S60 niistää A4:n.

Volvofani-72

Volvolla on käsissään aikamoinen valttikortti käsissään uuden, sporttisen S60:n myötä. Ainakin Audilla on syytä olla huolissaan: A4 vaikuttaa kyllä todella vanhalta tuon Volvon rinnalla.

BMW:n ja Mercedeksen vastaavat mallit ovat toki aika paljon Audia ja Volvoa kalliimpia, eivätkä siksi ihan samassa luokassa, mutta turvassa eivät ole nekään.

20

894

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dgfrt

      Kävin vertailemassa uutta S60 Volvoa, C Mersua, A4 Audia ja BMW 3 sarjaa. Sisätilojen tunnelma autoissa on kuin eri planeetoilta, ulkonäöstä puhumattakaan Volvon eduksi. Mersun takaistuintilat on myös aivan onnettomat. Minulle mukavuus, ulkonäkö ja varusteet/hinta merkitsee aika paljon ja siksi päädyin Volvoon. Näistä kaikista merkeistä löytyy varmaan ominaisuus joka on paras, mutta kokonaisuudessa Volvo oli minusta viisain valinta.

      • vvvvvvvvvvvvvv

        Valitan syvästi ja osanottoni suureen suruusi.


      • Bemaristi..

        onhan se Volvo laatupeli verrattuna audiskodaan joka on vain paskalle haiseva vag-rakkine


      • trtrtrt

        BMW ja Mercedes ovat kalliimpia merkkejä, eivätkä kuulu samaan sarjaan Volvojen ja Vagien seuraan.


    • 27

      V O L V O
      Valitamme Ostostanne Lähetämme Vara Osia
      Oikeesti volvossa ei ole muuta vikaa kuin etuveto.
      Laatupeli.

    • audimies tässä

      aika näyttää, uus S60 on vasta tullut markkinoille.
      Melko aikaista ja erittäin hankalaa arvioida yhtään enempää.

      Toiseksi, mitä tarkoitat "niistämisellä"?
      Myyntimääriä vai?

      Kyllä Volvolla on melkoinen urakka jos meinaa globaalisti voittaa markkinoissa
      vaikkapa A4:n, Volvon myyntimäärät ovat muutenkin aivan jotain muutakuin isojen merkkien.

      Suomessa, tai Ruotsissa toki asiat ovat eri mutta Keski-Euroopassa jälleen ihan toisin.

      Itse odotan mielenkiinnolla farmarivertailua;
      V60, A4 avant, 320 farkku ja kenties myös C180 farkku

    • hhrhrh77

      juttu, kun uusi C5:n ja Avensis tulivat markinoille alettiin kirjoitella Audi palstalle kuinka Audi on huononpi kuin nämä uudet tulokkaat.

    • Audi auto; Volvo tra

      Volvossa aina samanlainen tahmea ohjaus ja jousitus kuin japseissa. Volvo on kiinalaiseksi autoksi aika hyvä, mutta ei yllää Audin tasoon millään osaalueella. Audissa alusta, ohjaus ja viimeistely korekatasoista ja täyttä totta. Volvoissa se on vain pelkkää legendaa.

      • Hiudi Antti

        Unkarilainen audiskoda yllä lähellekkään Volvon tasoon.


      • M///

        puhua tuhmia. hyi sentään...


      • S60-2010

        Volvoissa OLI tahmea ohjaus ennen Ford-aikakautta, mutta ei enää (ainakaan pienemmissä malleissa).

        Ja mitä tulee Audin ohjaukseen/ajettavuuteen, niin aika paksua legendaa nyt heität. Oletko kokeillut esim. Mondeota, 159:ä tai 300-sarjaa? Kaikki 1000 kertaa Audia parempia ajettavia.

        Ihme legendaa.


    • .......
      • eraser-08

        sama kuin pohjoiskorea olis testannut tuotteitaan ni mikkä lie voittanut...?


      • 45678987
        eraser-08 kirjoitti:

        sama kuin pohjoiskorea olis testannut tuotteitaan ni mikkä lie voittanut...?

        koville kun Volvo ei pärjää edes uudella mallilla vanhoja vastaan?


      • eraser-08
        45678987 kirjoitti:

        koville kun Volvo ei pärjää edes uudella mallilla vanhoja vastaan?

        katoppas ennustettua tulevaa talvea... Missä sakut jäätyy jne. Onko itselläs joku vanha saksan tuonti? itse ny odotan uutta S60 D5 AWD summum(vko 45) pyydä isiltä lainaan sitä tuontipaskaa, äläkkä täälä jauha paskaa.


      • 4567543
        eraser-08 kirjoitti:

        katoppas ennustettua tulevaa talvea... Missä sakut jäätyy jne. Onko itselläs joku vanha saksan tuonti? itse ny odotan uutta S60 D5 AWD summum(vko 45) pyydä isiltä lainaan sitä tuontipaskaa, äläkkä täälä jauha paskaa.

        on Suomesta uutena ostettu vm. 2009 BMW X5 joten ole ihan hiljaa sen Kiina Volvosi kanssa. Toimiikos muute Volvoissa nykyään kaikki turvallisuusvarusteet? S60 mallin piti esittelyssä pysähtyä itsekseen kuorma-auton taaksi mutta se rysäyttikin päin. Video löytyy netistä.


      • roppostenne sijasta
        4567543 kirjoitti:

        on Suomesta uutena ostettu vm. 2009 BMW X5 joten ole ihan hiljaa sen Kiina Volvosi kanssa. Toimiikos muute Volvoissa nykyään kaikki turvallisuusvarusteet? S60 mallin piti esittelyssä pysähtyä itsekseen kuorma-auton taaksi mutta se rysäyttikin päin. Video löytyy netistä.

        Se ei edes maksa mitään, jos ja kun raha tekee tiukkaa.

        Hain justiinsa viime viikolla uuden Jaggen, metallihohto tumman vihreä on aika hyvä väri siihen. En viitsinyt näperrellä CO2-arvojen kanssa vaan otin 550 kaakin V8-koneella. Ei tarvi pahemmin selitellä.


      • .
        roppostenne sijasta kirjoitti:

        Se ei edes maksa mitään, jos ja kun raha tekee tiukkaa.

        Hain justiinsa viime viikolla uuden Jaggen, metallihohto tumman vihreä on aika hyvä väri siihen. En viitsinyt näperrellä CO2-arvojen kanssa vaan otin 550 kaakin V8-koneella. Ei tarvi pahemmin selitellä.

        sitten heräsit.


      • kun jyräytin 550 hp
        . kirjoitti:

        sitten heräsit.

        kasin ekan kerran käyntiin. Mutta kyllä, se sattui. Olin hereillä ja AUTON kuskinpukilla.
        Kävi kyllä sääliksi heitä jotka nitkuttavat jonkun astmaisen 318:n ja D3:n käynnistyksen kanssa...vaikka kovasti siinä varmaan säästävätkin.


      • eraser-08
        kun jyräytin 550 hp kirjoitti:

        kasin ekan kerran käyntiin. Mutta kyllä, se sattui. Olin hereillä ja AUTON kuskinpukilla.
        Kävi kyllä sääliksi heitä jotka nitkuttavat jonkun astmaisen 318:n ja D3:n käynnistyksen kanssa...vaikka kovasti siinä varmaan säästävätkin.

        te "loistoautoilijat" täälä volvo palstalla uhoatte? (molemmat tulee talvikeleillä perävaoineen vastaan)


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 148
      4153
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      113
      3744
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      21
      2598
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1737
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1533
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1501
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1501
    Aihe