kokeeko muut naiset ko. asennon kivuliaaksi? en ole varma mistä johtuu mutta en pysty montaa vetoa ottamaan sisään ku jomottaa jo niin helvetillisesti.. mikä on todella sääli sillä tämä on vakipanoni lempiasento :/ olisko peli liian pitkä?
takaapäin
31
12527
Vastaukset
- Määvaaa
Mulla oli sama ongelma yhden isomunaisen kanssa eli sattui takaapäin. Enää ei kun on normaalikokoinen vehje.
- hmm..
Mistä mitasta etiäpäin vehje on iso/mikä on normaali? :)
- Odottava äiti
syvempään. Ehkä oma gynekologisi voi antaa viisaita neuvoja sekä sinulle että myös miehellesi.
Minulle itselleni on melkoinen nautinnon tunne, kun puolisoni ottaa kiinni lanteista ja työntyy sisään.
Meillä oli pieni ongelma, kun en lähtenyt raskaaksi, mutta masuni alkoi paisua heti saatuani siementä takaapäin. Gyne sitä kehotti kokeilemaan ja nyt olen taas paksuna.- kaisa00as
Takaapäin TÄYSIÄ SUORAA MIPPELIIN
- Pidän siitä
tuntuu hyvältä vain jos olet kunnolla lämmitetty eli kiimassa ja paikat turpeat ja märät.
- halukasmindi
Mulla ainakin johtuu miehen munan koosta se et takapanot sattuu. sain tässä alkukesästä sit sen kokoista munaa mikä oli sopivan paksu mut vähän lyhyempi kuin aiemmat ja takapano tuntu kuin päässä olis räjähtäny silleen positiivisesti! Mä pystyin antaa sen miehen naida mua takaapäin vaikka kuinka kauan ja kiihotuin ite ihan hirveesti. Sen päätelmän sit tein et aiemmat partnerit on omanneet vähän liian pitkän kalun, et mua vois panna takaapäin.
- ~minni
Takaapäin sattuu mulla, jos mies työntää liian syvään.. oma miehini melko isokaluinen, joten varmaankin siitä johtuu, mutta ei siis mitenkään miellyttävältä tunnu asento!
- mlukku
pelkästään siitä asennosta kiinni. Muutama sentti alas- ylöspäin ja saattaa mennä just kohalleen. Mulla nainen hivenen verran liian pieni joten kullia joutuu sovittelemaan. Paljon auttaa kun pistää tyynyn naisen polvien alle. Ja tietty pää alas tyynylle. Tässä asennossa kaikki herkku komiasti esillä ja näkyvillä. Parasta herkkua...
- Anonyymi
Mulla sattuu edestä. .takaa paras...kun vaan sais...
- takapimppa
80% meidän panoista on kyllä takaapäin,ja useimiten vaimon ehdotus (nelin kontin)
- §§§§
Mie taasen tykkäisin kovastikkin takaapäin saannista mutta en pysty olemaan siinä yhtään rentona kun joka helvetin kerta peräpääni alkaa "pieremään" eli ilmaa tulee ulos. Se on NIIN hävettävää ja noloa :(
Onko tuohon ongelmaan mitään poppakonsteja??
Varsinkin miesten mielipiteitä asiasta haluan kuulla..huvittaako, hävettääkö, inhottaako yms...- *^*^*
Vastaus on, että laitat jalat kiinni yhteen. Jos omat jalkasi ovat miehen jalkojen ulkopuolella, niin "pieruja" tulee herkemmin. Jalat yhteen niin ei kuulu mitään :)
- döktö
Suosittelen naisen välttämään ruokaa jolla on laksatiivisia vaikutuksia (hernekeitto, ruislepä jne.) takaapäin naidessa. Myöskääm kananmunan syöntiä vältettäkään, sillä väkevänpuoleien kananmunan hajuinen pieru kesken leikin ei ole niitä kiihoittavampia tuoksuja. tämä nimimerkille §§§§.
t.döktö
- hmm.....
tässä asennossa molemmat saa aina parhaimman nautinnon, ja peli on juuri sopivan pitkä että osuu hieman pohjaan ;)
- yöpuu
onnistu takaapäin :( Tuntuu, ettei miehen vehje riitä takaa päin. Oiskohan liian pieni/lyhyt? Muuten kyllä onnistumme ja seksi on todella antoisaa ja ihanaa.
- akjrgjhgk
yöpuu kirjoitti:
onnistu takaapäin :( Tuntuu, ettei miehen vehje riitä takaa päin. Oiskohan liian pieni/lyhyt? Muuten kyllä onnistumme ja seksi on todella antoisaa ja ihanaa.
Jos pohjatessa sattuu niin pakkoko se on työntää aivan pohjaan saakka
- niin hyvää
akjrgjhgk kirjoitti:
Jos pohjatessa sattuu niin pakkoko se on työntää aivan pohjaan saakka
Takaapäin naida muutenkin kuin nainen kontallaan, esimerkiksi kyljellään ja nainen mahallaan jotka eivät tunnu naisesta että mennään liian syvälle. Tuossa kontallaan asennossa pitäisi miehellä olla toppari juuressa kun siinä tahtoo innostumaan liikaa naimaan ja syvälle kun lonkista saa vielä hyvän otteen.
- lioop
niin hyvää kirjoitti:
Takaapäin naida muutenkin kuin nainen kontallaan, esimerkiksi kyljellään ja nainen mahallaan jotka eivät tunnu naisesta että mennään liian syvälle. Tuossa kontallaan asennossa pitäisi miehellä olla toppari juuressa kun siinä tahtoo innostumaan liikaa naimaan ja syvälle kun lonkista saa vielä hyvän otteen.
..heti kotiin tultuani kumarrutan avokin nojaamaan tiskipöytään ja sitten kastelen kärkeä takaapäin.
Eli semmonen pika pano,,,,,onneksi osaa kostua nopeasti. Pari sipasua sormella ja heti valmis...kaikki naiset ei sitä osaa - sormella
lioop kirjoitti:
..heti kotiin tultuani kumarrutan avokin nojaamaan tiskipöytään ja sitten kastelen kärkeä takaapäin.
Eli semmonen pika pano,,,,,onneksi osaa kostua nopeasti. Pari sipasua sormella ja heti valmis...kaikki naiset ei sitä osaaTainnut harjoitella jo ennen isännän kotiin tuloa, muka sipaisulla märkä.......
- 1645867
sormella kirjoitti:
Tainnut harjoitella jo ennen isännän kotiin tuloa, muka sipaisulla märkä.......
meillä "vedetään" viimeisex aina takaapäin(vaimo 4-kontin) ja käytetään reisissämme laivan kaljalaatikoiden liinoja joilla reidet/jalat yhdessä ja sitten "keinumme" kunnon orgasmeihin molemmat.......kokeilkaa
- `´ . * - /
mies siitä nauttii en minä ainakaan. paljon muita parempia asentoja........
- pania
Vaimoni esittää joka kerä voitaisiinko kääntyö siten että pääset naimaan takaa. Minusta tuntuu hyvöltä naida takaa, tuntuu kuinka pääsensyvälle ja terska tökkii pohjaa.
- Antsu68
Minä annan naisen ensin olla päällä jossa hän saa olla niinkauan kun saa orkut pari kertaa ja kunnon kiihko saa vallan,sitten vaikka perinteinen lähetyssaarnaaja..lopuksi laitan ladyn mahalleen ja otan hänet takaa, pehmeitä pakaroita vasten pusken. Luja ote rinnoista ettei pääse nainen karkuun kun iskä painaa, lopuksi yhteinen mahtava orgasmi. Tärkeintä on että nainen on kunnolla hoidettu kuumaksi,silloin hän antautuu mielellään takaa,
- Anonyymi
Antsu68 kirjoitti:
Minä annan naisen ensin olla päällä jossa hän saa olla niinkauan kun saa orkut pari kertaa ja kunnon kiihko saa vallan,sitten vaikka perinteinen lähetyssaarnaaja..lopuksi laitan ladyn mahalleen ja otan hänet takaa, pehmeitä pakaroita vasten pusken. Luja ote rinnoista ettei pääse nainen karkuun kun iskä painaa, lopuksi yhteinen mahtava orgasmi. Tärkeintä on että nainen on kunnolla hoidettu kuumaksi,silloin hän antautuu mielellään takaa,
Joo kyllä se on teinityttöjen ongelma jos takaa päin sattuu,kunnon vittua kun saa niin sinne seuppoo kun vanhaan,saa polkea ettei pohjaa tunnu kyllä se nainen siitä tokenee kun painaa ja sattuaha nsen pitääkin että tietää et naitu on!
- Anonyymi
Minä kyllä työnnän kullin vaimoni vittuun juurta myöten. Vaimoni vittua en sääli
- Anonyymi
No mulla on ehkä vähän vakiota pidempi heijari ja doggy-style satutti naistani. Meidän yhteinen ratkaisu oli lusikka-asento . Siinä en tule liian syvällle ja se on aika kivaa lempeilyä aamuisin, kun saan tuntea kultani pepun lantiotani vasten.
Molemmat tykätään ja jätetään doggy vain sesaaltaan tapahtuviin penetraatioihin. - Anonyymi
Naiset tykkää edestä ja miehet takapäin.
- Anonyymi
Meillä otan ukon takaapäin lusikassa. Siinä ukon isohko kyrpä ei tuu ihan niin syvälle ja ukko kuitenkin tykkää ottaa mut takaapäin.
- Anonyymi
Kyllä se vähän sattuu. Joutuu etsimään asentoa jos pitää kontillaan olla. Tulee sellanen terävä kipu, tuntuu kaulalihaksissa asti heti muutaman työnnön jälkeen. Ei kestä mitään kiihkeämpää rynkytystä. Paras on lusikassa. Siinä mies pääsee ja saa mennä ihan sinne asti mitä mittansa vaatii. Asennolla on väliä.
Taitaa olla hyvin yksilöllistä ja enemmän nuorten naisten ongelmia. Rouvaa saa pamputtaa takaa ihan miten haluaa ja niin lujaa kuin lystää, eikä ongelmia ja kun muistelen niin en tuollaista takaapäin sattuu ongelmaa muidts kuin jostain nuoruudesta
- Anonyymi
Ihanaa saada miestä takaapäin. Samalla se voi puristella tissejä ja hieroa klittaa.
Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 663105
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai262183Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681749Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t251627Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161361- 281321
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61246Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281200Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101157Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631057