Yor123

Yor123fani^^

Onko hyvä?
Mä diggaan kybäl...
Oon digannu jo kauan... :)
I LOVE YOR123!!! ´

14

777

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Toinen Yor123-fani

Aivan mahtava! Mä diggaan! Mun mielestä Pikku G ei ole mitään ilman Yoria! Mä olen tykännyt Yorista jo silloin Rockin' Da Northin alkuaikoina.. :)

• Paola

Älkääs viekö mun jätkää! ((;
        Diggaan kybällä.
        Mull on sen nimmariki.. ^^
        Sulone ku mikä, ja ihana ääni..
        Siis ihan best. Lutumutukka...

• PikkuGfani

on se ihan hyvä. Mäpäs sainki sellasen kortin minkä Yor123 heitti!!!!!!

• Janin tavannut

Mullapas on sen nimmari ja se on kätelly mua... Se on tosi mukava ja kiva ja hauska ja söde :))

• YOR123

Yor123 on maailman ihanin ihminen!!!

• 123bang

ampuisin itseni jos pitäisin suomen siitä pellestä se on niin apina että sitä vois vetää naruista, you know what i mean?

• Hene

Mä oon homo mut siis YOR123... siis se on niin komee et mä tekisin mitä vaa et pääsisin suihkuu sen kaa...

• taku

yor123 on ihana..näin sen just eilen ja viime viikon torstain..ekal kerral sain nimmarin kätee,paperii ja kännyy ja sain hienoja kuvii..
        sit eile sain kuvan jossa se pitää pupua ja polttaa röökii..
        hän on ihana!

• oona88
        taku kirjoitti:

yor123 on ihana..näin sen just eilen ja viime viikon torstain..ekal kerral sain nimmarin kätee,paperii ja kännyy ja sain hienoja kuvii..
        sit eile sain kuvan jossa se pitää pupua ja polttaa röökii..
        hän on ihana!

moikka taku!

osk sulla yor123 kuvia?? oliis jos nii on voikko lähettää mul ? sähkköpostitse jos pystyt?? mailaa olen kans sen hirvee fani olen nähnny kun se polttaa tupakkia ja vaik mitä ! on mullakin siittä kuvoa

• taku
        oona88 kirjoitti:

moikka taku!

osk sulla yor123 kuvia?? oliis jos nii on voikko lähettää mul ? sähkköpostitse jos pystyt?? mailaa olen kans sen hirvee fani olen nähnny kun se polttaa tupakkia ja vaik mitä ! on mullakin siittä kuvoa

emmäny tiä viittiiks niit lähettää...=)
        mielelläni oisin mut mä oon niin tumpelo näitten kuvien siirron yms. kans...xD

• RdN-4ever

Mul on kolme yorin nimmarrii,
      kaks omistuskirjotuksel ja yks ilma.
      yks kuva mis se halaa mua hah. irc-galleria.net ((nick.hunajakana))

• taku

just....xD
        nolo...siis sä...

• :D:D:D

Ihana ihminen ja ihana ääni! ;) varsinkin ku se vääntää tollasta ihmeellistä saksa suomea!

• yor123 o ihQ<33<33

Heijj!
      Tiiättekö että onks Janilla sisaruksii..?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      365
      2138
    2. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      57
      1598
    3. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      155
      1210
    4. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      277
      1159
    5. Voisiko olla jopa niin

Että kumpikin vähän pelkää totaalista heittäytymistä, koska tiedetään että se olisi menoa sen jälkeen. Samaan aikaan hal
      Ikävä
      67
      939
    6. Pystyisitkö ottamaan kaivattuasi

Elämääsi miten pian
      Ikävä
      86
      915
    7. Varkaita kuhmossa

Miksi kuhmolaiset ei tee mitään varkaille ja huumehörhöille, teloittaa pitäisi kaikki.
      Kuhmo
      33
      873
    8. Arto Satonen ja kokoomus 2020: Poliittiset virkanimitykset ovat koruptiota

2025: Kokoomus on junttaamassa Arto Satosta Kelan johtoon ohi pätevämpien hakijoiden. https://www.hs.fi/politiikka/art-
      Maailman menoa
      112
      850
    9. Saara Aalto ja Teemu Roivainen paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaus kietoi meidän kohtalomme..."

Oho! Ex-pari on palannut yhteen musiikin merkeissä. He tekevät Rakkaustarina-nimeä kantavan 20-vuotisjuhlakiertueen syks
      Suomalaiset julkkikset
      11
      847
    10. K&T: Harvinainen haastattelu: Susanna Laine avaa suhdetta Petri Nygårdiin: "Olin sinkku vuosia..."

Susanna Laine ei ole kertonut suhteestaan Petri Nygårdiin (Petri Laurila) julkisuudessa juurikaan. Aktiivisesti sosiaali
      Suomalaiset julkkikset
      8
      826
    Aihe