Vaihdoinpa minäkin vakuutukseni Fenniaan reilu vuosi sitten otinpa oikein laajan kotivakuutuksen kattamaan kaikki ongelmatilanteet elämässä!! Elokuun alussa naapurini aihettu vesivahingon talossani. Fennia ei korvaa minulle senttiäkään vahingosta, koska se ei kuulemma mene kiinteistövakuutuksen korvaus piiriin.
Arpomista Fennian kanssa on jatkunut nyt yli kuukauden ja en ole saanut edes kirjallista vakuutus päätöstä, että voisin prosessoida asiaa edelleen muita reittejä!
ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET AINAKAAN FENNIAN LAAJAAN KOTIVAKUUTUKSEN LUOTTAKO SE EI ANNA PERHEELLENNE MITÄÄN TURVAA KUN ON TODELLINEN HÄTÄ!!!
Kotivakuutus/FENNIA VAROKAA!!!
18
10059
Vastaukset
- .
http://oikeusjakohtuus.blogspot.com/2006/12/ei-korvauksia-voi-veritas-ja-fennia.html
Lukekaa koko juttu...
tällaista se on.- Fennian kusettama
Elämä on tosi vaikeaa nyt onneksi on kavereita joiden nurkissa saa olla, muutoin en kyllä enää jaksaisikaan.. Korvaava asuntokin on löytynyt, mutta sinne pääsee muuttamaan vasta kuun puolivälissä?!
Kummallisinta on se että muut yhtiöt korvaavat syytömille osapuolille kaiken, paitsi FENNIA!!! Ja minä kun en ole muuta tehnyt kuin asunut kotonani.
Olen ollut jopa tilanteessa ettei minulla ollut kotivakuutusta lainkaan ja silloinkin asiat hoituivat paremmin.
Sanokaa reilusti ei FENNIALLE siellä menee rahat hukkaan!!!
- Ekorre
"otinpa oikein laajan kotivakuutuksen kattamaan kaikki ongelmatilanteet elämässä!!"
Höhlä. Ei tällaista vakuutusta ole olemassakaan. Laaja kotivakuutus ei tarkoita sitä, että se korvaa kaikki vahingot mitä sattuu. Vakuutusehdoissa on pitkä luettelo siitä, mitä se ei korvaa.- Fennian Kusettama
Juu vai höhlä talossa meni 6 asuntoa yhden idiootin takia joka teki laitonta remonttia, kaikki muut yhtiöt korvaa paitsi FENNIA!!! Taidat Olla FENNIAN palkka listoilla, kun syyttömiä täällä pilkkaat!!!
- piipaapuu
Fennian Kusettama kirjoitti:
Juu vai höhlä talossa meni 6 asuntoa yhden idiootin takia joka teki laitonta remonttia, kaikki muut yhtiöt korvaa paitsi FENNIA!!! Taidat Olla FENNIAN palkka listoilla, kun syyttömiä täällä pilkkaat!!!
Mitä laittomista remonteista fenniaa syyttämään!!! Haastakaa oikea syyllinen jos siinä nyt edes jotain väärää on tapahtunut.
- Fennian kusettama
piipaapuu kirjoitti:
Mitä laittomista remonteista fenniaa syyttämään!!! Haastakaa oikea syyllinen jos siinä nyt edes jotain väärää on tapahtunut.
Sinähän sen tiedät toivon sulle ihan saman kohtalon niin tiedät miltä tuntuu ja nauran paskaisesti päälle..
Sä oot tollo ei remontti ole Fennian vika vaan mä oon niille maksanu melko paljon vakuutuksista vuosien varrella ja niiden ehdot on perseestä ja se on Fennian vika!
- kukin tyylillään
Muutohaukat oy auto ajoi naapurin tontinpuolelta meidän aidan paskaksi
auton vakuutus on muuttohaukat oy vakuutus on fennia , ei kuulemma maksa koska pr-saneerauksen tarkastuksessa on selvinnyt rakennusvirhe. mutta ei selvitystä mikä virhe aita oli suora ennen kuin auto tahallaan hajoitti sen.
ei ikinä fenniaa eikä muitakaan kyseiseen tuhoomiseen ja siittä vastuussa oleviin yrityksiin ei kannata ottaa heitä kun eivät korvaa aiheuttamaansa vahinkoa. - lettipää
Hei
Kertokaapa minulle,nostavatko kaikki vakuutusyhtiöt maksuja 10% ilm oittamalla,jotta asuntosi on vanha.
Mikä vakuutusyhtiö on luotettava ja kohtuuhintainen, eikä vahingon sattuessa karsi kaikkia korvauksia.
Yritän saada uutta yhtiötä ja kilpailutan vakuutuksia. - mikkes
Menkää nyt kyykkyyn köyhät. Te maksatte parisataa kotivakuutuksista ja jaksatte itkeä täällä.
Kilpailuttakaa sitten niitä kerrostalo huoneistojenne vakuutusmaksuja, kun vakuutusmaksunne on 3500.-vuodessa. Tosin omistamani on kiinteistö.
Minä ne Teidän "pikku" vahingot maksan noilla järjettömillä vakuutusmaksuillani.
Kuinka paljon aloittaja on maksanut vuosien varrella Fennialle??? Kovasti ainakin vouhottaa maksaneensa. Tuskin edes kymppitonnia.
Meidän perheen vakuutusmaksut voi jokainen helposti laskea. Vakuutus ollut voimassa 25 vuotta (ei koko aikaa Fennialla) joten indeksit huomioiden kertokaa tuo 3500,- kahdellakymmenellä viidellä= 87.500.- euroa. Eikä koko aikana ole yhtäkään korvausta tarvinnut hakea.- voiaikojavoitapoja
No fennialla nyt menee niin p....ti ettei siksi maksa korvauksia. Pitääkin tässä muistaa viimeiset vakuutukset siirtää pois siitä firmasta. E. Lehdon putiikki ku.see. niin pahasti että parempi kiertää koko fennia kaukaa ;)
- Vastuuvakuutaja
Tässä lisää Fenniaa
https://fenniasite.wordpress.com/2015/11/05/mista-kaikki-alkoi-2013/- Vastuuvakuutaja
Olen myös laittanut mustalle listalle, kaikki Fennian hallituksen ja hallintaneuvoston yritykset.
http://www.fennia.fi/fi/fennia-konserni/yhtiot/fennia--/hallintoneuvosto/
Fenniassa vakuuttaminen on nykyisin suuri riski!
Teen projektien riskien arviointeja yrityksille työkseni, ja nykyisin mikäli urakoitsijan vastuuvakuuttaja on Fennia, täytyy urakoitsijan ottaa projektin ajaksi toinen vastuuvakuuttaja, tai antaa pankkitakaus!
Urakoitsija, jolla on Fennia vastuuvakuttajana on projekteille liian suuri riski!
- Antifennia
Sama juttu autovakuutuksissa. Sai iskemän tuulilasiin torstain 7.1.2016 ja yritin soittaa korvauspalveluun noin 15 aikaan. hetken siinä odotellessani tulikin sellainen takaisinsoittopyyntö. No jätin sen ja jäin odottelemaan. Olin useaan otteeseen yhteydessä aina sama juttu. Viimeksi sain yhden tyypin kiinni joka sanoi, etten saa tehdä mitään ennen kuin saan vaukkutusyhtiöltä luvan. Eli odotan siis edelleen korvauspalvelun soittoa. Ensimmäinen soitto tuli sitten tiistaina 13.1. Siinä vaihessa kiveniskemästä oli jo tuulilasi lähtenyt halkeamaan. Reklamoin siitä, etti kukaan vastaa ja anna ohjeita. Minulta kysyttiin koska olen soittanut kuunnellaan nauhoitukset. Arvatka vaan... eipä löytynyt puhelua, sehän vasta olisi ollutkin yllätys. Olen pyytänyt sitä, etten maksaisi omavastuuta (100€). Tähän ei tietenkään suostuta, käyetään tuhottomasti aikaa ja vaivaa siihen, että olen laiminlyönyt tuulilasin korjausta. Jos olisin saanut vahinonumeron suoraan olisin saanut sen korjattua heti...
Joten olen nyt entinen Fennian asiakas, ja voin vakuuttaa sen ettei kukaan muukaan lähipiirissä enää vakuuta mitään Fennassa.- Jasmin3
Minulla on päinvastaisia kokemuksia Fennian vakuutuksesta. Kaikista vahingon sattumista olen saanut korvauksen, ja nopeasti. Nyt meni autosta tuulilasi, eilen iltapäivällä ilmoitin ja sain käsittelytunnukse n. tunnin päästä. On kokemuksia myös muista vakuutus yhtiöistä Fennian on meidän kohdalla ollut paras.
- kansankynttilä
En luota yhteenkään vakuutuslaitokseen. Ne keräävät vain rahat ja sitten kun vahinko tapahtuu, jäljet joutuu kuitenkin itse maksamaan. Parempi olla ottamatta vakuutuksia ja laittaa ne rahat talteen.
- opelius
Samaa mieltä vain tollot maksaa vakuutuksia siitä etteivät saa mitään eli saman summan voi kuluttaa itseensä eikä elättää "vakuutusyhtiöitä"
- Anonyymi
Kokemus vesivahingosta Fennian kanssa: Tarkastaja tuli sentään 4 päivän kuluttua vahingon ilmoittamisesta mutta silloinkin vasta kun itse pyysin. Oli kuulemma yrittänyt soittaa mutta ei saanut kiinni kun en ollut huomannut että "Fennian omille sivuille" oli jäänyt joku vanha puhelinnumeroni joka ei ollut 15 vuoteen ollut voimassa. Vahinkoilmoituksessa kyllä oli oikea numero ja email.
Korvauspäätös luvattiin muutamassa päivässä.
Nyt on kulunut 7 työpäivää tarkastajan käynnistä eikä mitään kuulu. Olen soittanut 2 kertaa niin aina sama tarina..."ihan kohta". Eilen kävin konttorissa ja jätin soittopyynnön, saa nähdä viitsivätkö soitella.
Parketti alkaa jo pehkaantua eikä korvauspäätöstä kuulu eli ei mitään tietoa mitä voisin tehdä. Hometta jo selvästi pukkaa. Jos ei korvaa niin olisin jo viikon ehtinyt tehdä korjaushommia.
Kun tämä rumpa on ohi niin yhtiö kyllä vaihtuu.... ehtikin jo olla vakuutus vuoden heillä.
Fennialle soittaminen on muutenkin tosi ärsyttävää - automaattivalikkojen läpikäyntiä ja koko ajan saa maksaa … ja arvaa meneekö lopultakaan oikeaan paikkaan... - Anonyymi
Femnian korvaukset perseestä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581321Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207990Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42889
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875