Olen aikeissa ostaa tuollaisen "pikkuauton". Mietin vaan, että miten sinne takapenkille mahtuu lapsenistuin?
Kellään kokemuksia?
Hyundai Coupe 2005
2
329
Vastaukset
- couppella
Meillä on Coupessa britaxin turvaistuin takana, kasvot menosuuntaan, sopii ihan mainiosti.
Tosin onhan siinä pieni änkeeminen että saa sen ipanan (1.5v) sinne aseteltua.
Jos on jo sen ikäinen tenava että osaa itse kivuta istuimelle niin sitten varsin hyväkin vaihtoehto, pikkuisillehan se takapenkki on tarkoitettu.
..johonkin maks. 160cm asti, sitten käy ahtaaksi.
http://www.hyundaiclubfinland.com - ladamies nro 185
Autojen takapenkit on hiukan ahtaita, ellei omista suurta perhefarmaria. Ei niihin saa isoa miestä, kuin jalat eellä kantaen. Ittekkin oon niin pitkä, et penkki on etäällä, eikä siel takana oo pal tilaa. Oon tosin tyytyny pienempiin autoihin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375106- 823636
- 353026
- 612995
- 102916
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1391698