AINOA OIKEA TOTUUS!

Jeesuksen Oma

Tässä on suoraan Raamatusta jokaisen uudestisyntyneen kristityn perustelu että on olemassa yksi kolmiyhteinen Jumala eli kolme persoonaa ( Isä, Poika ja Pyhä Henki ) lue huolella ja 26 siinä sanotaan TEHKÄÄMME. Samassa huomaamme, että Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi ja heidän tuli lisääntyä eli homous ja lesbous on syntiä. ( Raamatussa käytetään homoista sanaa miehimys / miehimykset ).

” 26. Ja Jumala sanoi: "Tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme; ja vallitkoot he meren kalat ja taivaan linnut ja karjaeläimet ja koko maan ja kaikki matelijat, jotka maassa matelevat." 27. Ja Jumala loi ihmisen omaksi kuvaksensa, Jumalan kuvaksi hän hänet loi; mieheksi ja naiseksi hän loi heidät. 28. Ja Jumala siunasi heidät, ja Jumala sanoi heille: "Olkaa hedelmälliset ja lisääntykää ja täyttäkää maa ja tehkää se itsellenne alamaiseksi; ja vallitkaa meren kalat ja taivaan linnut ja kaikki maan päällä liikkuvat eläimet." ( Lähde ; Raamattu 1. Moos. 1:26 – 28).

Niin Jumala Rakastaa ihan jokaista ihmistä, mutta ei heidän jokaista tekoa.

” 16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä. 17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi. 18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.” (Lähde ; Raamattu Joh. 3:16 – 18 )

islamin allah ei ole sama kuin Raamatun Jumala siksi ainoa, joka pelastaa on henkilökohtainen usko Jeesukseen Kristukseen ja Raamattu on ainoa Jumalan sana.

”14:6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.” (Lähde Raamattu Joh. 14:6 )

Tässä taas huomataan miksi suomalainen yhteiskuntakin on hukassa, koska ei arvosteta oikeaa ja alkuperäistä kristillistä arvomaailma, joka lähtee Raamatusta eli Raamattu = Jumalan Sana ei islamin allahin! Viimeisinä aikoina tulee eksytyksiä, eikä islam ole niistä ainoa yhtälailla kaikki joogat ja muut itämaiset mystiset jutut ovat eksyttämässä jo valittuja (eli uudesti syntyneitä uskovia).

” 1. Sen jälkeen Herra valitsi seitsemänkymmentä muuta ja lähetti heidät kaksittain edellänsä jokaiseen kaupunkiin ja paikkaan, jonne hän itse aikoi mennä. 2. Ja hän sanoi heille: "Eloa on paljon, mutta työmiehiä vähän. Rukoilkaa siis elon Herraa, että hän lähettäisi työmiehiä elonkorjuuseensa. 3. Menkää; katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle.”
(Lähde: Raamattu Luuk. 10:1 – 3)

Olkoot teologit kuinka ihmisviisaita niin ei heitä auta se jos he eivät ole henkilökohtaisesti uudestisyntyneitä ( HUOM ! ÄLÄ SEKOITA jälleensyntymistä uudesti syntymiseen, sillä ne ovat kaksi täysin eri asiaa. huomio ja 21)

”16. Joka kuulee teitä, se kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut; mutta joka minut hylkää, hylkää hänet, joka on minut lähettänyt." 17. Niin ne seitsemänkymmentä palasivat iloiten ja sanoivat: "Herra, riivaajatkin ovat meille alamaiset sinun nimesi tähden." 18. Silloin hän sanoi heille: "Minä näin saatanan lankeavan taivaasta niinkuin salaman. 19. Katso, minä olen antanut teille vallan tallata käärmeitä ja skorpioneja ja kaikkea vihollisen voimaa, eikä mikään ole teitä vahingoittava. 20. Älkää kuitenkaan siitä iloitko, että henget ovat teille alamaiset, vaan iloitkaa siitä, että teidän nimenne ovat kirjoitettuina taivaissa." 21. Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.”
(Lähde Raamattu Luuk. 10:16 – 21)

Niin ja valitettavasti viimeisinä aikoina tulee eksytyksiä tässä on varoituksen sana suoraan Raamatusta.

”Ja se saa kaikki, pienet ja suuret, sekä rikkaat että köyhät, sekä vapaat että orjat, panemaan merkin oikeaan käteensä tai otsaansa, ettei kukaan muu voisi ostaa eikä myydä kuin se, jossa on merkki: pedon nimi tai sen nimen luku. Tässä on viisaus. Jolla ymmärrys on, se laskekoon pedon luvun; sillä se on ihmisen luku. Ja sen luku on kuusisataa kuusikymmentä kuusi.” ( Lainaus : Raamattu Ilm. 13:16 – 18 ).

Eli se on jokaisen omalla vastuulla kerran kun seisotaan Taivaassa Herramme Jeesuksen Kristuksen edessä vastaamassa omista teoistan edelleen kehoitan ihan jokaista ihmistä tekemään parannuksen eli tunnustamaan syntinsä ja pyytämään Jeesukselta Kristukselta Anteeksi ja kun olet tunnustanut Hänelle syntisi hylkää ne ja lähde seuraamaan Jeesusta koko sydämisesti.

Niin ja miettikääpä jos ei olisi liikennesääntöjä eikä merkkejä, kuinka paljon enemmän tulisi kolareita siksi Raamattu on ja tulisi olla ihan jokaisen oman elämän liikennesääntö.

2

401

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • USKON!

      Muslimit sanovat että allahilla ei ole Poikaa. Kristittyjen Jumalalla on Poika, Jeesus Kristus. Hän sanoi että Hän on ainoa tie Jumalan luokse: Joh. 14:6 "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani."

      • ON PELASTUS

        Apostolien teot 4:12 "Eikä ole pelastusta yhdessäkään toisessa; sillä ei ole taivaan alla muuta nimeä (Jeesus) ihmisille annettu, jossa meidän pitäisi pelastuman."


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe