Tuleeko toimeen rapu ja kauris??? sopivatko toisilleen?
Yhteensopivuus???
5
996
Vastaukset
- draamakuningatar
Täytyy tunnustaa, että ei ole mitään kaveruussuhdetta kummempaa (tietääkseni) koskaan rapujen kanssa ollut. [Eihän sitä nyt kaikilta horoskooppimerkkiä tietenkään kysellä, jos pari sanaa vaihdetaan] Mutta kaverina ravut ovat hauskoja, puheliaita ja huumorikin kulkee samoja latuja.
Ravut ovat kuulemma koti-ihmisiä. Kauriskin on kotona viihtyiväistä sorttia, joten sekin on yhdistävä tekijä. Toiseksi ravut luultavastikin pitävä perinteistä kiinni aivan kuten kauriitkin.
Toisin sanoen paljonkin on mahdollista, että luonteet synkkaisivat yhteen, jos vaan tunteen puolella löytyisi yhteinen sävel. Ei mikään mahdottomuus, luulisin. - jollain taas hauskaa
Riippuu ihan ravasta ja kauriksesta. Parhaimmillaan varmaan synkkaa kait ihan hyvin, ainankin kavaripohjalta rapu on mukava, tunteellinen olento. Pahimmillaan rapu on kauriille perhanan vittumainen saksi niekka ja kauri ravulle yks perhanan pässi.
- dr@@makuning@t@r
Joku t@@s herännyt väärällä j@l@lla@!
Mull@ sentään ON h@usk@@, sull@ ei!
- kauris<3
Kyllä ja ei... Minä olen kauris ja mieheni on rapu ja meillä on takana miltei 30-vuotinen parisuhde/taistelu :)
Kuitenkin suhteessamme on enimmäkseen rakkautta ja sopusointua. Se mikä hänessä eniten ahdistaa on se sama piirre mitä eniten rakastan. Hänen välittäminen on vilpitöntä ja hän haluaa olla/viihtyy seurassani. Kauriina kaipaan toisinaan omaa tilaa ja sitä hän ei voi käsittää. Hän tykkää, että kaikki asiat tehtäisiin yhdessä ja että minun oman ajan tarve aiheuttaa hänelle mustasukkaisuuden tunnetta ja stressiä.
Toisaalta rapuveljeni ei tullut huonostikaan toimeen ensimmäisen kaurisvaimonsa kanssa, mutta toinen kaurisvaimo sopii hänelle hyvin. Liekö oppinut jotain ensimmäisestä suhteestaan vai onko meitä kauriita kuin rapujakin joka lähtöön :)- Rapuneitonen
Minä olen rapu ja mieheni on kauris. Eipä voisi parempaa kumppania vierelle toivoa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2302989
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1232140Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171709Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141665Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2921520Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471267- 481200
- 1061042
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan58974- 91962