Yökukkujia ja muita jänniä

Niimuriimumerkki

Heej~ minulla 15 vuotiaalla pojalla on juuri nyt tylsää. Olisikohan täällä kettään yökukkujaa ja muutenkin meseseuraa? iälläsi ei ole mitään väliä mutta mieluiten voisit olla 15-30 vuotias tyttö koska poikien kanssa on aina vaikea löytää jotain puheenaihetta. IHQ -liisoja en kaipaa myöskään....olen tämmöinen omalaatuinen persoona joka rakastaa yötä, keksejä, kävelemistä ja valokuvausta. Loput selviää jos rohkenisit kirjoittaa osoitteesi tänne :3

ps. en kaipaa seurustelua vaan meseystäviä ja mahdollisesti oikeastakin elämästä jos asut sopivan lähellä.

19

1598

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samasieni

ja ja ja sitten myös että seuraan aktiivisesti tätä ketjua niin ei tarvitse pelätä tätä: "Ei se minua kuitenkaan lisää" 8)

• sienetkasvaa
      • -----

Kuka Juho Mikkonen oot? =D
        Ei viitti väärältä mennä kyseleen.

• sienetleviää
        ----- kirjoitti:

Kuka Juho Mikkonen oot? =D
        Ei viitti väärältä mennä kyseleen.

Hööm, se toinen ^^ pyydä iha rohkeasti vaa facebookissa kaveriksi nii ei tarvi hävetä tai muuta

• elisamoi

Oon 16 vuotias tyttö, ja ois kiva saada mesekavereita, tai miksei voi joskus kavereitaki tulla riippuu mistäpäin on :D Mutta oon luonteeltan mukava, ja sellane järkevä, eli en oo mikää teini. Voin lisätä sut facebookis kaveriks, ja mese ois: [email protected] jos haluat sinne lisätä :)

• thyttöönen

[email protected]

tuo ei oo miun oikee mese ku en kehtaa laittaa sitä oikeeta tähän, niin voisitko laittaa mesesi tuonne..? :)

• Sienilaajenee

lisäsin :3

• jjamm

• tiffechu
    • fdbsfbasjdbfdskj
    • rainbowgay

[email protected] 8) yläkouluikäinen tyttö. Lähes joka yö kiikun koneella (mikälisikäli netti sattuu toimimaan).. B)

• hop
    • mmmmmmmmmmjj
    • jooko?

Laitatko meses vaikka osoitteeseen [email protected]
      (ellet sitten ole saanut jo tarpeeksi muita ystäviä : < )

• sienimarkkakaksi

jooooo, kiva kun on tuo uusi mese nii se on antanut lisätä vain jotkut tästä nii jatketaa facebookilla kun mese ei vaa toimi D:

• ziiuuumm

hei mullaki on tylsäää :DD lisäileppä mut, [email protected]

• Maalivahti34

Oon -97... Haittaako? Tykkään valvoo yöl pitkää ja meses oon aika paljon iltasin :) [email protected] lisää jos seuraat tätä vielä :)

• jjannika-

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6237
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      44
      1657
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      37
      1291
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      998
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      981
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      893
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      879
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      856
    9. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    10. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      837
    Aihe