51v

ei sopivaa naista

Olen 51v mies.
Saan kyllä naisia ikäluokasta 50-55v.
Mutta ne on auttamattomasti liian vanhoja esim sexi leikkeihin.
Naisten suloisuus ja houkuttava paras sexi ikä häipyy alle 40v iässä jo !
Ne hormoonti on se syy. Luonnollista siis.

Oma ulkomuoto on jo 51v miehen. En siis saa nuoria misuja!
Onko siirryttävä maksullisiin nuoriin naisiin ??
- Mistä terve 51v mies saa hyvää sexiä ?

Terveisin janne 51v.

84

911

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matti 52v

Oikeassa olet, yli 50v nainen ei enää ole sex-kumppanina houkuttava.
      Muuten voi olla hyvää seuraa kyllä.
      On nääs, kuin miestä naisi. Sulo on kadonnut. Osa naisista vanhenee jo 30v iässä.
      Maksullisia olen joutunut itse käyttämään. Ei nuoret naiset kaikki halua vanhoja miehiä.
      Mutta se maksullinen sex on niin pirun pinnallista.

• ...

...täähän on koomisin ketju, missä milloinkaan...hihihi

• Sinä kun miestä etsit, Seksi-Sulo taisi viimeksi näkyä Essolla päin...

• Anjaniina.

ole silloin väärällä palstalla ;)))
      Että 50 naiset ei kelpaa, mutta niiden neuvot kyllä kelpaa?
      Ettäkö meidän pitäis neuvoa,mistä saat sakkolihaa ;)

Nuoret on nuoria, anna niiden olla.
      Miks sun pitäs päästä riistämään kenenkään parasta aikaa ;))))

• Teemuna

Luulenpa, että sun on kaivettava sitä kuvetta.

• voi elämän kevät....

Mistä näitä aina sikiää?? Provohan tämä kylläkin on. Ei siis pitäisi provosoitua. Jokaisesta, ken elää, tulee joskus yli viisikymppinenkin. Kyllä silloin yleensä ollaan jo mukauduttu, sekä mies että nainen, iän tuomiin "rajoituksiin".
        Näitä"häntäheikkejä" kyllä silti piisaa, kellä ei päässä ole muuta kuin sahajauhoja.

• äläteesiitäongelmaa

hakkaatko päätäsi seinään vai hyväksytkö tosiasian, että et saa haluaamasi ilman rahaa. Ja jos ei raha riitä, niin aina on olemassa lehtiä ja omat kädet.

• mitään lehtiä tarvita, kaikki on livenä nokan edessä parin klikkauksen jälkeen!! ;P

• kun on yli 30v.
        minttupuu kirjoitti:

mitään lehtiä tarvita, kaikki on livenä nokan edessä parin klikkauksen jälkeen!! ;P

minttupuu on juuri tollai 50 romantikko puunainen... kylmä ja kolea..

• kun on yli 30v. kirjoitti:

Niin nauratti, että oli ihan pakko panna hymiö, vaikkei se mun tyyliin kuulukaan.

Sulla näyttää olevan ongelma, meillä naisilla taas ei!

• kun on yli 30v. kirjoitti:

etten ainakaan puunaama!!

:D

• Teemuna
        kun on yli 30v. kirjoitti:

Puunainen, minttupuu, no tietty niin. Mielikuva mulla taipuisammasta ja tuoksuvammasta, kaikin puolin hienommasta olemuksesta.

• Teemuna kirjoitti:

Puunainen, minttupuu, no tietty niin. Mielikuva mulla taipuisammasta ja tuoksuvammasta, kaikin puolin hienommasta olemuksesta.

tääkin päivä kannatti elää!!

• Teemuna
        minttupuu kirjoitti:

tääkin päivä kannatti elää!!

Ole hyvä, viihtyisää iltapäivää ja iltaa sinulle.

• Rahalla saa naisia mutta nuoruuttasi et sillä takaisin saa, joten hyvä seksi voi olla jo entistä elämääsi.

• Ei se runotyttö mikään lapsi ole, nähnyt olen sentään molemmat...

• rahalla saa
        yohuuhkaja kirjoitti:

Ei se runotyttö mikään lapsi ole, nähnyt olen sentään molemmat...

ikä ero 30v. Omat lapset saman ikäisiä kuin lapsivaimo...

• rahalla saa kirjoitti:

ikä ero 30v. Omat lapset saman ikäisiä kuin lapsivaimo...

Makuasioista ei voi kiistellä, valitse sinä sitten vanhempi.

• on mulla kans

sama juttu. elän jatkuvassa puuteessa. Vaimo on liian vanha. samoin tuntemani muut naiset.
      On varmaan lähdettävä varakkaan väestön tavoin thaimaahan ....

• Mie, vai sie?

tulla ajatelleeksi jo silloin kun vaimoa(s) aikoinas etsit/kosit?
        Vai oliko niin kiire naimisiin (=naimaan), ettet malttanut oottaa että sylivauvat kasvavat täysi-ikäisiksi?
        Thai-naiset antaa ilmasikin, taudeista lähtien, jotes tervemenoa vaan. :D
        (mä kyl oon sitämieltä, että sinuss itsessäsi se vika on, jos puutteessa joudut olemaan)

• tankotanssijatar

Hommaa itsellesi venakko, virotar tai aasialainen, niiltähän sitä tavaraa saa elatusta vastaan,
      rakkautta siihen kauppaan ei sitten kuulukaan!

• ..................

oavt siltikin.
        Kuinka typerästi puhut aivan kuin lihapalasta.

• mitäkä mies

Olen sitä mieltä että kannattaa turvautua maksullisiin naisiin,sillä kukaan nuori nainen ei ryhdy kanssasi,tai yleensäkkään 51 vuotiaan miehen pantavaksi ilmaiseksi.Joko maksat kertakorvauksen,tai etsit sellaisen nuoren naisen joka haluaa että elätät hänet ja hänen mahdolliset lapset,niin homma on bueno.

Siinä tapauksessa että hankit rahalla ulkomailta nuoren naisen,saat varautua elättämään koko suvun.

Rahalla saat,sharmilla et.

ps.Et vaan ole sattunut kohtaamaan ikäistäsi kiihkeää naista:)

• Maistuu,kyllä kiits!

siitä, että kyllä niitä kiihkeitä ja itsestään huolta pitäviä naisia on yli 50 vuotiaissakin joille seksi maistuu
        (allekirjoittanutkin kuuluu tuohon ryhmään)
        Aloittaja vaan ei ole ennakkoluuloisena heitä noteerannut miksikään vaan on tehnyt johtopäätöksen yhden tai kahden tapauksen perusteella ;)

• *xxx*

hää on prinssinakki -miehiä, vaikkei koolla väliä olekaan.
        Joteskin miehen huono itsetunto huokuu avauksessa, tai sitte provo.

• mitäkä mies
        Maistuu,kyllä kiits! kirjoitti:

siitä, että kyllä niitä kiihkeitä ja itsestään huolta pitäviä naisia on yli 50 vuotiaissakin joille seksi maistuu
        (allekirjoittanutkin kuuluu tuohon ryhmään)
        Aloittaja vaan ei ole ennakkoluuloisena heitä noteerannut miksikään vaan on tehnyt johtopäätöksen yhden tai kahden tapauksen perusteella ;)

Jos mielii saada oikeata tietoa asiasta,kannattaa ottaa suurempi otanta.Mutta jospa tuo oli vain suuria puheita?

Tarkoitan suurilla puheilla sitä että,täytyy odottaa viikko tai kaksi enenen kuin jaksaa uudelleen koettaa uutta

skskikumppania...Sitä se ikä teettää:))

• mitäkä mies
        *xxx* kirjoitti:

hää on prinssinakki -miehiä, vaikkei koolla väliä olekaan.
        Joteskin miehen huono itsetunto huokuu avauksessa, tai sitte provo.

Juuri kirjotin että kohtalaisen hyvä provo,mutta pyyhin pois..Prinssi-nakki:))))))))Ne on pieniä...

• HTZA

vanhahkoja naisia.
        Lapsi kun olet.
        50 nainen avaa aina sylinsä, kunhan sinne joku pelmahtaa.
        Lapsenlapset eivät ole ainoa kiihoke.
        H.

• Mie, vai sie? ;D

kaikki varattu, varsinkin niille, jotka OSAA hommansa. Hän ilmeisesti ei osaa. ;D

• mittasuhteet ok

Olen nainen, kohta 60v...saan toki miehiä, vaan ikäluokasta 35-45v ja niitä en huoli eli mistä nainen, joka on sopusuhtainen, pirun hyvännäköinen, nuorekas, muodikas jne...löytää ikäistään seuraa?

• mut siihen jäi...

Nuoret miehet harjoittelee...

• lordilookalike

Olen 57 v mies, eronnut 6 v sitten. Partnereita on ollut ja vain yksi minua nuorempi (2 v). En ole lainkaan kiinnostunut nuorista naisista, oletusarvoisesti ikärajaus on /- 5 vuotta omaan ikääni nähden. Ei pelkkä seksi riitä, pitää olla jotain juteltavaakin, samanikäisillä on jossain määrin yhtäläisiä elämänkokemuksia ja tapoja ja tottumuksia, mm. musiikkimaku, mikä on minulle tärkeä juttu. Se etteivät suhteet ole johtaneet pitempiaikaiseen seurustelusuhteeseen, on toinen juttu, mitä en ala selittää.

• mittasuht.ok
        lordilookalike kirjoitti:

Olen 57 v mies, eronnut 6 v sitten. Partnereita on ollut ja vain yksi minua nuorempi (2 v). En ole lainkaan kiinnostunut nuorista naisista, oletusarvoisesti ikärajaus on /- 5 vuotta omaan ikääni nähden. Ei pelkkä seksi riitä, pitää olla jotain juteltavaakin, samanikäisillä on jossain määrin yhtäläisiä elämänkokemuksia ja tapoja ja tottumuksia, mm. musiikkimaku, mikä on minulle tärkeä juttu. Se etteivät suhteet ole johtaneet pitempiaikaiseen seurustelusuhteeseen, on toinen juttu, mitä en ala selittää.

Teitäkin on, vaan ei ole kohdalleni sattunut. Hauskaa on se, että tuolla oikeassa elämässä tulee n. ikäisesi mies viereen jutteleen, vaan kun täräytät miehelle, että olen juuri täyttänyt 60 v, niin johan mies katoaa, vaikka sitä ennen oli lirkutellut ties mitä.
        Onhan siinä hyvätkin puolensa, ei tarvitse "ei kiinnostavalle" tyypille ilkeästi sanoa, että häivy. :))))))

• bbb-O-ddd

Kaikella on aikansa eikä kohden ole koskaan.
      Kyllä ne sinultakin halut aikanaan katoavat ja huomaat, että vehkeesi on vain kusemista varten :D

• 50+ naiset ei toimi

Olen itse 50v. mies. Ja se Sexi on kyllä erittäin huonoa yli 50v naisten kanssa. Osa niistä on lukenut lehdistä ja siksi kertoo kuinka aikuinen nainen ymmärtää sexuaalisuutensa. Mutta mitä hyötyä siitä on jos se "sexuaalisuus" on vain päälle liimattu must juttu. Pelkkää luulottelua, suoraan naisten lehdistä.
      Ja itseäni aina naurattaa miten samoin tavoin asia esitetään. Kuka tämän jutun on laittanut liikenteeseen kun se on kaikkien naisten juttuna.. ?

Ikävä kyllä, Todellisuudessa nainen rapistuu jo 30v iässä ja 40v hormonaalinen toiminta vie sen lisääntymiskyvyn, joten nainen muuttuu sukupuolettomaksi. Ihmisenä aikuinen nainen voi olla viisas ja mukava. Mutta sexi hommat ovat muisto vain.

Noin realielämässä 50 naisen tarjoama sexi on huonoa ja vaatimatonta. Mies Saa pukata ja mitään ei tapahdu. Lisäksi takaa päin toimiessa on se tuoksu usein kuvottava. Tulee mieleen afrikan ja venäjän hajut. Ollaan siis kansainvälistytty mikrobitasollakin ?
      Mutta sexi on tosiaan huonoa ja mitätöntä.

Minullakin on se ongelma että olen 50v. aikuinen mies ja misuja ei saa enää kuin rahalla.
      Mielestäni Lähi-idän haaremisysteemi on toimiva. Nuoret naiset tanssii ja viihdyttää, iäkkäämmät hoitaa keittiöhommat.
      Ikävä kyllä Suomessa noi iäkkäämmät yhä pukeutuu teinivaateisiin ( säälittävää ) ja esiintyy sexipuumina ( säälittävää).

Itäisissä maissa tiedetään luonnonlait ja toimitaan toisin. Ei yritetä vääristellä todellisuutta.
      Ja Intiassa on varoiteltu tuhansia vuosia sitten vanhan vulvan haittaavan miehen nautintoa.

• Ei oo totta

Laita pyykkipoika nenääs ja käytä mielikuvitustas hämärässä, kyllä se siitä, vähän vanhemmankin kantturan kanssa menettelee :D

• viivatiina
        Ei oo totta kirjoitti:

Laita pyykkipoika nenääs ja käytä mielikuvitustas hämärässä, kyllä se siitä, vähän vanhemmankin kantturan kanssa menettelee :D

te heh heet sun muut reilu viiskymppiset miehet ajatellu koskaan että syy olisi teissä kuka semmosta kestää tai ainakin toivoo että olis pian ohi kun kaljamahainen tupakalta löyhkäävä hikinen mielestään erinomainen rakastaja ähkäisee kaksi kertaa ja kierähtää viereen no kauanhan se ei kestä eikä tee kipeetä =))))

• viivatiina kirjoitti:

te heh heet sun muut reilu viiskymppiset miehet ajatellu koskaan että syy olisi teissä kuka semmosta kestää tai ainakin toivoo että olis pian ohi kun kaljamahainen tupakalta löyhkäävä hikinen mielestään erinomainen rakastaja ähkäisee kaksi kertaa ja kierähtää viereen no kauanhan se ei kestä eikä tee kipeetä =))))

Jos toivot että se olisi pian ohi, mieshän toimii vain toiveidesi mukaan. Ei siis mitään valitettavaa pitäisi olla.

• Oiskohan se siinä,että oma keppis ei enää tee mitään vaikutusta naiseen?Vanhemmiten kun tahtoo sekin nuupahtaa ja kutistua sellaseks pieneks makkarankuorimötikäksi,niin eihän se missään tunnukkaan!
        Katse siis peiliin!

• liirumlaarumlalalei

"Tulee mieleen afrikan ja venäjän hajut"
        Olet siis haistellut muuallakin tussuja, no olikos nuo jo 50 ylittäneitä vai haiseeko noissa maissa nuoremmatkin naiset? Voi voi, ettei tauti jo sinua runtele..
        Ja vielä, miksi kiertelet tällä palstalla valittamassa, täällä on vain ihania 50 naisia, joten tervemenoa 30 palstalle, jos siellä vaikka sattumalta onnistaisi!

• -0-0-0-0-
        yohuuhkaja kirjoitti:

Jos toivot että se olisi pian ohi, mieshän toimii vain toiveidesi mukaan. Ei siis mitään valitettavaa pitäisi olla.

jokaiselle !

• viivatiina
        yohuuhkaja kirjoitti:

ittestäni kirjoittanut vaan mitä olen sinkkutyttöjen kuullu kertovan oma mies on oikein hyväkuntoinen hyvin pidetty viiskymppinen ja jos vähänkään ympärilleen katsoo kulkiessaan niin kyllä on helposti havaittavissa millaisia nää viiskymppiset ukon vätykset on =))))

• mii-su kirjoitti:

Oiskohan se siinä,että oma keppis ei enää tee mitään vaikutusta naiseen?Vanhemmiten kun tahtoo sekin nuupahtaa ja kutistua sellaseks pieneks makkarankuorimötikäksi,niin eihän se missään tunnukkaan!
        Katse siis peiliin!

Tästä on kahdenlaista teoriaa: naiset sanovat että miesten värkit kutistuvat ja miehet sanovat että naisten värkit venähtävät. Jos miesten värkki onkin vaikka pesussa kutistuvaa lajia. ja pitäisikin lopettaa ajoissa tuo vaarallinen puuha? Ja muidenkin naisten kuin blondien vastaavasti varoa käyttämästä sitä vessaharjaa alapäänsä puhdistamisessa...

Joka tapauksessa miehellä on vain viisi litraa verta kehossaan eikä sitä kaikkea voi aktin ajaksi naisen käyttöön luovuttaa, menee henki tai vähintäänkin taju joten kohtuutta peliin puolin ja toisin.

• viivatiina kirjoitti:

ittestäni kirjoittanut vaan mitä olen sinkkutyttöjen kuullu kertovan oma mies on oikein hyväkuntoinen hyvin pidetty viiskymppinen ja jos vähänkään ympärilleen katsoo kulkiessaan niin kyllä on helposti havaittavissa millaisia nää viiskymppiset ukon vätykset on =))))

Niin. Maksullisissa naisissa on sekin ominaisuus verrattuna vanhempiin maksuttomiin että he haukkuvat vain jos siitä on tilauksen yhteydessä sovittu.

• viivatiina
        yohuuhkaja kirjoitti:

Niin. Maksullisissa naisissa on sekin ominaisuus verrattuna vanhempiin maksuttomiin että he haukkuvat vain jos siitä on tilauksen yhteydessä sovittu.

sielläkö puhutaan kokemuksen syvällä rintaäänellä mulla kun ei oo komemuksia seksin ostosta niin en osaa sanoo miten se homma pelaa vaikee väittää vastaankaan kun ruvetaan seksiä ostamaan niin eikös sitä voi yhtälailla ostaa miestä kun naista =)))))

• viivatiina kirjoitti:

sielläkö puhutaan kokemuksen syvällä rintaäänellä mulla kun ei oo komemuksia seksin ostosta niin en osaa sanoo miten se homma pelaa vaikee väittää vastaankaan kun ruvetaan seksiä ostamaan niin eikös sitä voi yhtälailla ostaa miestä kun naista =)))))

Aivan samalla tavalla kuin sinä yllä vastaan: no en mää nyt ittestäni kirjoittanut vaan mitä olen sinkkutyttöjen (eikun siis -poikien) kuullu kertovan.... jne.

• viivatiina
        yohuuhkaja kirjoitti:

Aivan samalla tavalla kuin sinä yllä vastaan: no en mää nyt ittestäni kirjoittanut vaan mitä olen sinkkutyttöjen (eikun siis -poikien) kuullu kertovan.... jne.

matkit mua ;))))

• viivatiina kirjoitti:

matkit mua ;))))

Enhän toki. Vastaus oli vain niin osuva että sillä oli mielestäni yleisempääkin käyttöä...

;-))

• yohuuhkaja kirjoitti:

Tästä on kahdenlaista teoriaa: naiset sanovat että miesten värkit kutistuvat ja miehet sanovat että naisten värkit venähtävät. Jos miesten värkki onkin vaikka pesussa kutistuvaa lajia. ja pitäisikin lopettaa ajoissa tuo vaarallinen puuha? Ja muidenkin naisten kuin blondien vastaavasti varoa käyttämästä sitä vessaharjaa alapäänsä puhdistamisessa...

Joka tapauksessa miehellä on vain viisi litraa verta kehossaan eikä sitä kaikkea voi aktin ajaksi naisen käyttöön luovuttaa, menee henki tai vähintäänkin taju joten kohtuutta peliin puolin ja toisin.

taitaa se vähän niin mennä,että toisilla isonee ja toisilla pienenee..Ei ihme,että ei enää oikeen loksahda kohilleen..

• viivatiina
        yohuuhkaja kirjoitti:

Enhän toki. Vastaus oli vain niin osuva että sillä oli mielestäni yleisempääkin käyttöä...

;-))

hyvä selitys täydestä meni ;))))

• HTZA
        yohuuhkaja kirjoitti:

tuon tarinan. Minusta tehtiin se vitsikin.

M.

• HTZA kirjoitti:

tuon tarinan. Minusta tehtiin se vitsikin.

M.

Voi kuule. Kukaan ei väittänyt sen nyt maailmaan tulleen, virkistin vain niiden muistia jotka ovat asian unohtaneet. Niiden jotka eivät ole unohtaneet ei tarvitse erikseen ilmoittautua, tämä tiedoksi.

• HTZA
        yohuuhkaja kirjoitti:

Voi kuule. Kukaan ei väittänyt sen nyt maailmaan tulleen, virkistin vain niiden muistia jotka ovat asian unohtaneet. Niiden jotka eivät ole unohtaneet ei tarvitse erikseen ilmoittautua, tämä tiedoksi.

näin se on. Anteeksi.
        Mutta muistatko sen saunajutun? Kun minä ja Somali menimme pissille?
        :)
        H.

• HTZA kirjoitti:

näin se on. Anteeksi.
        Mutta muistatko sen saunajutun? Kun minä ja Somali menimme pissille?
        :)
        H.

No en. Ehkä se ei ollut sen arvoinen.

• passionne`

Lainaus--

"Noin realielämässä 50 naisen tarjoama sexi on huonoa ja vaatimatonta. Mies Saa pukata ja mitään ei tapahdu. Lisäksi takaa päin toimiessa on se tuoksu usein kuvottava."

Edestä tai takaa rakkaus kun se on aitoa tuoksuu uskomattoman hyvältä!

• 30

tulisi mieleenkään naiskennella pesemättä paikkoja. Entäpä Te miehet, pesettekö peniksenne myös esinahan alta?

• näin on

Mielenkiintoinen viesti, suosittelen siirtymistä maksullisiin naisiin. Juu juu, nyt vaan reippaasti vakain tuumin ja harkiten, määrätietoisin askelin kohti punaisten lyhtyjen katuja. Jos on lompsa lyönnissä, auto alla ja nuori misu päällä, vaikka vain pienen hetken, niin mitäs sitä miekkonen muuta voi toivoa? Ja eipä tarvitse vanhan miehen lapsenruokkolappuja postista pelätä! Sanoihan se Kekkonenkin aikoinaan, ettei ole rahoja tuhlattu; ne on juotu ja hummattu. Ja voihan sitä aina toivoa, että joku toinenkin miespolo on samassa ahdingossa ja kertoo sen ravintolan nimen, jossa on vain nuoria misuja, jotka lähtevät vain terveitten 51 v. miesten matkaan. Sitä odotellessa ehdotan kuitenkin Veikko Huovisen Hamsterit -kirjan tavoin nimimerkkiä varautumaan syksyyn ja talveen; hyvät talvivarastot, lämpimät varusteet ja iloinen talvimieli!!!

• Viisikolme

saa ikäisiäsi naisia etkä nuorempiakaan tuolla asenteella.

Ei yksikään rakastajistani ole kiinnittänyt huomiota ikääni. Mutta se johtuu luultavasti rakastelutaidostamme ja kiinnostuksesta asiaan. ;)

• .... tai (todennäköisimmin) kohteliaisuudesta. Sitä kun se puolin ja toisin kuitenkin taitaa eniten tarvita.

• Viisikolme

Vinkkinä sinulle. :) Kirjoitustaidon alkeet on hyvä osata jos haluaa saada naisen kiinnostumaan itsestään...
      mikäli muut taidot puuttuu.

Ja tämä vinkki oli hänelle, ei sinulle suomenmaisteri. :)

• monsterkoccor

Tokihan olemme huomanneet ettei ilmaispalvelut ole koskaan täyttäneet aikuisen Miehen toiveita.
        Kirjoitteluun sopii virheitä kuten petipuuhiinkin .

• 11+2

Pilkunn***ijat ovat sitten erikseen, tämä etsi naista.

• shamaani*

Elä sie vaan iliman. Haluja kai sulla ois muttei kykyjä. Met täällä ylemmällä iällä kyllä hoijamma ikäisesi naiset. Sie vaan oot vielä oppipoika etkä ymmärrä kypsän naisen päälle!

• jänkhäjoosepphi

kun on poroon tottunut, niin iäkäskin nainen sopii....

• Mikämaku

Esim. Paula Koivuniemi on 60....
      eikä ole seksikäs vai ?

• Tyttären mielestä kyllä. Se äsken kuolasi jonkun yli viisikymppisen miehen kuvan perään ja totesin hänelle että tuohan on just Paula Koivuniemen näköinen, Kanerva ei ainakaan osaisi hämärissä eroa tehdä...

Sillä oli värjätty pystyyn tärkätty tukka ja raiskattu panda -meikki...

• ei ei

ei

- jotain makua sentään...

• ikähaarukka

Itse olen kyllä sitä mieltä, että yli 50v mies on jo auttamatotmasti liian iällä seksiin!!
      Sitä vastoin, naisella se ikä on mitä parhain, ainakin hyvän kumppanin kanssa.
      Oletko ajatellut, että tuo asenteesi saatta hiukan vaikuttaa, ettet tahdo löytää kumppaneita?

• xxxyyy

Asia näyttää olevan selvä. Ikääntyneet miehet etsivät nuoria naisia ja saavat niitä ainakin rahalla. Ikääntyneet naiset nauttivat enemmän seksistä nuorten miesten kanssa, niitäkin löytänee helpommin rahalla. Siitä että vanhempi väki nälvii puutteessa toisilleen ei nauti kukaan.

Siitä vain kuvetta kaivamaan....

• on homman nimi

vanhat naiset ei ymmärrä että ne ei enää ole teinejä. kauheeta kattella kun teinivaateis a on mummot !

• Pitääkö sitä pukeutua jossain vaiheessa mummomaisesti ja minkähänlaista se on? Minä ainakin pukeudun sellaiseen joka tuntuu ja näyttää hyvältä päällä (paitsi kotona vanhoja lumppuja), en ajattele ikääni sen kummemmin. Jos se jotain häiritsee eipä ole minun ongelmani ollenkaan.

• sivistymättömyyttä
        firefox58 kirjoitti:

Pitääkö sitä pukeutua jossain vaiheessa mummomaisesti ja minkähänlaista se on? Minä ainakin pukeudun sellaiseen joka tuntuu ja näyttää hyvältä päällä (paitsi kotona vanhoja lumppuja), en ajattele ikääni sen kummemmin. Jos se jotain häiritsee eipä ole minun ongelmani ollenkaan.

Kyllä pitää ajatella myös muita ! ei saa olla niin itsekäs....

• 24

provo tai ei, miksi sun pitäisi saada nuoria misuja, vanha äijä. Mä en parikymppisenä olisi edes katsahtanutkaan sun ikäiseen äijään...

Nyt olen 6-kymppinen ja edelleen mieheni minua haluaa, onko omituista? Ehkä sinusta, kun et ole koskaan kasvanut ihmisenä...Parhaat panot meillä ollut yli viiskymppisinä, minäkin ejakuloinut monta kertaa...Eikä vieläkään loppua näy, ei tarvita liukasteita.

• ilman järkee

Yksi mies ja nainen ne oli myös paskantanut naidessaan...

• vuotaa
        ilman järkee kirjoitti:

Yksi mies ja nainen ne oli myös paskantanut naidessaan...

tena lady ejakuloi aina, virtsankarkailu on se ongelma !!!

• ja politiikaa

Naiset suomessa on parkoja. Sensijaan miehet yleensä voi hyvin.
        Ongelmikko naisia on valtavasti !!!

Toi ihmisten mollaus on sdp-kokoomus-idealismia, luokkayhteiskunnan katkerien pirujen juttuja.

• järjestys..
        ja politiikaa kirjoitti:

Naiset suomessa on parkoja. Sensijaan miehet yleensä voi hyvin.
        Ongelmikko naisia on valtavasti !!!

Toi ihmisten mollaus on sdp-kokoomus-idealismia, luokkayhteiskunnan katkerien pirujen juttuja.

Tuskin niin , on vain vaikea löytää sopivaa. Tähän sex asiaan olisi huoratalot ratkaisu.

• 6+5

Tuolla on aloitus silikoninukesta, vaimon korvikkeesta.
      Hommaa sellainen, on aina valmiina ja voit ostaa mieleisesi.
      Ei liho, ei vanhene ja kuiskii korvaasi: lisää, lisää !
      Ratkaisu ongelmaasi, mies 51v !!!

• nainen43.........

Eksyin vahingossa 50-palstalle. Tässä sulle vinkki: kokeile iskeä vähä yli nelikymppistä naista. Jotkut "tytöt" on kertoneet, että tykkäävät vanhemmista miehistä. Seksihän on nelikymppisen naisen kanssa loistavaa (pojat on kertoneet), kokeile vaan rohkeasti.
      Itse tosin en tykkää itseäni vanhemmista miehistä. Niin se vaan on, että nelikymppiset miehet hakkaa viiskyt plussat mennen tullen seksissä. Kokeiltu on. Ootkohan liian vanha nuoremmille tai sitten sulta puuttuu se monelle naiselle tärkein eli raha...

• 45v. oloine/tuntune

...saisi alle 50v. miehen, kuka on vielä Mies, eikä vain panokone :)) ??

• Talisker

tuota väitettä.
      Erästä ystävääni siteeraten " vanhakin viulu soi taiturin käsissä ".
      Ja tuo naapurin rouvakin on kyllä ihan...hm.

• ikäisitäni sitä en s

Tämä on yleinen ongelma. hyvä sexi loppuu tossa 35 v jälkeen naisilta.
      Ne nahistuu ja kuivahtaa Ja Se on kuin vetäisi kumibarbaraa kun nainen vanhenee.

Noin ihmisenä vanha nainen voi olla mukava, mutta se sex on ohi.
      Tietysti kovin vanha ikäluokka ilman hampaita tarjoaa vilkkaan kielen ansiosta uusia mahdollisuuksia.
      Mutta kun tykkään itse tavallisesta sexistä ja pimpasta, niin on etsittävä alle 30v tyttöjä.
      Rahalla saa ja aurinkolomilla.

Mä olen 50v. mies ja saisin kuinka paljon tahansa 50v naisia, mutta en jaksa olla yhtään kiinnostunut, kun se sexi on niin huonoa. 50v naiset käy päälle kovasti. Yli 50v naiset myös haluaisi elämään miehen ja koko elämänsä loppuun suhteita.. tositarkoituksella, kuin teinit ! - jostain syystä..
      Mutta ottaa nyt isoäitiä nuorikoksi.. ee , ei, ei , se oikein onnistu hyvän sexin puutteen vuoksi.

Idässä nämä asiat on aina oivallettu, nuoret naiset sexiin ja vanhemmat taloudenhoitoon. Haaremi on toimiva systeemi.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?

Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin
      Maailman menoa
      251
      8025
    2. IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!

"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its
      Maailman menoa
      265
      5177
    3. Haluaisitko enemmän ?

Haluaisitko enemmän kuin ystävyyden ? M-N
      Ikävä
      171
      1835
    4. Vihjeitä kaivatusta

Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)
      Ikävä
      76
      1760
    5. Niin pettynyt

Olen suhun ja siihen ettet koskaan kohdannut reilusti
      Ikävä
      186
      1292
    6. Rakas mussukka

anna joku merkki itsestäsi. Pyydän.
      Ikävä
      74
      1248
    7. Mira Luoti, Vain Elämää

kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?
      Maailman menoa
      6
      1147
    8. Martina Jeopardyssa

Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1002
    9. Lieksa missä syy?

Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte
      Lieksa
      130
      1001
    10. Faktat kehiin!

kauanko aiot odottaa kaivattuasi? ja miks?
      Ikävä
      104
      955
    Aihe