Se hotelli

kiitos...

En ole kauheasti vielä ehtinyt perehtyä Dubaihin, mutta lennot on jo varattu, eli siis kirjastoon olen matkalla hakemaan jotain opasta. Mut asiani olisi siis mistä ehkä se hotelli tai mikä hotelli jopa.. 14 vuotias tyttö mukana joka toki haluaa shoppailla, ollaa shopping festivaalien aikaan siellä. Rannalle ei välttämättä tarvi lähteä jos hotellissa olis uima-allas. Hotels.comin tai bookingin kautta kun ottaa hotellin tulee edullisia ja kalliita ja en tiedä missä ne sit sijaitsee...(ainakaan siis vielä). Hinta sais olla siinä satasen lähellä per yö, saakohan sillä jo kelpo hotellin? Ettei ihan "läävässä" tarttis olla muttei toki luksustakaan vaadita, mut ettei sit tarttis jostain ns. jumalan selän takaa aina taksilla läheä kaupunkiin...
Eli siis aloittelija olen, ja en ole siis ehtinyt vielä perehtyä hirveesti, mutta tästä se lähee (niille jotka jo hermoilee, että ota itse ensin edes vähän selvää...)

5

668

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • meidän perhe

Ellei hotelli ole rannalla, niin kaupunkihotellien uima-altaat on melkoisen pieniä, sijaitsevat katolla. Rantahotellien hinnat ovat taas hinnakkaita ja niistä on taxilla lähdettävä ostoksille, ellei hotellilla ole kuljetusta ja silloinkin se on vain yhteen, korkeintaan kahteen ostoskeskukseen.
      Haetko hotellia vai huoneistohotellia(sis. keittiön mutta mahdollisesti voi olla saatavilla aamiainenkin)? Hotelleja Bur Dubaissa esim. Ramada Bur Dubai ja Majestic. Huoneistohotelleja Bur Dubaissa: Tulip Hotel Apartments, Savoy Suites, Belvedere Court, Xclusive, Jormand Hotel apartmets. Bur Dubai alueena on ok, siellä Bur Juman ostoskeskus, lyhyt matka metrolle, jolla pääsee kaikkiin isoimpiin ostoskeskuksiin, huoneistohotellien ja hotellien hinnat ovat kohtuulliset.
      Deiran puolella esim. Flora Park, Flora Creek. Kyseiset huoneistohotellit ovat lähellä metroa ja isoa Deira City Centre ostoskeskusta.
      Yllämainitut ovat hyviä, Savoy ja Belvedere suomalaisten matkatoimistojenkin listoilla, kaikissa yllä mainituissa on myös uima-allas.
      Sekä Bur Dubaista ja Deirasta pääsee myös bussilla rannalle, jossa kannattaa käydä mikäli ilmat suosii.
      Katso booking.com sivulta sijainti. Booking.com:n hintoihin lisätään hotellissa verot, hotels.com:n hinnoissa verot on mukana. Hotels.com:n sivulla oleva karttapalvelu on huono.

• vaikea valinta

Hei, oletko jo löytänyt hotellia? Olisi kiva kuulla mihin hotelliin olet menossa, minäkin etsin kuumeisesti hotellia.

• kiitos...

Viime päivät on olleet kiireisiä etten ole ehtinyt kauheesti perehtyä joten hotelli on vielä hakusessa, Dubai Marinaa alueena on kehuttu (mutta hinnakasta) Burj Dubai olis kait shoppailumekkaa ja hinnat kohtuullisia, Jumeirah taas on ehkä shoppailusta liian kaukana....Haeskellaan vielä, laita myös viestiä jos olet kiinnostavan hotellin löytänyt.

• juha63

Jos tarvitset apua hotelli valinnassa, pista viestia tulemaan, asun Dubaissa ja olen toissa paikallisessa matkatoimistossa ja meilla on hyvat hinnat

• sinne_tulossa

Mikä osoite (tai matkatoimiston nimi), johon viestiä voisi laittaa? Monikin saattaa kaivata apua hotellin valinnassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9157
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3619
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      29
      2877
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      83
      2241
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2060
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      364
      1847
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    10. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      69
      1089
    Aihe