kertokaapa hyviä vinkkejä miten Pople Strawberryä kannattaa nauttia! :)
Pople Strawberry
14
20939
Vastaukset
- Adurodiel
Mä tein ihan Margarita tyyliin, elikkäs pyöritin martinilasin (parempi olis margaritalasi) reunat sitruunassa ja sit sokerissa ja kaadoin lasiin jääkylmää Poplea :) Muutaman jäänkin voi laittaa, ja itse laitoin vielä hieman sitruunanmehua Poplen sekaan. Nams! En suosittele sekottamaan mihinkään, koska ihana mansikan maku jää silloin peittoon. Pople on myös suht vahvan makuista (alkoholi siis), eli sitäkään ei siihen kannata lisätä. Vanilija jäätelön päällä voisi olla namisaa myös..
- Baarimaija
http://www.lignellpiispanen.fi/fi/POPLE.html
Siinäpä ois liuta mahtavia drinksuja :P - Em_Bu
Ota esiin shotti-lasi. Laita pohjalle 1 cl Sour Applea, ota lusikka, ja valuta sen avulla 1cl kylmää Pople Strawberrya kerroksesti Sour Applen päälle. Varo sekoittamasta liköörejä. Sitten lisää pieni kerros löysää, vain muutaman kerran sauvasekoittimella pyöräytettyä kuohukermaa. Varo ettei kermasta tule liian jäykkää, muuten se ei leviä kauniiksi kerrokseksi shotin päälle. :)
Toinen versio on tietenkin laittaa pieni määrä valmiskermavaahtoa shotin päälle, jos ei halua sekoitella kuohukermaa. :)
P.s. Reseptin opin Joensuun teatteriravintolan baarimikoilta!- Tiskin tällä puolen
Helpommalla selviää ravistamalla 2 dl kermapurkkia, ei ainakaan vahingossa mene liian kovaksi ja aikaa menee n. yksi minuutti (halutessaan voi nopeuttaa sitä upottamalla teeluskian purkkiin ennen aloittamista).
Kyseinen resepti taitaa olla joku tarjouspaukku, ravintolassakin molempien raaka-aineiden suhteet ovat normaalisti tuplat (eli 2 cl kumpaakin).
- diu diu
Mä oon murskannut limeä ja minttua ja poplea päälle.
- POPLE Fan
Katso reseptit ja tee drinkki, joka antaa kielelle töitä:
http://www.pople.fi - käkäkä
poplea pohjalle, päälle maitoa ja pinnalle marianne rouhetta ! :--))
- sterttu
Mustikka-pople on tavattoman hyvää ja terveellistäkin
Vain jäitä lasillinen ja pöperöä sekaan
Kohtuullisesti nautittuna, - Ode
Ite tein niin et mansikka poplea, tilkka viinaa, karpalomehua ja vitalin kymmenen vitaminiini mehua.
On hyväää :) Sopivan raikas ja ei liian makea. - jepjep
Poplea ja päälle vaniljakastiketta, ne kuohutettavat on hyviä, ovat aavistuksen ilmavampia kuin muut. Eikä sitä tarvii ees kuohutella. Tulee oikein hyvää!
- lerppajanttu
Itse yleensä 2dl lasiin lurautan sen 4-5cl poplea ja sitten ihan perus schweppesillä täyteen. Vieläkin on aika makeaa mutta maistuu hyvin.
- aas33gfff
2cl poplea, 4cl bolsin jogurttilikööriä, puolikkaan sitruunan mehut, dash sokerilientä, sheikkeriin jäiden kanssa, shake it don't brake it ja tuplasiivilöi jäillä täytettyyn collins lasiin
- kmn
Puolenlitra lasiin sentti pari poplea ja tölkki lonkeroa päälle.
- popleeee
Poplea kolmasosa skumpan kanssa!! Parasta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831569Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä721370Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2271351Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341029Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89960
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848