Palaturvetta haluaisin ostaa omille kärryille lastattuna. Myykö sitä vain Vapo?
Olen yksityinen lämmittäjä Etelä-Pohjanmaalta.
Palaturvetta
2
627
Vastaukset
- metsäyrittäjiltä
Kyllä turpeella löytyy markkinoilta muitakin välittäjiä, usein itse maanviljelijä-yrittäjiä jotka omistavat sen turvealueen.
Itä-Suomen alueelta löysin taannoin yhden välittäjän verkkosivun, mutta en tiedä Etelä-Pohjanmaasta. Kenties google löytäisi sopivilla parametreilla.- metsäyrittäjiltä
Google löysi verkosta, Fonectan tietokannasta seuraavat tulokset:
Mäensivu Juha Johannes Tmi - Turvetuotantoa
Ratatie 6, 61850 KAUHAJOKI AS
Mob: 040 758 8233
[email protected]
Meiltä pala- ja kuiviketurpeen myynti ja kuljetus Pohjanmaan alueella.
•Maanajotyöt ja kaivinkonetyöt
•Lumityöt
Suosittele
Lähetä/tallennaJaaReittiohjeetEtsi läheltäSuosittele
B Isolahti Hannu Oy - Turvetuotantoa
Isolahdentie 167, 63360 KUIVASKYLÄ
Mob: 0400 368 107
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501479
- 104911
- 75733
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m157476Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..44462- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402