Rellunkulma kokemuksia?

_-Minä-_

Onko Rellunkulma.fi luotettava paikka? Tuleeko lähetys perille moitteettomasti, jos maksaa tilauksen ennakkoon?

35

7965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tilannut

      Pari tilausta on tullut tehtyä, aina on tavara tullut. Yleensä vielä nopeasti, päivässä tai kahdessa..

      Ei "moitittavaa" - tyytyväisiä kaikin puolin ollaan emännän ja lasten kaa.

      • Hyvä Rellunkulma!!!

        Kyselyihin (eri tuotteista) vastaavat tosi nopeasti, olen aikas monasti kysellyt ja aina ovat vastanneet nopeasti. Eka hankintani tuli todella nopeasti, SUOSITTELEN!


    • myösi

      Kyllä hommat toimi moitteettomasti ja nopeasti. Parin päivän sisällä tilauksesta Kaukokiito toi tilaamani pressutallin kotiosoitteeseen.
      Tallista meni oven vetoketju melkein heti rikki, uutta odoteltu kuukausia. Tulee vissiin Kiinasta katokset, että varaosien saanti näköjään kestää, eikä mitään ole kuulunut Rellunkulmste moneen kuukauteen.....

      • 7890+

        "Tallista meni oven vetoketju melkein heti rikki, uutta odoteltu kuukausia. Tulee vissiin Kiinasta katokset, että varaosien saanti näköjään kestää, eikä mitään ole kuulunut Rellunkulmste moneen kuukauteen....."

        Se on niinsanottu perävalotakuu.


    • -7890

      Perävalotakuu..

      Ei ainakaan omalla kohdalla ollut, asiakaspalvelu kirjasi tiedot ylös ja huoltomies soitteli tunnin kuluttua.. käytiin homma läpi ja sanoi, että joo takuun alaista.

      Kone rellulle matkahuollolla ja uusi tuli seuraavana päivänä.. voihan sitä kutsua myös perävalotakuuksi!

    • tuhkaimuri kyselijä

      Asiakaspalvelu tökkii pahasti. Kahdesti kysellyt tuotteesta, ensimmäiseen tuli vastaus 3 viikon päästä, ja toiseen ei ole tullut vastausta laisinkaan, kysymyksen lähettelin helmikuun lopussa...

    • hermot meni

      takuu loppuu kun olet tuotteen maksanut!! Pitäisi olla mm kaikki johdot mukana kun teet palautusta tai vaihtoa vastaavaan.
      Myyjien kannattaisi käydä joku as palvelu kurssi.
      Kannattaa ajaa ohi niin jarrupalat säästyvät!!

      Saman tavaran saa esim HongKong kaupoista halvemmalla ja takuu pelaa!!!!

      • Anonyymi

        Mistähän löytyy kehumasi Hong Kong? Varkaudessa?
        Minä kun en ole sellaiseen firmaan vielä törmännyt 20 v aikana.
        Kyllä minun ostokset, kyselyt ja toimitukset ovat toimineet ihan kiitettävällä tavalla.


    • Ressupekka

      Ainakin huippunopea toimitus tällä liikkeelä! Parissa päivässä sain tavarat pohjois-suomeen. Suosittelen!

    • Tallikumossa

      Todella nopeat toimitukset mutta tavara on laadultaan ihan (s-u-r-k-e-a-a). Ainakin Pressutalli!!!

    • erererre

      Ihan ok tavaraa, laatu hieman heikohkoa.

    • renaultonkuraa

      Ajaako omistaja rellulla?

    • Ajanrellulla

      Moi tj

    • puupääpekka69

      Höpsis höpsis

    • Enikinäenäänkoskaan

      EN OSTA IKINÄ MITÄÄN ENÄÄN RELLUNKULMASTA. EN IKINÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HEMMETTI ETTÄ ÄRSYTTÄÄ...

    • ahdistelijatry

      - nimi jo ällöttää -

    • Tunnettukaveri

      Huomaa että omistaja kirjoitellut tänne ylistäviä viestejä alussa. Tokmannilta saa samaa rompetta halvemmalla.

    • Eihalvinmuthyvä

      Hyvä kauppa

    • Hyiettähyi

      Omistaja on kauhea.

    • ohoohooho

      Rellunkulma??? Vieläkö se puulaaki on toiminnassa

      • Anonyymi

        Ei ole enää pitkään pystyssä


    • audillavaan

      Ajaako omistaja audilla?

    • Joopajoooooo

      Ei vaan bemarilla

    • Klovni

      Pimeät tulot ne miehen tiellä pitää.

    • Anonyymi

      Palauttaminen ja vaihto vaikuttaa todella hankalalta. Paketissa ei ollut palautussopimuksen numeroa. Eikä sitä löydy mistään.
      Joutuu ilmeisesti ottamaan yhteyttä puhelimitse asiakaspalveluun. Toivottavasti toimii.

    • Anonyymi

      hyvä kauppa

    • Rellunkulma on todella hyvä ja monipuolinen tavaratalo, yllätyin kun ohikulku matkalla kävimme siellä kuinka ja paljon siellä oli tuotteita.Niinpä veimme joitakin tuotteita mukana kotiin pohjoiseen.Sitten tarvitsin lisää puuöljyä ja tilasinkin heiltä että sain samaa mitä toin tullessani eikä tarvinnut lähteä muualta etsimään mutta kuinkas satuikaan yksi kolmesta olikin väärän väristä ja huomasin vasta kun avasin jo purkin.Siitä sitten soittamaan Rellunkulmaan ja kertomaan asia,siellä suhtauduttiin asiaan pahoittelevasti ja ymmärtävästi luvaten toimittaa oikea tuote ensi tilassa veloituksetta ja avaamaani tuotetta ei voinut lähettää takaisin joten sain pitää sen.Korvattava tuote tuli nopeasti ja veloituksetta.Voin vaan sanoa että Asiakaspalvelu on esimerkillistä ja erin omaista ja todella hämmästyttävää.Suuri kiitos siitä.Jatkossa tulen käyttämään heidän verkkokauppaa kun tarvitsen jotain niin tilaan sen heiltä. Terv;Napapiirin yläpuolelta.

      • Anonyymi

        Nyt on kovat alet verkkokaupassa. Takaamme, että otamme maksut 100% varmuudella. Jos konkurssi tulee, niin saattaa pientä häiriötä esiintyä toimituksissa.


    • Anonyymi

      Ikävä, että pian kaatuu.

      • Anonyymi

        No ei tule ikävä


    • Anonyymi

      Mika se jaksaa vielä kirjoitella vaikka loppu häämöttää

    • Anonyymi

      Tuukko ostaan

    • Anonyymi

      Rellun kulma kaatuu tänä keväänä

    • Anonyymi

      Nyt kannattaa ostaa halvalla. Etenkin maksaa ostokset etukäteen. Ei jää huolia rekkamaatioista kun et edes näe ostoksiasi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe