
Sarja sijoittuisi noin vuoteen 2017 jolloin kepulaisten johtamat kuopiolaiset olivat valloittaneet koko itä-Suomen yhtä lieksalaiskylää lukuun ottamatta.
Tarinat kertovat tässä kylässä asuvista kumppanuksista ????? ja ??????. Savolaiset eivät ole saaneet vallatuksi kylää, sillä paikallinen apteekkari valmistaa yli-inhimilliset voimat antavaa taikajuomaa.
?????? ja ??????? taistelemassa roomalaisten ( kuopiolaisten ) vallankaappaus yritystä vastaan.
Lainattu osin Wikipediasta ja sieltäpä sitten voi lukia lisää.Hai!
Asterix sopisi hyvin kässäriksi, mutta siinähän maken rooliksi tulisi, itseoikeutetusti se trubaduurix!
Rossu ois tuolloin smirgeline mutta kenelle annetaan Caravellixin rooli?
Tv:Kuotta,, Tex Willerin, Karzanin ja Luckyluken virallinen tutkimusaktuaari. thö ent kirjoitti:
Entäs loppuepisodi. Joko ne sitten menis heinälatoon tai purukasaan piehtaroimaan. Sen vois vaikka Kuotta tuumata.
Mieluummin teen ihan tavallista työtä purukasassa mutta on hyvin vanhanaikaista siellä piehtaroida ja kuitenkin tässä suhteessa kunnioitan toisia myös.MK
- kässäriä pukkaa
Jo vaen.. kirjoitti:
Hai!
Asterix sopisi hyvin kässäriksi, mutta siinähän maken rooliksi tulisi, itseoikeutetusti se trubaduurix!
Rossu ois tuolloin smirgeline mutta kenelle annetaan Caravellixin rooli?
Tv:Kuotta,, Tex Willerin, Karzanin ja Luckyluken virallinen tutkimusaktuaari.Caravellixin rooli?
Njaa, njaa pitäs olla joku painija, remonttimies, seppä, joka lopussa sais bardi Trubadurixin hiljenemään.
Melkeimpä tulisi soveltaa vuoteen 2010 Caravellixin ja Amaryllix rooli, jolloin siinä voikin käyttää tomeria naisihmisiä. Vai mitäs Kuotta tuumaa.
Muutoinhan nuo onkin Lieksasta löytyviä osan esittäjät. Senilixin rooliin löytys melkein linja-auto lastillinen.
Obelix löytys varmaan valtuustosalista. Asteriksia joutuu vielä vuntsii, kun sen pitää olla älykäs.
Julle pitäs lainata Kuopiosta. Siihen rooliin ei löydy Lieksasta tarpeeksi tyhmää ja tyhmän näköistä.
Niin, hakattavat "roomalaiset" eli savolaiset. Siihen kelpaa hyvinkin nurmeslaiset.Tulis tuo kunta yhteistyökin kunnolla selväksi niille.
Ja sitten kässäriksi vois ottaa 1966 piirretyn sarjan Päälliköiden ottelu. Klassikko.
Oisko siinä pohjaa.... kuka tuumaa mitäkin. - heh jee
kässäriä pukkaa kirjoitti:
Caravellixin rooli?
Njaa, njaa pitäs olla joku painija, remonttimies, seppä, joka lopussa sais bardi Trubadurixin hiljenemään.
Melkeimpä tulisi soveltaa vuoteen 2010 Caravellixin ja Amaryllix rooli, jolloin siinä voikin käyttää tomeria naisihmisiä. Vai mitäs Kuotta tuumaa.
Muutoinhan nuo onkin Lieksasta löytyviä osan esittäjät. Senilixin rooliin löytys melkein linja-auto lastillinen.
Obelix löytys varmaan valtuustosalista. Asteriksia joutuu vielä vuntsii, kun sen pitää olla älykäs.
Julle pitäs lainata Kuopiosta. Siihen rooliin ei löydy Lieksasta tarpeeksi tyhmää ja tyhmän näköistä.
Niin, hakattavat "roomalaiset" eli savolaiset. Siihen kelpaa hyvinkin nurmeslaiset.Tulis tuo kunta yhteistyökin kunnolla selväksi niille.
Ja sitten kässäriksi vois ottaa 1966 piirretyn sarjan Päälliköiden ottelu. Klassikko.
Oisko siinä pohjaa.... kuka tuumaa mitäkin.Aika kiva. Jep jee
- Kohtaasi
Tuo Sirkkeli kuuluu lähinnä minun elämääni eli jo 14 vuotiaana olen ollut sahalla työssä ja sitten myöskin raamisahalla etumiehenä josta nämä raamit myöskin kehooni tuli.
Mutta olen kyllä laulellut ja tehnyt työtä ilman sormieni telaamista joten vanha levylaulaja olen olen laulanut useasti lastulevylle kimpilevylle ja jopa kuparilevylle ja siitä tuli saunakauha ja myöskin jopa pinkopahville.
Mutta sinä sen sanoit en tarvitse olla apumiehenä jos laulan nuo akat järveen se voisi olla nyt tarpeen sen verran ovat ovat todella tässä tapauksessa puuhanneet joten, jopa paska haisoo mutta se kuuluu elämään.MKtuas vaen horilorrii ja sekasaksoo. Niin aena se sulta lähttöö. Voe voe tokkiisa tuas raakkoo, ovat tus "kohtaani"
Kohtaasi kirjoitti:
tuas vaen horilorrii ja sekasaksoo. Niin aena se sulta lähttöö. Voe voe tokkiisa tuas raakkoo, ovat tus "kohtaani"
Aloitus ei tarvitse olla järkevää mutta todella se saa kansan syvät rivit hereille ja aina syntipukki löytyy. sitä vaan ihmettelen ,että siihen sortuu myöskin kerma.MK
- kesäyönunelma?
Aloitus ei tarvitse olla järkevää mutta todella se saa kansan syvät rivit hereille ja aina syntipukki löytyy. sitä vaan ihmettelen ,että siihen sortuu myöskin kerma.MK
mies tuo Markku on, vuosikausia kuunnellut teidän hattuiluja hymyssäsuin:)
Satun tuntemaan Markun, ja tiedän sen koiranleuan nauttivan, kun saa teidät hölömöläiset takajaloilleen, kyllä minuakin huvittaa:))
Markku, pirä ihtes miehenä! - SYNDOOMA
Sellainen syndrooma taitaa meillä olla
SYNDOOMA kirjoitti:
Sellainen syndrooma taitaa meillä olla
Kyllähän täällä saa kokea melekoosta nyt toisaalla alettiin syyttää" jotta asun koppelon kanssa ja sitä kuletan" joten kirjoittaja julkisessa sanassa todettu asia, miten on asia korjaatko lausumasi?
Joten vaikka syntipukiksi koitetaan väittää niin joku kunnioitus sentään minulla on ihmiseen, joten en ole ihan tunteeton sonni ja joka koloon munin, vaikka joskus kukunkin niin en ole käki sentään, joka munisi toisen linnun pesään.MKkesäyönunelma? kirjoitti:
mies tuo Markku on, vuosikausia kuunnellut teidän hattuiluja hymyssäsuin:)
Satun tuntemaan Markun, ja tiedän sen koiranleuan nauttivan, kun saa teidät hölömöläiset takajaloilleen, kyllä minuakin huvittaa:))
Markku, pirä ihtes miehenä!Koitan pitää housut jalas mutta suoja pois naires ja kustes, kuten yks ukko sano terveyssisarelle kun oli pieni tupa ja kakaroota niin kipusisko kysy riittääkö ilima näin suurelle sakille, niin siihen ukko vastas akkaan pitää välillä pumpata MK
Koiranleuka hih hih- Koppelostakin..
Kyllähän täällä saa kokea melekoosta nyt toisaalla alettiin syyttää" jotta asun koppelon kanssa ja sitä kuletan" joten kirjoittaja julkisessa sanassa todettu asia, miten on asia korjaatko lausumasi?
Joten vaikka syntipukiksi koitetaan väittää niin joku kunnioitus sentään minulla on ihmiseen, joten en ole ihan tunteeton sonni ja joka koloon munin, vaikka joskus kukunkin niin en ole käki sentään, joka munisi toisen linnun pesään.MKHai!
Vai niin ne on tuas sulle 'pikkulinnut' laulaneet!
Ethän sie Make 'eilisen teeren poika enää ole ja tiijät varmasti, että' 'kana on munaa viisaampi' sekä ei korppi korpin silmää puhkaise.?
Ennenkun näytät sanojille 'närhen munat', niin muistathan että 'parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla! 'Ei kannata tuhlata ruutia variksiin'sillä eihän 'kukko käskien laula'!
Tv:Kuotta, ornitologinen kansanparantaja aikaansa edellä. - buopo
Koitan pitää housut jalas mutta suoja pois naires ja kustes, kuten yks ukko sano terveyssisarelle kun oli pieni tupa ja kakaroota niin kipusisko kysy riittääkö ilima näin suurelle sakille, niin siihen ukko vastas akkaan pitää välillä pumpata MK
Koiranleuka hih hihOlisko jo aika välillä huilata noiden juttujesi ja omakehun kanssa? Vastaanotolle siitä, hus!
Koppelostakin.. kirjoitti:
Hai!
Vai niin ne on tuas sulle 'pikkulinnut' laulaneet!
Ethän sie Make 'eilisen teeren poika enää ole ja tiijät varmasti, että' 'kana on munaa viisaampi' sekä ei korppi korpin silmää puhkaise.?
Ennenkun näytät sanojille 'närhen munat', niin muistathan että 'parempi pyy pivossa kuin kymmenen oksalla! 'Ei kannata tuhlata ruutia variksiin'sillä eihän 'kukko käskien laula'!
Tv:Kuotta, ornitologinen kansanparantaja aikaansa edellä.Kuitenkin kohtuus kaikessa.
Mutta niinhäs se todetaan tuosta korpista haaskalinnusta yleensä.
Missä haaska on sinne kotkat kokoontuvat sanotaan isossa kirjassa eli revitään kappaleiksia ja tässä tapauksessa nokkijoita riittää.MK- tutkittua
Kuitenkin kohtuus kaikessa.
Mutta niinhäs se todetaan tuosta korpista haaskalinnusta yleensä.
Missä haaska on sinne kotkat kokoontuvat sanotaan isossa kirjassa eli revitään kappaleiksia ja tässä tapauksessa nokkijoita riittää.MKNytkun puhe käänty jouhevasti lintuihin, niin tietääkös lintumiehet viimosimmasta tutkimuksesta. 91,6 prosentilla yli 60-vuotiailla lieksalaismiehillä on 119 kertaa SE mielessä vuorokauden aikaan. Sadalla prosentilla ennen nukkumaan menoa. Osaattekos tämän selittää.
- johan on tutkimus
tutkittua kirjoitti:
Nytkun puhe käänty jouhevasti lintuihin, niin tietääkös lintumiehet viimosimmasta tutkimuksesta. 91,6 prosentilla yli 60-vuotiailla lieksalaismiehillä on 119 kertaa SE mielessä vuorokauden aikaan. Sadalla prosentilla ennen nukkumaan menoa. Osaattekos tämän selittää.
Tuohon ei varmasti oo Kuottaa tutkittu. Sen minkä arvelen, Kuotalta ei ole SE ollut pois mielestä muulloin kun löivät sitä yhtenä juhannuksena lapiolla päähän.
johan on tutkimus kirjoitti:
Tuohon ei varmasti oo Kuottaa tutkittu. Sen minkä arvelen, Kuotalta ei ole SE ollut pois mielestä muulloin kun löivät sitä yhtenä juhannuksena lapiolla päähän.
Linnun näin taivaalla näin linnun näin ohi kiitävän vain.
Niin se on naapurista tuli ensin isot ja nyt sitten pikkulinnut perässä ja niihin en ole ruutia tuhlannut tämä tiedoksi myös kuotalle savua meille tuli mutta onneksi tulta ei näkynyt jotta tuota letkua letkeää olisi tarvittu ja kylän suurinta kypärää kuka se motipää oikein on.MK- 'se'
johan on tutkimus kirjoitti:
Aivan oikein arvattu nim. 'johan on tukimus'!
Varsin konkreettisesti huomasin opiskelevani väärää alaa pappisseminaarissa, kun lensin sieltä ulos liiallisen naishimokkuuteni takia!
Tv:Kuotta, se Aitoon kirkastusjuhliinkin sammunut! buopo kirjoitti:
Olisko jo aika välillä huilata noiden juttujesi ja omakehun kanssa? Vastaanotolle siitä, hus!
Joten en ole ainut henkilö ja juuri kävin kyllä yli vuoden odottelun aikaan tutkimuksessa ja hermot löyty vielä joten tuntoa on olemassa, joten älä silmä katso mihin vain eikö sinulle ole sitä opetettu.
Mutta aiheeseen olen liitynyt jotenkin jopa museon näyttelyyn koska kävin aikanaan vienon parturissa, aikanaan.
Minua ammattiloulussa pilkatiin korpeikoksi ja joku henkilö jolla oli jo pitkä otsa totesi sulla alkaa olla tuo etutukka kuin Linholmin sialla kerroin tämän Vienolle niin hän totesi kerronpa asian, että olen leikannut nyt sen sian etutukan pois jotta näkee,totesi siihen että olet sitten jotenkin sukua. jotta sillee ne muistot. Silloin oli meneillään häävälssi soi ja kahden oomme maailmassa joten museon näyttelyyn fossiilina sitten parturoitu sika.Liittyy historiaan.MK
- vaimoni kysyi
onko maailmassa vielä ihmisiä jotka ovat vaatimattomia, eivät korosta omaa itseään
Kiitos Teille MK tulitte heti mieleen
minua harmittaa valtavasti, että en ole ainakaan seuraavaan kolmeen vuoteen tulossa sinne päin
olisi valtavan mielenkiintoista puhuan Teidän vaatimattoman minänne kanssa
mutta kiitos Teille, että jaksatte kirjoittaa tänne ja tuoda pelkkää asiaa esiinVai pisti sun akka asialle ja sen vaan sanon sulle, pirä kiinni housuistas ja ole vaatimaton sen akan suhteen eikös joskus ollut oikein elokuva lapatossu.
En oikein sanomaasi muuksi ymmärtänyt kun suoranaiseksi pilailuksi kanssani?
Mutta kuitenkin kuka on huolehtija elämässä montakaan kertaa ei mua ainakaan niin paijata mutta on myöskin elänyt elämääni joka on minulle suotu, Mutta sen sanon ylypiästi, ei anneta periksi pirulle, joten ei meitä surulla ruokita.vaikka sellaastakin on ollut joten heikot sortuu elon tiellä mutta jätkä vaan porskuttaa, vaikka joskus kolottais niin antaa sitten riemun repiä vastaan, justiin tulin mettästä jokunen sieni mukana. Muuten nyt näin jopa metsälintuja aika paljon jos niistä on puutetta jopa poliisiasemalla.MK- ja tehä pitäs
Hai ! ( siikkiä ja ällä
Karaoke on hyvä harrastus siinä missä muutkin !
Meillä monella tämäkin viikko on mennyt pilalle, koska make ei ole kertonut viimeisiä uutisia Karaokerintamalta ja sitä omaa sijoitustaan!
Meistä tulee pian hermoraunioita ellei jo peräti ihan työkyvyttömiä, ellemme saa tietää ajan tasalla olevia tuloksia ja sijoituksia.
Odottajan elämä on yhtä kärsimystä!
Tv:Kuotta, taiteen keskustoimikunnan emeritusartisti ja karaokelaulajien kierrätysministeriön yliaktuaari B.O.K.o.Ci. - maaroff. s
ja tehä pitäs kirjoitti:
Hai ! ( siikkiä ja ällä
Meillä monella tämäkin viikko on mennyt pilalle, koska make ei ole kertonut viimeisiä uutisia Karaokerintamalta ja sitä omaa sijoitustaan!
Meistä tulee pian hermoraunioita ellei jo peräti ihan työkyvyttömiä, ellemme saa tietää ajan tasalla olevia tuloksia ja sijoituksia.
Tv:Kuotta, taiteen keskustoimikunnan emeritusartisti ja karaokelaulajien kierrätysministeriön yliaktuaari B.O.K.o.Ci.Oikein miellyttävää syksyä sinne Lieksaan, no tuttavallisesti "vieläkö pojat jaksavat" naisseuraa etsiskellä, anteeksi vai oliko niin, ett Korpinen on parisuhteessa ja Kuotta ei tunnusta muuten vaan
Anteeksi tuttvallisuuteni Toveri Korpinen, käsitykseni mukaan olette demareitten varavaltuuttettu vai olenko ymmärtänyt väärin ?
olisn kysynyt mitä mieltä olette tämän "naisten raiskaajan" siirtymisestä
peruSSuomalaisiin, tuohon epämääräiseen, polittikalla pelleilevään puolueeseen ?
Suonet Kuotta anteeksi pitkän vaikenemiseni, kävi näin, että vanhan miehen piti ruveta ns. "täyspäiväisesti" vielä työelämään, on vain näin, että Suomesta löytyy hyvin vähän luotettavia ammattimiehiä
Ihan toivota Sinulle Kuotta hyvää syksyä ja Sinulle Korpinen menestystä laulun- ja politiikan saralla ja tehä pitäs kirjoitti:
Hai ! ( siikkiä ja ällä
Tv:Kuotta, taiteen keskustoimikunnan emeritusartisti ja karaokelaulajien kierrätysministeriön yliaktuaari B.O.K.o.Ci.Viimeksi vaan olen laulanut orkesterin kanssa jatkoon välieriin Ähtäriin ja eilen lauloin aamulla hengellistä ja opettelin soittamaan ja sen lisäksi 4 tuntia päivätanssit ja illalla vielä lastenlauluja omituisten otusten kerho yms
Mutta sillä tavalla olen pyrkinyt omat huoleni unohtamaan ja vielä metsään tarpomaan niin kyllä se kuotankin kateus haihtuu joten ole huolehti, joten karsitään sain joskus sellaisen tyynynpäällisen jossa siat ole kärsät vastakkain ja toteamus kärsitään yhdessä.MKmaaroff. s kirjoitti:
Oikein miellyttävää syksyä sinne Lieksaan, no tuttavallisesti "vieläkö pojat jaksavat" naisseuraa etsiskellä, anteeksi vai oliko niin, ett Korpinen on parisuhteessa ja Kuotta ei tunnusta muuten vaan
Anteeksi tuttvallisuuteni Toveri Korpinen, käsitykseni mukaan olette demareitten varavaltuuttettu vai olenko ymmärtänyt väärin ?
olisn kysynyt mitä mieltä olette tämän "naisten raiskaajan" siirtymisestä
peruSSuomalaisiin, tuohon epämääräiseen, polittikalla pelleilevään puolueeseen ?
Suonet Kuotta anteeksi pitkän vaikenemiseni, kävi näin, että vanhan miehen piti ruveta ns. "täyspäiväisesti" vielä työelämään, on vain näin, että Suomesta löytyy hyvin vähän luotettavia ammattimiehiä
Ihan toivota Sinulle Kuotta hyvää syksyä ja Sinulle Korpinen menestystä laulun- ja politiikan sarallaNiin se vain on että joskus eläkeläisiä tarvitaan ja myöskin minulla on syli ja myöskin käsipari jotakin tehtävää suorittamaan.
Eleän kyllä tälla hetkellä "susiparina" kuten on pruukattu asia ilmaista mutta kansanomaisesti mutta kuitenkin rengastettuna.
Voinen kyllä olla pareminkin ystävä ja muuten toverillinen ihminen mutta sanan varsinaisessa merkityksessä politiikan saralla olen aina välttänyt tuota sanaa koska en ole niin tällä hetkellä puoluehuora, että olisin lähtemässä tuohon demareihin olen keskustan varavaltuutettu mutta aikanaa olen kyllä ollut valtuustossa useamman kauden. tällä hetkellä sos terv lautakunnan varajäsen ja ensimmäinen varajäsen kirkkovaltuustossa.jossa olen useamman kerran ollut mukana.
Muuten en ole seurannut kuka on ketäkin raiskannut ja kenestä kyse mutta onhan noita ihmisiä ollut ja on edelleen joten ei ole karvoihin katsomista ja hyvinkin vaikka susi lammasten vaatteissa.
Kuitenkin hyvää syksyä myöskin Teille MK
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r345338Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.4842474Eli jos toisen hiki haisee ns. omaan nenään siedettävältä
Se kertoo hyvästä yhteensopivuudesta. Selvä! Olet mies minun. 🫵🥳271239JOKO OLETTE KUULLET, MITÄ KIURUVEDELLÄ ON SATTUNUT!
Oletteko jo kuulleet, mitä Kiuruvedellä on sattunut, voi hyvänen aika? Aivan viime tuntien aikana olisi sattunut, jos t51035En tiedä miksi kerroin sinusta täällä
Siksi kai, kun meidän juttu on niin alkuvaiheessa, etten voi vielä puhua siitä kenellekään.16957Oho! Queen of Fucking Everything villitsee - Ikean sininen luottotuote nappasi hervottoman idean!
Ikea on ajan hermoilla! Aika hauska idea ja Queen of Fucking Everything -ajatus toimii hyvin tässäkin. Lue lisää: http7934Nainen, tunnetko saman kuin minä
Syvän yhteyden välillämme, silloin kun se tunne tulee. Niinä hetkinä minulla on niin järjettömän suuri ikävä sinua. Ikäv41812HS - Yllätyskäänne Eagle S -tutkinnassa, Supo pitää onnettomuutena
HS:n mukaan esitutkinta joudutaan todennäköisesti keskeyttämään syyttäjän päätöksellä mikäli näyttöä tahallisuudesta ei193774Ei ois kyllä kivaa
Jos miestä ei kiinnostais ollenkaan minun seura. Aina huitelis ties missä tai olis omassa seurassaan. Kaikki muu ois kiv3764Siellä taas pyörin
Nimittäin sinun paikkakunnalla mies. Mutta en vieläkään nähnyt sinua. Miksi sinä olet minulta aina piilossa?8723