Naiset ja

kateuden kukka

Naiset ovat aina olleet kateellisia minulle ja nyt kun olen 40 ikään päässyt niin nyt kadehditaan siitä kun näytän ikäistäni 10-15v nuoremmalta. Ja varsinkin silloin kun näille 25-40 vuotialle selviää oikea ikäni niin voi sitä kihisevää kateutta. Olen ollut aina ikäistäni nuoremman näköinen ja oloinenkin, mutta nyt se oikein pääsee oikeuksiinsa verrattaessa etenkin oman ikäisiini. Naiset ovat pelänneet sitä, että vien heidän miehensä, vaikka olen ujo, hiljainen ja melko huonon itsetunnon omaava naimisissa oleva, mutta silti kateus nostaa aina päätään ja pari naista alkoi tässä taanoin kilpailemaan niinkin materialistisella tavalla kuin rakennuttamalla ison talon viereeni kun aikoinaan eivät ilmeisesti tunteneet pärjäävänsä ulkonäössä minulle. Nämä naiset oikein hakeutivat tähän lähelle missä asun, että saavat näyttää edes talollaan kun itse asun vaatimattomamammassa talossa. Näin tuntevat voittaneensa minut edes jossain :)

6

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Clarissa45

      Samaa olen minäkin huomannut, olen myös 40 ja sama juttu näytän ehkä 10-15 nuoremmalta, olen säilyttänyt nuoruuden mitat, 165 cm/55 kg ja olen tosi siroluinen, mutta siltikin muotoja löytyy. Rakastan vaatteita, ja minulla on niitä todellakin paljon, tyyliäni kehutaan usein, ja olen huomannut, että sitä yritetään matkia, yksi uusi työkaverini kyseli jatkuvasti mistä olin ostanut kukin vaate, ja ei mennyt kun muutama viikko, hän oli kuin kopio minusta (kylläkin paljon isompi). Nyt viimeksi, yksi mun hyvä ystävä (työkaveri) tuli kysymään, olenko huomannut, että eräs toinen nainen nyt yrittää matkia minua. Kuulemma on ruvennut puhumaankin samalla lailla, esim. olen kova höpöttämään vaatteista ja ostoksista, ja nyt hänkin (joka ei ennen ole ollut ollenkaan sellainen) on ruvennut samalla äänensävyllä kertomaan mitä on ostanut. Kaiken huipuksi rupesi pukeutumaan mustaan (ei ikinä muuten pukeutunut mustaan) ja kun häneltä kysyttiin onko hänellä surua, hän tokaisi, että pukeutuuhan Clarissakin (minä) usien mustaan, eikä kukaan häneltä kysy onko hänellä surua. Hupaisa juttu!
      Olen kyllä myös yksityiselämässä (ja ehkä työelämässäkin) huomannut että minua kadehditaan, asun yksi lapseni kanssa isossa kalliissa omakotitalossa, jonka olen pystynyt sisustamaan juuri halumallani tavalla, se herättää kyllä selkeästi osassa kateutta, ajelen hienolla autolla ja puen osittain kalliisti.
      Kyllä se tulee esiin ihan pienistä jutuista, katselin yksi aamu lehdestä automainoksia, siellä oli sitten yksi V50 Volvo jonka hinta oli 22.000,-. Tokaisin siinä sitten, että tuossahan olisi hyvä auto, vieressäni istuva työkaveri katsoi minua ihmetellen, ja sanoi "kyllä me liikutan ihan eri hintaluokissa kanssasi". Toinen taas
      jaksaa ihmetellä taulu TV:iden määrä meillä kotona.
      Kun he vain tietäisivät, että en todellakaan tee mitään herättääkseen heidän kateutta, se nyt vaan sattuu olemaan elämäni, olen sattunut syntymään jos nyt ei kultalusikka suussa, niin ainakin hopealusikka, ja ne jutut mitä teen, ne kiinnostavat mua aidosti. Miksi minun pitäisi elää vaatimattomammin kuin mihin pystyn, vain sen takia etten herättäisi kateutta. Eihän mitään täältä kumminkaan mukaan saa. Onneksi minulla on hyviä ystäviä, jotka eivät anna näiden seikkojen vaikuttaa.
      Miesasioissa olen kyllä vähän varovaisempi, siinä kyllä joskus ajattelen, onko mies aidosti kiinnostunut vain minusta, vaan kenties myös ymprilläni olevista jutuista (siihen on kyllä osaksi ex-mieheni syypää). Onneksi, koen kumminkin, että olen tarpeeksi kiinnostava ja viehettävä naisena, jotta saan miehet kiinnostumaan ilman että he tietävät mitään taustastani. Toinen seikka on sitten etten ole kovin kiinnostunut ryhtyä suhteeseen (irtosuhteita en harrasta). Olen varmaan aika vaikeasti iskettävä, mutta hyvä niin.

      • hahahahaha!

        materialla rehvastelu ja todellinen lahjakkuus/iätön kauneus ovat hiukkasen eri asioita.
        Oot kai aika sympatiakyvytön jos kehuskelet köyhemmilles tavaroillas, ehkä ot itse vaan katkera ja yksinäinen?


        Eli opettele erottaa nää kaks asiaa tai et koskaan löydä ihania ihmisiä ympäriltäs! Mitäs sä laitapuolesta tiedät jos et sitä ole nähnyt. Meille kaikille rikkaillekaan materia ei oo kaikista tärkeintä..ehkä sinä myös haluat käsittää sen kateutena jos joku vain hämmästelee. kun musta kateus on pikkasen eri tavalla näkyvää.

        t. myös erittäin kaunis mutta vielä nuori ja hemmetin varakas rakastettava ihminen


    • N40+

      Sama minulla, olen myös 40 eronnut ja näytän kaikenlisäksi ihan Demi Moorelta ja minua luullaan n.15v nuoremmaksi. Eräskin nainen jota en edes tuntenut oli kadehtinut minua ihan sairaana ja olin hänelle eräiden lähteiden mukaan lähes pakkomielle vuosikausia. Sitten näin tämän naisen, hän on itse sellainen miesmäisen oloinen ja ulkonältään todella "mitätön". En ymmärrä kuinka naisten tasovertailut heittävät niin luulisi, että naiset vertailisivat itseään edes omaa tasoaan oleviin ulkoisesti, mutta näköjään ne todella kaukana itsestään olevat vertailukohteet aiheuttavat eniten vihaa. Mutta tämä kadehtiva nainen pärjää kans taloudellisesti paremmin ja hänellä on kaikenlisäksi hyvä ja komea mies joten mitä hän pelkää minusta?

    • X-D

      No ei kukaan hitto vie minkään kateuden takia ala taloja johonkin tiettyyn paikkaan rakentamaan.... On varmaan ollut vaan hyvä ja edullinen tontti tarjolla. Vai mitenköhän nämä naiset ovat sun mielikuvituksen mukaan perustelleet miehilleen että haluavat just sen tontin jos parempiakin olisi ollut saatavilla? Tämähän varsinainen hupipalsta on....

      • Nainen +35

        Samaa mieltä, sekoaloitus, ja nuo vastaukset , hei haloo urpot.... xD


    • naurata a a

      kauniit ja hullut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1619
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe