Tänään koeajoin ensi kertaa Lexusta, meilläpäin kun niitä ei juuri autoliikkeissä ole. Paljon olen lukenut että "Lexus on vain ylihintainen Toyota" ym. Itse Avensis 2.4 automaatin omistaneena ja nyt Lexus IS250 automaatin koeajaneena voin rehellisesti sanoa että ei edes uskoisi että Lexus on Toyota Motor Corporation-tuote. Siinä missä Avensiksen kojelauta napsahteli ja nitkui hidastustöyssyissä, ei Lexuksen kojelaudasta tai mistään muualtakaan saanut mitään ylimääräisiä ääniä irti. Lexus oli vm. 2006 n. 100 tkm ajettu. Ajettavuus oli erittäin herkullinen, automaattivaihteisto lähes täydellinen, melutaso hintaluokan edellyttämällä tasolla ja sekä CD-soittimen äänentoisto että moottorin soundit todella vakuuttavat. Ainoana miinuksena mainitsen auton tilat, tai lähinnä korimalli omiin tarpeisiini. Farmarina todennäköisesti tämä voisi olla seuraava autoni. Myöskään ergonomia ei ollut aivan niin hyvällä tasolla kuin omassa autossani. Nyt tietenkin kaikki provo-petterit täällä heti kuvittelee, että taas yksi tojotero hehkuttaa Lexusta, kun ei paremmasta tiedä. Siihen voin sanoa, että olen ajanut muutama tuhat kilometriä BMW 320i E90 '06, joten tiedän mistä puhun. Itselläni on nyt vuoden verran ollut Volvo V70 2.5T '05.
Lexus vs. Toyota
Ottakaa selvää ennen
2
614
Vastaukset
- valinta on sun
nuo uudet isommat Lekut on vaan niin ylikalliita, että samoilla hinnoilla on jo paljon kilpailijoita.
- Kilpailija..
hyvä että on paljon kilpailijoita. Jos luxus autoja valmistaisi vain 2-3 merkkiä niin laatu ja asiakaspalvelu voisi olla toista. Mutta tänäpäivänähän täydellistä autoa ei kukaan pysty valmistamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581331Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491165- 1271028
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071000Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18996Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974- 42899
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297885- 72875