Suomen kansa potee pedofiilimaniaa, joten lienee syytä kertoa tarkoitusperiäni palstalla. Olen 42-vuotias mies ja haluan tarkentaa etten ole liikkeillä millään namusetäaikeilla vaikka nuorten palstalle kirjoitankin. Itseasiassa löysin tämän palstan jo kolme vuotta sitten kun yritin hakea apua lapseni koulukiusaamiseen. On kuitenkin tunnustettava että olen perso nuorelle kauneudelle ja vaikka sen lakisääteisen sakkorajan alapuolella oleviin retkahdakaan niin täytyy myöntää että olen hyvin mieltynyt iältään 16-20-vuotiaisiin nuoriin naisiin/tyttöihin.
Ammatiltani olen bussikuski, vaikka olenkin ollut 1.5 vuotta sairaslomalla, vihoittelevan ristiselän takia. Olen muuten ollut naimisissa kahdesti ja tätä ennen avoliitossa ja minulla on yhteensä neljä lasta. Tämä kaikki on omalta osaltani historiaa. Fyysisesti olen elämäni kunnossa eikä näinollen ole samantapaisia ongelmia kuin muilla ikäluokkani miehillä ja naisilla, joilla ei ole useinkaan enää halut tallella.
Miinuspuolelle voidaan kai laskea, ettei monikaan em.ikäinen tyttö usko voivansa tuntea samoin ikäistäni miestä kohtaan. En syytä siitä ketään, sillä ympäristöhän oikein ruokkii tällaisia ennakkoluuloja. Itse en kyllä pysty käsittämään että miten kaltaiseni miehen iän saavuttanut, viriili, taloudellisesti varmalla pohjalla elävä miehen komistus voisi olla nuorten naisten silmissä toisarvoisempi vaihtoehto jonkun lakanoille ruikkivien mopopoikien rinnalla?
Tytöillä on aina tietysti omat prinsessahaaveensa; pitää löytää se satujen prinssi, suunnitella pienestä asti hääpukua, saada täydelliset prinsessahäät, vauvakuume jne. Itse kaikki nuo elämänvaiheet kokeneena voin sanoa ettei se elämä ihan niin mene kuin on suunnitellut. En myöskään ymmärrä nuorten tyttöjen viehtymystä varjella neitsyyttään, miksei voi vaan antaa mennä ja pitää hauskaa kun on nuorikin ja kaikkea? Itse uskoisin pystyväni iän tuoman kokemuksen ansiosta antamaan neidille kuin neidille paljon parempaa kyytiä petikammarinkin puolella kuin yksikään keskenkasvuinen räkänokka.
Oma haaveeni tosiaan olisi elämää parisuhteessa kauniin, hyväkroppaisen, iloisen, huolettoman ja kokeiluhaluisen nuoren naisen kanssa. Mustasukkaisuutta että vapaudenriistoa en siedä, niistä olen joutunut kärsimään tarpeeksi aikaisemmissa avioliitoissa vanhempien naisten kanssa.
Nuorten naisten epärealistiset vaatimukset
9
464
Vastaukset
- angela.,
MEE PIILOO!
- sää oot
se pillunkipee vaari joka jo aiemmin kirjotteli tääl, onx tää ny sit toine yritys ku ei ekalla tärpänny?
en voi ees kuvailla tätä myötähäpeän määrää- ………………..,-~*’`¯lllll
………………..,-~*’`¯lllllll`*~,
…………..,-~*`lllllllllllllllllllllllllll¯`*-,
………,-~*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll*-,
……,-*llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll.\
….;*`lllllllllllllllllllllllllll,-~*~-,llllllllllllllllllll\
…..\lllllllllllllllllllllllllll/………\;;;;llllllllllll,-`~-,
…...\lllllllllllllllllllll,-*………..`~-~-,…(.(¯`*,`,
…….\llllllllllll,-~*…………………)_-\..*`*;..)
……..\,-*`¯,*`)…………,-~*`~.………….../
……...|/.../…/~,…...-~*,-~*`;……………./.\
……../.../…/…/..,-,..*~,.`*~*…………….*...\
…….|.../…/…/.*`...\...……………………)….)¯`~,
…….|./…/…./…….)……,.)`*~-,……….../….|..)…`~-,
……/./.../…,*`-,…..`-,…*`….,---…...\…./…../..|……...¯```*~-
…...(……….)`*~-,….`*`.,-~*.,-*……|…/.…/…/…………\
…….*-,…….`*-,...`~,..``.,,,-*……….|.,*...,*…|…...\
……….*,………`-,…)-,…………..,-*`...,-*….(`-,…
- nw
17 ja neitsyt, enkä todellakaan halua ekaa kertaa jonkun puolituntemattoman jätkän kanssa, vaan miehen joka rakastaa minua. Kuulostaa kliseiseltä, mutta niin se vain on.
Ja aika jännä juttu kun miehet valittavat naisten vaatimuksista, katsoisivat vain itse peiliin. Itsekkin juuri sanoit lopussa haluavasi hyväkroppaisen naisen. Emmekö me naiset voisi vaatia hyväkroppaista miestä?- Dilf_vm_68
Tietysti saavat, itsekin olen aika hyvissä mitoissa; pituutta 180 ja painoa 70 kiloa. Ihan perusmitat, mutta ikäiselleni äijälle kyllä oikeat ihannemitat. Lihaksia en omista. Karvoitustakin on miehekkäästi erotuksena pienistä pojista.
Kuten olen aiemminkin sanonut niin rakkaus käsitteenä aika utopistinen. Mitä olen iltalehden tilastoista bongannut niin ~puolet avioliitoista Suomen maassa päätyvät eroon ja kyllä se niin on että miestä ja naista vetää puoleensa kiihotusta herättävät, sukupuolien väliset erot eivät niinkään tunteet. Monen korvissa tämä kuulostaa vähän karulta, mutta uskokaa mua, mulla on sentään 25 vuotta enemmän elämänkokemusta kun tämän foorumin palstalaisilla keskimäärin.
- marjee_
Dilf_vm_68 kirjoitti:
"En myöskään ymmärrä nuorten tyttöjen viehtymystä varjella neitsyyttään, miksei voi vaan antaa mennä ja pitää hauskaa kun on nuorikin ja kaikkea?"
Siis olen itse mainitsemaasi ikähaarukkaan kuuluva nuori neitonen, ja olen kyllä sitä mieltä, että nykyään ei vaalita sitä neitsyyttä, pikemminkin siitä halutaan päästä eroon niin pian kuin mahdollista. Mitä kokeneempi, sen parempi ja arvostetumpi. Uskoisin että hyvin harva ikäiseni (17v) tyttö on enää neitsyt.
Myönnettäköön että itse olen.
Ja kun nyt otit puheeksi tuon tyttöjen prinsessa&häähaaveilun, niin olen siitäkin toista mieltä, liekö sitten olen erilainen kuin mihin sinä olet törmännyt.
En ole koskaan haaveillut prinsessatouhuista, saati mahdollisesti joskus tulevista häistäni. Olen penskasta asti elänyt siinä uskossa, että elämä ei tosiaankaan mene niinkuin suunnittelee ja tahtoo. Olen ehkä sitten normaalia pessimistisempi, mutta tapanani on olla suunnittelematta ja haaveilematta asioista turhan pitkälle etukäteen. On hyvin mahdollista, etten edes ikinä päädy naimisiin, joten miksi turhaan suunnitella niitä häitä. Sitäpaitsi niihin häihinkin vaikuttaa niin paljon se tuleva aviomies, että miksi suunnittelisin tuon tapahtuman täysin ominpäin?!
Jos elämäntilanteeni olisi toinen, en näkisi mitenkään mahdottomana seurustella 40-miehen kanssa. Suhde tuskin tulisi olemaan kovinkaan pitkä taikka pysyvä. Vastaantulevat ongelmat liittyisivät juurikin siihen, että mies olisi jo kokenut kaiken, kun taas minulle se olisi täysin uutta ja ihmeellistä. Niinikään koko maailmankuva olisi todennäköisesti täysin erilainen, kun ikäeroa on se 20 vuotta.
Siitä olen kyllä samaa mieltä, että Suomessa tällaisiin nuori nainen-vanhempi mies -suhteisiin suhtaudutaan liian varauksellisesti. Epäillään, ettei se voi olla oikeasti rakkautta, saati toimiva suhde. Miksei voisi?! Joku on joskus sanonut, ettei rakkaus katso ikää, tähän uskon myös minä.
Mutta kukin taaplaa tyylillään, jotkut ilman tyyliä. ; )- adöac
ja mitähän se dilffi taas etsii täältä
- VPSSR
adöac kirjoitti:
ja mitähän se dilffi taas etsii täältä
Taas on tainnut potilaani eksyä tänne palstalle. Pitää nähtävästi ottaa netti pois pariksi viikoksi. Pahoittelen potilaani mahdollisesti aiheuttamia vahinkoja Terv. Pekka Suosjärvi vantaan psykiatrisesta sairaalasta.
- aijaahah
mielenkiintoista todella...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203