Yhteensopivuus???

r@puneiti :)

Tuleeko toimeen rapu ja kauris??? sopivatko toisilleen?

5

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • draamakuningatar

Täytyy tunnustaa, että ei ole mitään kaveruussuhdetta kummempaa (tietääkseni) koskaan rapujen kanssa ollut. [Eihän sitä nyt kaikilta horoskooppimerkkiä tietenkään kysellä, jos pari sanaa vaihdetaan] Mutta kaverina ravut ovat hauskoja, puheliaita ja huumorikin kulkee samoja latuja.

Ravut ovat kuulemma koti-ihmisiä. Kauriskin on kotona viihtyiväistä sorttia, joten sekin on yhdistävä tekijä. Toiseksi ravut luultavastikin pitävä perinteistä kiinni aivan kuten kauriitkin.

Toisin sanoen paljonkin on mahdollista, että luonteet synkkaisivat yhteen, jos vaan tunteen puolella löytyisi yhteinen sävel. Ei mikään mahdottomuus, luulisin.

• jollain taas hauskaa

Riippuu ihan ravasta ja kauriksesta. Parhaimmillaan varmaan synkkaa kait ihan hyvin, ainankin kavaripohjalta rapu on mukava, tunteellinen olento. Pahimmillaan rapu on kauriille perhanan vittumainen saksi niekka ja kauri ravulle yks perhanan pässi.

• dr@@makuning@t@r

Joku t@@s herännyt väärällä j@l@lla@!

Mull@ sentään ON h@usk@@, sull@ ei!

• kauris<3

Kyllä ja ei... Minä olen kauris ja mieheni on rapu ja meillä on takana miltei 30-vuotinen parisuhde/taistelu :)
      Kuitenkin suhteessamme on enimmäkseen rakkautta ja sopusointua. Se mikä hänessä eniten ahdistaa on se sama piirre mitä eniten rakastan. Hänen välittäminen on vilpitöntä ja hän haluaa olla/viihtyy seurassani. Kauriina kaipaan toisinaan omaa tilaa ja sitä hän ei voi käsittää. Hän tykkää, että kaikki asiat tehtäisiin yhdessä ja että minun oman ajan tarve aiheuttaa hänelle mustasukkaisuuden tunnetta ja stressiä.
      Toisaalta rapuveljeni ei tullut huonostikaan toimeen ensimmäisen kaurisvaimonsa kanssa, mutta toinen kaurisvaimo sopii hänelle hyvin. Liekö oppinut jotain ensimmäisestä suhteestaan vai onko meitä kauriita kuin rapujakin joka lähtöön :)

• Rapuneitonen

Minä olen rapu ja mieheni on kauris. Eipä voisi parempaa kumppania vierelle toivoa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      230
      2989
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      123
      2140
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      217
      1709
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1665
    5. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      292
      1520
    6. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      47
      1267
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      48
      1200
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      106
      1042
    9. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      58
      974
    10. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      91
      962
    Aihe