Näin suurten erojen

vanha miniä best

valtakaudella, pitää sanoa että kyllä ensimmäiset miniät ovat ahkerampia ja ystävällisempiä kuin uudet tulokkaat!
Kun lapset eroo ja tuovat uusia kokelaita, niin voi voi sentään... ei voi samana päivänä puhuakkaan.

Kyllä minä vertaan uuden ihmisen läsnäollessa aina että se entinen kun teki näin, se oli parempi.... suuttuuhan ne mutta mitä siitä.

Entiset osaa olla ihmisiä, nämä uudet vaan pääsevät siivelle elämään ja valmiisiin taloihin kun etniset miniät ovat ne hienoiksi laittaneet ja kaiken valmiiksi, sitten tulee vieras miniä siihen kaiken sotkemaan.

Mie pojalle sanoin, että laitappa tuo tyttö kotitalouskouluun viideksi vuodeksi, muuten et saa kunnon emäntää ittelles. Ei siis mittää osaa jos ei kädestä pitäen neuvo. Sanoin entiselle miniälle että tuu sie neuvoo miten kahvit keitetään kun ei tiiä tämä nuorikko mikä on kahvipannu ja mikä kahvikannu....ei ossaa erottaa.

Ei luvanna tulla, sanoi ettei kuulu joukkoon. Mie sanoin et varmana kuulut, sie kuulut aina miun sutämmeeni ja olet mun paras miniä. Sanoin sen tällä uuelle sutturalllekin, nokkiisahan se otti, mut mie sanoin, et varo van jos liian usein otat, nokkas kasvaa, sitte et tiiä ootko lintu vai kala! Kyllä ei täs huumoril pärjää, on se vaan niin omituinen tapaus.

5

871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siispä siis

      No,tietäähän sen että jos nokka kasvaa,niin on lintu.Katsos kalalla ei ole nokkaa.
      Mutta itse asiaan.Kannattaa katsella avoimin silmin ja mielin tätä elämää.Sitä paitsi ei ole meidän asia määräillä minkälaisia ihmisiä lapsemme puolisoikseen valitsevat.
      On omista asenteista kiinni,kuinka suhtaudut elämään ja ihmisiin.Haluan pitää ystävälliset välit uusiin ja entisiin,jos sellaista erojuttua sattuu.Elämää tämä vain on,enkä halua olla kenenkään vihollinen enkä ylenkatsoa ihmisiä,en vanhoja enkä uusia.

      • yx toinen miniä

        Älä sinä pistä nokkaasi pojan ja hänen uuden miniänsä perheeseen. Sehän on selvää, että uusi miniäsi on poikasi oma asia ja omaa elämää. Älä sinä myrkytä muiden elämää; parempi kun pysyt omine jämähtäneine ajatuksinesi omassa pömpelissäsi. Onko sinulla yhtään omaa elämää, joissa aivosi voisivat tuulettua. Mene itse esim kahvinkeittokursseille niin näät, miten kahviakin voi keittää uskomattoman monella tavalla.


    • lissu on idiootti

      uusperhe- ja yh-palstan häirikkö Lissu tullut tännekkin satuilemaan tarionoitaan.
      "etniset"
      "best" (kukaan anoppi ei käytä sanaa best)
      "siivelle elämään" (lissun vakio sanoastoa)
      "sutämmeeni"
      "paras miniä" (lissua niin lissua)
      "sutturalle" (lissua taas)

      Mitä kiksejä saat esiintymällä eri persoonina?
      Eikö mikään palsta saa olla sinulta rauhassa?
      Mahtaa elämäsi olla yksitoikkoista ja tylsää kun pitää keksimällä keksiä kirjoittamista.

    • .

      taas typerä provo

      • miniäkokelas

        Hehheh, mutta pirun hauska provo kuitenkin, tällaista oikeesti sattuu. Seurustelin noin seitsemän vuotta erään tyypin kanssa, jonka äiti aina arvosteli minua negatiiviseen sävyyn. En osannut koskaan olla oikein. Se sairastu diabetekseen ja oli niin lihava, ettei pystynyt pistämään kuin reisiinsä, jotka tulivat kipeiksi. Pyysi sitten minua alkamaan pistelemään käsivarsiin koska olin saanut alan koulutuksen. Ajattelin, että siinäpä tilaisuus, mutta pistelin kuitenkin asiallisesti päivittäin, silloin kyllä kelpasin kun ei ollut vaihtoehtoa.
        En jaksanut sitten kuitenkaan siinä porukassa, joten ero siitä tuli. Nauratti niin pirusti kun kaverin sisko kertoi, että uusi miniä ei ollutkaan mieleen, vaan entinen oli sentään ihminen. Heh !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5195
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3257
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1847
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1385
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1287
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe