Tietojärjestelmän pääkäyttäjän palkka?

IT

Mikä mahtaa olla tietojärjestelmän pääkäyttäjän palkka nykyään? HR -järjestelmät kiinnostavat erityisesti.

7

3697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hmmmph

Alkaa 1800 - 2200 euron paikkeilta ja kokemuksen mukaan voi olla korkeampikin.

• keksa1

Kuka menee tietojärjestelmän pääkäyttäjäksi 1800e kuussa, jos kaupan kassalla saa 1700?

Joku 2700 ehkä alkuun. Tämä tietenkin riippuu valmistuitko juuri lukiosta ja onko firman nimi "pentti ja koira oy"

• hiphei...
        keksa1 kirjoitti:

Kuka menee tietojärjestelmän pääkäyttäjäksi 1800e kuussa, jos kaupan kassalla saa 1700?

Joku 2700 ehkä alkuun. Tämä tietenkin riippuu valmistuitko juuri lukiosta ja onko firman nimi "pentti ja koira oy"

Palkka määräytyy enemmän kokemuksen mukaan. Koulusta juuri ulos tulleena ei yleensä ole rahkeita pyytää 2700 euron palkkoja heti ilman alan työkokemusta.

Aika harva kaupankassa tienaa muuten 1700 euroakaan, ellei saa tehdä täyttä työviikkoa täysillä tunneilla ja hieman palkallisia ylitöitä ja saa muutamia sunnuntailisiäkin siihen päälle. Täysi työviikko on kaupan alalla melkoinen harvinaisuus. Minne katosi realismi?

• dx-.
        hiphei... kirjoitti:

Palkka määräytyy enemmän kokemuksen mukaan. Koulusta juuri ulos tulleena ei yleensä ole rahkeita pyytää 2700 euron palkkoja heti ilman alan työkokemusta.

Aika harva kaupankassa tienaa muuten 1700 euroakaan, ellei saa tehdä täyttä työviikkoa täysillä tunneilla ja hieman palkallisia ylitöitä ja saa muutamia sunnuntailisiäkin siihen päälle. Täysi työviikko on kaupan alalla melkoinen harvinaisuus. Minne katosi realismi?

Realismi varmaan katoaa sinne kehä-III sisälle mentäessä. Asuinkustannukset ovat niin älyttömät, että pakko pyytää rankasti enemmän kuin muualla maassa.

Näin muualla maassa nähtynä tuo 1800-2200 alkupalkkaraja on varsin kohdallaan, ellet omaa 15v työkokemusta josta 5v vastaavan järjestelmän ylläpidosta.

• deal with it
        keksa1 kirjoitti:

Sellanen joka haluaa kehittyä urallaan sekä haluaa työkokemusta, kaupan kassa on lukiolaisille.

• 2+3

... Tietojärjestelmästä. Minä olen oman kotiwindows-koneen pääkäyttäjä, enkä saa palkkaa ollenkaan.

• 32

Mikä vittun titteli on tietojärjestelmän pääkäyttäjä. Sehän on vain joku oto insinööri/sihteeri joka hoitaa ohjelmiston asetustietoja joiden hallinta liittyy ko. toimialan osaamiseen. Perustyötä josta ei erikseen makseta missään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      275
      2875
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      47
      2280
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      347
      1987
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      113
      1717
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      105
      1644
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1365
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1307
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1243
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      55
      1179
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      77
      1151
    Aihe