Yökukkujia ja muita jänniä

Niimuriimumerkki

Heej~ minulla 15 vuotiaalla pojalla on juuri nyt tylsää. Olisikohan täällä kettään yökukkujaa ja muutenkin meseseuraa? iälläsi ei ole mitään väliä mutta mieluiten voisit olla 15-30 vuotias tyttö koska poikien kanssa on aina vaikea löytää jotain puheenaihetta. IHQ -liisoja en kaipaa myöskään....olen tämmöinen omalaatuinen persoona joka rakastaa yötä, keksejä, kävelemistä ja valokuvausta. Loput selviää jos rohkenisit kirjoittaa osoitteesi tänne :3

ps. en kaipaa seurustelua vaan meseystäviä ja mahdollisesti oikeastakin elämästä jos asut sopivan lähellä.

19

1575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samasieni

      ja ja ja sitten myös että seuraan aktiivisesti tätä ketjua niin ei tarvitse pelätä tätä: "Ei se minua kuitenkaan lisää" 8)

    • sienetkasvaa
      • -----

        Kuka Juho Mikkonen oot? =D
        Ei viitti väärältä mennä kyseleen.


      • sienetleviää
        ----- kirjoitti:

        Kuka Juho Mikkonen oot? =D
        Ei viitti väärältä mennä kyseleen.

        Hööm, se toinen ^^ pyydä iha rohkeasti vaa facebookissa kaveriksi nii ei tarvi hävetä tai muuta


    • elisamoi

      Oon 16 vuotias tyttö, ja ois kiva saada mesekavereita, tai miksei voi joskus kavereitaki tulla riippuu mistäpäin on :D Mutta oon luonteeltan mukava, ja sellane järkevä, eli en oo mikää teini. Voin lisätä sut facebookis kaveriks, ja mese ois: [email protected] jos haluat sinne lisätä :)

    • thyttöönen

      [email protected]

      tuo ei oo miun oikee mese ku en kehtaa laittaa sitä oikeeta tähän, niin voisitko laittaa mesesi tuonne..? :)

      • Sienilaajenee

        lisäsin :3


      • jjamm

    • tiffechu
    • fdbsfbasjdbfdskj
    • rainbowgay

      [email protected] 8) yläkouluikäinen tyttö. Lähes joka yö kiikun koneella (mikälisikäli netti sattuu toimimaan).. B)

    • hop
    • mmmmmmmmmmjj
    • jooko?

      Laitatko meses vaikka osoitteeseen [email protected]
      (ellet sitten ole saanut jo tarpeeksi muita ystäviä : < )

    • sienimarkkakaksi

      jooooo, kiva kun on tuo uusi mese nii se on antanut lisätä vain jotkut tästä nii jatketaa facebookilla kun mese ei vaa toimi D:

    • ziiuuumm
    • Maalivahti34

      Oon -97... Haittaako? Tykkään valvoo yöl pitkää ja meses oon aika paljon iltasin :) [email protected] lisää jos seuraat tätä vielä :)

    • jjannika-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      101
      1912
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1397
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1167
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1148
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      994
    7. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      980
    8. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      778
    Aihe