Mikä mahtaa olla tietojärjestelmän pääkäyttäjän palkka nykyään? HR -järjestelmät kiinnostavat erityisesti.
Tietojärjestelmän pääkäyttäjän palkka?
7
3697
Vastaukset
- hmmmph
Alkaa 1800 - 2200 euron paikkeilta ja kokemuksen mukaan voi olla korkeampikin.
- keksa1
Kuka menee tietojärjestelmän pääkäyttäjäksi 1800e kuussa, jos kaupan kassalla saa 1700?
Joku 2700 ehkä alkuun. Tämä tietenkin riippuu valmistuitko juuri lukiosta ja onko firman nimi "pentti ja koira oy" - hiphei...
keksa1 kirjoitti:
Kuka menee tietojärjestelmän pääkäyttäjäksi 1800e kuussa, jos kaupan kassalla saa 1700?
Joku 2700 ehkä alkuun. Tämä tietenkin riippuu valmistuitko juuri lukiosta ja onko firman nimi "pentti ja koira oy"Palkka määräytyy enemmän kokemuksen mukaan. Koulusta juuri ulos tulleena ei yleensä ole rahkeita pyytää 2700 euron palkkoja heti ilman alan työkokemusta.
Aika harva kaupankassa tienaa muuten 1700 euroakaan, ellei saa tehdä täyttä työviikkoa täysillä tunneilla ja hieman palkallisia ylitöitä ja saa muutamia sunnuntailisiäkin siihen päälle. Täysi työviikko on kaupan alalla melkoinen harvinaisuus. Minne katosi realismi? - dx-.
hiphei... kirjoitti:
Palkka määräytyy enemmän kokemuksen mukaan. Koulusta juuri ulos tulleena ei yleensä ole rahkeita pyytää 2700 euron palkkoja heti ilman alan työkokemusta.
Aika harva kaupankassa tienaa muuten 1700 euroakaan, ellei saa tehdä täyttä työviikkoa täysillä tunneilla ja hieman palkallisia ylitöitä ja saa muutamia sunnuntailisiäkin siihen päälle. Täysi työviikko on kaupan alalla melkoinen harvinaisuus. Minne katosi realismi?Realismi varmaan katoaa sinne kehä-III sisälle mentäessä. Asuinkustannukset ovat niin älyttömät, että pakko pyytää rankasti enemmän kuin muualla maassa.
Näin muualla maassa nähtynä tuo 1800-2200 alkupalkkaraja on varsin kohdallaan, ellet omaa 15v työkokemusta josta 5v vastaavan järjestelmän ylläpidosta. - deal with it
keksa1 kirjoitti:
Joku 2700 ehkä alkuun. Tämä tietenkin riippuu valmistuitko juuri lukiosta ja onko firman nimi "pentti ja koira oy"Sellanen joka haluaa kehittyä urallaan sekä haluaa työkokemusta, kaupan kassa on lukiolaisille.
- 2+3
... Tietojärjestelmästä. Minä olen oman kotiwindows-koneen pääkäyttäjä, enkä saa palkkaa ollenkaan.
- 32
Mikä vittun titteli on tietojärjestelmän pääkäyttäjä. Sehän on vain joku oto insinööri/sihteeri joka hoitaa ohjelmiston asetustietoja joiden hallinta liittyy ko. toimialan osaamiseen. Perustyötä josta ei erikseen makseta missään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2752875Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka472280Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3471987- 1131717
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051644Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121365- 661307
- 681243
- 551179
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771151