takaapäin

harmittaa vitusti

kokeeko muut naiset ko. asennon kivuliaaksi? en ole varma mistä johtuu mutta en pysty montaa vetoa ottamaan sisään ku jomottaa jo niin helvetillisesti.. mikä on todella sääli sillä tämä on vakipanoni lempiasento :/ olisko peli liian pitkä?

31

12247

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Määvaaa

      Mulla oli sama ongelma yhden isomunaisen kanssa eli sattui takaapäin. Enää ei kun on normaalikokoinen vehje.

      • hmm..

        Mistä mitasta etiäpäin vehje on iso/mikä on normaali? :)


    • Odottava äiti

      syvempään. Ehkä oma gynekologisi voi antaa viisaita neuvoja sekä sinulle että myös miehellesi.
      Minulle itselleni on melkoinen nautinnon tunne, kun puolisoni ottaa kiinni lanteista ja työntyy sisään.
      Meillä oli pieni ongelma, kun en lähtenyt raskaaksi, mutta masuni alkoi paisua heti saatuani siementä takaapäin. Gyne sitä kehotti kokeilemaan ja nyt olen taas paksuna.

      • kaisa00as

        Takaapäin TÄYSIÄ SUORAA MIPPELIIN


    • Pidän siitä

      tuntuu hyvältä vain jos olet kunnolla lämmitetty eli kiimassa ja paikat turpeat ja märät.

    • halukasmindi

      Mulla ainakin johtuu miehen munan koosta se et takapanot sattuu. sain tässä alkukesästä sit sen kokoista munaa mikä oli sopivan paksu mut vähän lyhyempi kuin aiemmat ja takapano tuntu kuin päässä olis räjähtäny silleen positiivisesti! Mä pystyin antaa sen miehen naida mua takaapäin vaikka kuinka kauan ja kiihotuin ite ihan hirveesti. Sen päätelmän sit tein et aiemmat partnerit on omanneet vähän liian pitkän kalun, et mua vois panna takaapäin.

    • ~minni

      Takaapäin sattuu mulla, jos mies työntää liian syvään.. oma miehini melko isokaluinen, joten varmaankin siitä johtuu, mutta ei siis mitenkään miellyttävältä tunnu asento!

      • mlukku

        pelkästään siitä asennosta kiinni. Muutama sentti alas- ylöspäin ja saattaa mennä just kohalleen. Mulla nainen hivenen verran liian pieni joten kullia joutuu sovittelemaan. Paljon auttaa kun pistää tyynyn naisen polvien alle. Ja tietty pää alas tyynylle. Tässä asennossa kaikki herkku komiasti esillä ja näkyvillä. Parasta herkkua...


      • Anonyymi

        Mulla sattuu edestä. .takaa paras...kun vaan sais...


    • takapimppa

      80% meidän panoista on kyllä takaapäin,ja useimiten vaimon ehdotus (nelin kontin)

    • §§§§

      Mie taasen tykkäisin kovastikkin takaapäin saannista mutta en pysty olemaan siinä yhtään rentona kun joka helvetin kerta peräpääni alkaa "pieremään" eli ilmaa tulee ulos. Se on NIIN hävettävää ja noloa :(
      Onko tuohon ongelmaan mitään poppakonsteja??
      Varsinkin miesten mielipiteitä asiasta haluan kuulla..huvittaako, hävettääkö, inhottaako yms...

      • *^*^*

        Vastaus on, että laitat jalat kiinni yhteen. Jos omat jalkasi ovat miehen jalkojen ulkopuolella, niin "pieruja" tulee herkemmin. Jalat yhteen niin ei kuulu mitään :)


      • döktö

        Suosittelen naisen välttämään ruokaa jolla on laksatiivisia vaikutuksia (hernekeitto, ruislepä jne.) takaapäin naidessa. Myöskääm kananmunan syöntiä vältettäkään, sillä väkevänpuoleien kananmunan hajuinen pieru kesken leikin ei ole niitä kiihoittavampia tuoksuja. tämä nimimerkille §§§§.

        t.döktö


    • hmm.....

      tässä asennossa molemmat saa aina parhaimman nautinnon, ja peli on juuri sopivan pitkä että osuu hieman pohjaan ;)

      • yöpuu

        onnistu takaapäin :( Tuntuu, ettei miehen vehje riitä takaa päin. Oiskohan liian pieni/lyhyt? Muuten kyllä onnistumme ja seksi on todella antoisaa ja ihanaa.


      • akjrgjhgk
        yöpuu kirjoitti:

        onnistu takaapäin :( Tuntuu, ettei miehen vehje riitä takaa päin. Oiskohan liian pieni/lyhyt? Muuten kyllä onnistumme ja seksi on todella antoisaa ja ihanaa.

        Jos pohjatessa sattuu niin pakkoko se on työntää aivan pohjaan saakka


      • niin hyvää
        akjrgjhgk kirjoitti:

        Jos pohjatessa sattuu niin pakkoko se on työntää aivan pohjaan saakka

        Takaapäin naida muutenkin kuin nainen kontallaan, esimerkiksi kyljellään ja nainen mahallaan jotka eivät tunnu naisesta että mennään liian syvälle. Tuossa kontallaan asennossa pitäisi miehellä olla toppari juuressa kun siinä tahtoo innostumaan liikaa naimaan ja syvälle kun lonkista saa vielä hyvän otteen.


      • lioop
        niin hyvää kirjoitti:

        Takaapäin naida muutenkin kuin nainen kontallaan, esimerkiksi kyljellään ja nainen mahallaan jotka eivät tunnu naisesta että mennään liian syvälle. Tuossa kontallaan asennossa pitäisi miehellä olla toppari juuressa kun siinä tahtoo innostumaan liikaa naimaan ja syvälle kun lonkista saa vielä hyvän otteen.

        ..heti kotiin tultuani kumarrutan avokin nojaamaan tiskipöytään ja sitten kastelen kärkeä takaapäin.
        Eli semmonen pika pano,,,,,onneksi osaa kostua nopeasti. Pari sipasua sormella ja heti valmis...kaikki naiset ei sitä osaa


      • sormella
        lioop kirjoitti:

        ..heti kotiin tultuani kumarrutan avokin nojaamaan tiskipöytään ja sitten kastelen kärkeä takaapäin.
        Eli semmonen pika pano,,,,,onneksi osaa kostua nopeasti. Pari sipasua sormella ja heti valmis...kaikki naiset ei sitä osaa

        Tainnut harjoitella jo ennen isännän kotiin tuloa, muka sipaisulla märkä.......


      • 1645867
        sormella kirjoitti:

        Tainnut harjoitella jo ennen isännän kotiin tuloa, muka sipaisulla märkä.......

        meillä "vedetään" viimeisex aina takaapäin(vaimo 4-kontin) ja käytetään reisissämme laivan kaljalaatikoiden liinoja joilla reidet/jalat yhdessä ja sitten "keinumme" kunnon orgasmeihin molemmat.......kokeilkaa


      • `´ . * - /

        mies siitä nauttii en minä ainakaan. paljon muita parempia asentoja........


    • pania

      Vaimoni esittää joka kerä voitaisiinko kääntyö siten että pääset naimaan takaa. Minusta tuntuu hyvöltä naida takaa, tuntuu kuinka pääsensyvälle ja terska tökkii pohjaa.

      • Antsu68

        Minä annan naisen ensin olla päällä jossa hän saa olla niinkauan kun saa orkut pari kertaa ja kunnon kiihko saa vallan,sitten vaikka perinteinen lähetyssaarnaaja..lopuksi laitan ladyn mahalleen ja otan hänet takaa, pehmeitä pakaroita vasten pusken. Luja ote rinnoista ettei pääse nainen karkuun kun iskä painaa, lopuksi yhteinen mahtava orgasmi. Tärkeintä on että nainen on kunnolla hoidettu kuumaksi,silloin hän antautuu mielellään takaa,


      • Anonyymi
        Antsu68 kirjoitti:

        Minä annan naisen ensin olla päällä jossa hän saa olla niinkauan kun saa orkut pari kertaa ja kunnon kiihko saa vallan,sitten vaikka perinteinen lähetyssaarnaaja..lopuksi laitan ladyn mahalleen ja otan hänet takaa, pehmeitä pakaroita vasten pusken. Luja ote rinnoista ettei pääse nainen karkuun kun iskä painaa, lopuksi yhteinen mahtava orgasmi. Tärkeintä on että nainen on kunnolla hoidettu kuumaksi,silloin hän antautuu mielellään takaa,

        Joo kyllä se on teinityttöjen ongelma jos takaa päin sattuu,kunnon vittua kun saa niin sinne seuppoo kun vanhaan,saa polkea ettei pohjaa tunnu kyllä se nainen siitä tokenee kun painaa ja sattuaha nsen pitääkin että tietää et naitu on!


    • Anonyymi

      Minä kyllä työnnän kullin vaimoni vittuun juurta myöten. Vaimoni vittua en sääli

    • Anonyymi

      No mulla on ehkä vähän vakiota pidempi heijari ja doggy-style satutti naistani. Meidän yhteinen ratkaisu oli lusikka-asento . Siinä en tule liian syvällle ja se on aika kivaa lempeilyä aamuisin, kun saan tuntea kultani pepun lantiotani vasten.
      Molemmat tykätään ja jätetään doggy vain sesaaltaan tapahtuviin penetraatioihin.

    • Anonyymi

      Naiset tykkää edestä ja miehet takapäin.

    • Anonyymi

      Meillä otan ukon takaapäin lusikassa. Siinä ukon isohko kyrpä ei tuu ihan niin syvälle ja ukko kuitenkin tykkää ottaa mut takaapäin.

    • Anonyymi

      Kyllä se vähän sattuu. Joutuu etsimään asentoa jos pitää kontillaan olla. Tulee sellanen terävä kipu, tuntuu kaulalihaksissa asti heti muutaman työnnön jälkeen. Ei kestä mitään kiihkeämpää rynkytystä. Paras on lusikassa. Siinä mies pääsee ja saa mennä ihan sinne asti mitä mittansa vaatii. Asennolla on väliä.

    • Taitaa olla hyvin yksilöllistä ja enemmän nuorten naisten ongelmia. Rouvaa saa pamputtaa takaa ihan miten haluaa ja niin lujaa kuin lystää, eikä ongelmia ja kun muistelen niin en tuollaista takaapäin sattuu ongelmaa muidts kuin jostain nuoruudesta

    • Anonyymi

      Ihanaa saada miestä takaapäin. Samalla se voi puristella tissejä ja hieroa klittaa.

    Ketjusta on poistettu 39 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4295
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1681
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1497
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1304
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      51
      1207
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1126
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      66
      1083
    Aihe