hyvästi..

särkynyt..

Rakastin sinua ja rakastan edelleen hyvin paljon..mutten saa sinua koskaan enää, tiedän sen.. Tähän täytyy tottua, vaikka se on todella vaikeaa.. Miksi kerrot rakastavasi minua? Mksi kerrot kaiken olleen totta mitä kerroit minulle? Mikset voi edes valehdella minulle,ettet sinä rakasta ja välitä minusta? Mksi sanot minua hyväksi ihmiseksi?miksi et hauku ja puhu minusta pahaa..jotta minun olisi helpompaa luovuttaa ja päästää irti sinusta,unohtaa sinut jonnekkin sydämmen syövereihini..
Miksi elämä on niin vaikeeaa? en haluaisi tehdä tätä,mutta minun on lakattava ajattelemasta sinua..en saa ajatella sinua hyvänä ihmisenä,sielunkumppanina..koska jos olisit ollut sielunkumppanini niin en olisi tässä nyt yksin..en todellakaan..et sinä oikeasti tainutkaan rakastaa?

4

897

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :(

      Kenelle kirjoitit?

    • your soulsister

      Itselläni samat fiilikset. Miten päästä omien tunteidensa Herraksi, kun tunteet ovat niin vahvat edelleen. Silti tiedän, jotten toista enää saa vierelleni.

    • asua

      Kuin minun näppiksiltäni tämä viesti.

      voisin heittää ilmoille muutamia toiveita:

      1. älkää ihmiset hyvät käyttäkö sanaa "rakastan" turhaan. Kertokaa rakkaudestanne vain kun olette täysin varmoja tunteistanne

      2. älkää suotta säästelkö toisen tunteita eron hetkellä. kaikki tällainen lässytys "omasta epävarmuudesta ja haluan vain sinun parastasi ja ansaitset enemmän" on ihan pelkkää diipadaapaa

      3. kertokaa suoraan, että ette rakasta, ette halua olla kyseisen ihmisen kanssa

      4. kantakaa vastuu omista sanoistanne, tekemisistänne ja virheistänne

    • Mutta mitäs menin mokaamaan. Tiedät varsin hyvin miten mua hävettää. Et hyvästi vaa ittelles.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      110
      1080
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      948
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      807
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      86
      733
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      655
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      17
      627
    7. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      539
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      36
      536
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      515
    10. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      125
      511
    Aihe