Pople Strawberry

Keeeke

kertokaapa hyviä vinkkejä miten Pople Strawberryä kannattaa nauttia! :)

14

20939

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adurodiel

Mä tein ihan Margarita tyyliin, elikkäs pyöritin martinilasin (parempi olis margaritalasi) reunat sitruunassa ja sit sokerissa ja kaadoin lasiin jääkylmää Poplea :) Muutaman jäänkin voi laittaa, ja itse laitoin vielä hieman sitruunanmehua Poplen sekaan. Nams! En suosittele sekottamaan mihinkään, koska ihana mansikan maku jää silloin peittoon. Pople on myös suht vahvan makuista (alkoholi siis), eli sitäkään ei siihen kannata lisätä. Vanilija jäätelön päällä voisi olla namisaa myös..

• Baarimaija
    • Em_Bu

Ota esiin shotti-lasi. Laita pohjalle 1 cl Sour Applea, ota lusikka, ja valuta sen avulla 1cl kylmää Pople Strawberrya kerroksesti Sour Applen päälle. Varo sekoittamasta liköörejä. Sitten lisää pieni kerros löysää, vain muutaman kerran sauvasekoittimella pyöräytettyä kuohukermaa. Varo ettei kermasta tule liian jäykkää, muuten se ei leviä kauniiksi kerrokseksi shotin päälle. :)

Toinen versio on tietenkin laittaa pieni määrä valmiskermavaahtoa shotin päälle, jos ei halua sekoitella kuohukermaa. :)

P.s. Reseptin opin Joensuun teatteriravintolan baarimikoilta!

• Tiskin tällä puolen

Helpommalla selviää ravistamalla 2 dl kermapurkkia, ei ainakaan vahingossa mene liian kovaksi ja aikaa menee n. yksi minuutti (halutessaan voi nopeuttaa sitä upottamalla teeluskian purkkiin ennen aloittamista).

Kyseinen resepti taitaa olla joku tarjouspaukku, ravintolassakin molempien raaka-aineiden suhteet ovat normaalisti tuplat (eli 2 cl kumpaakin).

• diu diu

Mä oon murskannut limeä ja minttua ja poplea päälle.

• POPLE Fan
    • käkäkä

poplea pohjalle, päälle maitoa ja pinnalle marianne rouhetta ! :--))

• sterttu

Mustikka-pople on tavattoman hyvää ja terveellistäkin
      Vain jäitä lasillinen ja pöperöä sekaan
      Kohtuullisesti nautittuna,

• Ode

Ite tein niin et mansikka poplea, tilkka viinaa, karpalomehua ja vitalin kymmenen vitaminiini mehua.
      On hyväää :) Sopivan raikas ja ei liian makea.

• jepjep

Poplea ja päälle vaniljakastiketta, ne kuohutettavat on hyviä, ovat aavistuksen ilmavampia kuin muut. Eikä sitä tarvii ees kuohutella. Tulee oikein hyvää!

• lerppajanttu

Itse yleensä 2dl lasiin lurautan sen 4-5cl poplea ja sitten ihan perus schweppesillä täyteen. Vieläkin on aika makeaa mutta maistuu hyvin.

• aas33gfff

2cl poplea, 4cl bolsin jogurttilikööriä, puolikkaan sitruunan mehut, dash sokerilientä, sheikkeriin jäiden kanssa, shake it don't brake it ja tuplasiivilöi jäillä täytettyyn collins lasiin

• kmn

Puolenlitra lasiin sentti pari poplea ja tölkki lonkeroa päälle.

• popleeee

Poplea kolmasosa skumpan kanssa!! Parasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1569
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      72
      1370
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      227
      1351
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      231
      1291
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1100
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1059
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      1029
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      973
    9. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      89
      960
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      848
    Aihe