Pople Strawberry

Keeeke

kertokaapa hyviä vinkkejä miten Pople Strawberryä kannattaa nauttia! :)

14

20704

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adurodiel

Mä tein ihan Margarita tyyliin, elikkäs pyöritin martinilasin (parempi olis margaritalasi) reunat sitruunassa ja sit sokerissa ja kaadoin lasiin jääkylmää Poplea :) Muutaman jäänkin voi laittaa, ja itse laitoin vielä hieman sitruunanmehua Poplen sekaan. Nams! En suosittele sekottamaan mihinkään, koska ihana mansikan maku jää silloin peittoon. Pople on myös suht vahvan makuista (alkoholi siis), eli sitäkään ei siihen kannata lisätä. Vanilija jäätelön päällä voisi olla namisaa myös..

• Baarimaija
    • Em_Bu

Ota esiin shotti-lasi. Laita pohjalle 1 cl Sour Applea, ota lusikka, ja valuta sen avulla 1cl kylmää Pople Strawberrya kerroksesti Sour Applen päälle. Varo sekoittamasta liköörejä. Sitten lisää pieni kerros löysää, vain muutaman kerran sauvasekoittimella pyöräytettyä kuohukermaa. Varo ettei kermasta tule liian jäykkää, muuten se ei leviä kauniiksi kerrokseksi shotin päälle. :)

Toinen versio on tietenkin laittaa pieni määrä valmiskermavaahtoa shotin päälle, jos ei halua sekoitella kuohukermaa. :)

P.s. Reseptin opin Joensuun teatteriravintolan baarimikoilta!

• Tiskin tällä puolen

Helpommalla selviää ravistamalla 2 dl kermapurkkia, ei ainakaan vahingossa mene liian kovaksi ja aikaa menee n. yksi minuutti (halutessaan voi nopeuttaa sitä upottamalla teeluskian purkkiin ennen aloittamista).

Kyseinen resepti taitaa olla joku tarjouspaukku, ravintolassakin molempien raaka-aineiden suhteet ovat normaalisti tuplat (eli 2 cl kumpaakin).

• diu diu

Mä oon murskannut limeä ja minttua ja poplea päälle.

• POPLE Fan
    • käkäkä

poplea pohjalle, päälle maitoa ja pinnalle marianne rouhetta ! :--))

• sterttu

Mustikka-pople on tavattoman hyvää ja terveellistäkin
      Vain jäitä lasillinen ja pöperöä sekaan
      Kohtuullisesti nautittuna,

• Ode

Ite tein niin et mansikka poplea, tilkka viinaa, karpalomehua ja vitalin kymmenen vitaminiini mehua.
      On hyväää :) Sopivan raikas ja ei liian makea.

• jepjep

Poplea ja päälle vaniljakastiketta, ne kuohutettavat on hyviä, ovat aavistuksen ilmavampia kuin muut. Eikä sitä tarvii ees kuohutella. Tulee oikein hyvää!

• lerppajanttu

Itse yleensä 2dl lasiin lurautan sen 4-5cl poplea ja sitten ihan perus schweppesillä täyteen. Vieläkin on aika makeaa mutta maistuu hyvin.

• aas33gfff

2cl poplea, 4cl bolsin jogurttilikööriä, puolikkaan sitruunan mehut, dash sokerilientä, sheikkeriin jäiden kanssa, shake it don't brake it ja tuplasiivilöi jäillä täytettyyn collins lasiin

• kmn

Puolenlitra lasiin sentti pari poplea ja tölkki lonkeroa päälle.

• popleeee

Poplea kolmasosa skumpan kanssa!! Parasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2671
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      151
      1228
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1125
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      998
    5. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      964
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      206
      939
    7. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      13
      855
    8. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      845
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      845
    10. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      39
      822
    Aihe