Moi kaikille!
Laitan tämän nyt vielä tänne kun toisaalla ei "apua" löytynyt.
Meillä on 9kk ikäinen tyttönen ja tänään huomasin kun tyttö istui vaippasiltaan olkkarin lattialla, että hänellä on selässä, selkärangan kohdalla sellainen n. aikuisen pikkurillinpään kokoinen "painauma" vai miksikä sitä nyt sanoisi, kolo? Ilmeisesti siis selkärangan ?nikamien? välissä on yksi tällainen pidempi väli. Onko kellään tietoa tai kokemusta vastaavasta? Vai onko ihan normi selkärankaan kuuluva juttu? Itselläni ei tällaista "painaumaa, tai koloa" ole, joten pistää mietityttämään, että onkohan tytön selkä kunnossa. Tyttö kyllä on kehittynyt ihan normaalisti, istuu selkä suorassa, nousee kaikkea vasten seisomaan, seisoo pieniä hetkiä tuetta, ottaa askelia tuettuna, konttaa jne. Tämä "painauma2 on n. navan korkeudella. Neuvolaan mennään tulevana maanantaina ja siellä toki kyselen asiasta, mutta olisiko kellään sitä ennen tietoa panikoivalle äidille :)
Selkäranka
KiitosKaunis
0
446
Luetuimmat keskustelut
- 1711492
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.88698Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203578- 48536
- 126526
- 37516
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15490- 25483
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479