Ekaa kertaa alasti

abcde

Pojille:
- Missä iässä näit ekaa kertaa tytön alasti?
- Missä iässä tyttö näki sut alasti ekan kerran?

Tytöille:
- Missä iässä näit ekaa kertaa pojan alasti?
- Missä iässä poika näki sut alasti ekan kerran?

Veljiä ja siskoja, ja "lääkärileikkejä" alle kouluikäisenä ei lasketa.

Liittyykö asiaan mitään kivaa tarinaa. Johtiko homma samalla kertaa myös seksiin.

15

10589

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poika -84

      Ekaa kertaa näin tytön alasti 19-vuotiaana (hän oli 18). Ja kyllä, johti seksiin. Tai pikemminkin voisi sanoa niin, että ennen seksiä näimme toisemme alasti, eli se ei niinkään "johtanut" siihen.

    • Hinuli

      olen tyttöjä nähnyt alasti jo aika pitkään esim sauna illat ja silleen mutta semmosissa merkeissä näin 17v tyttö tai olla peräti 14v. Ja johtaahan se yleensä seksiin semmoset meetingit.

    • Anonyymi

      Serkku tuli siskon kanssa saunasta pyykkihuoneeseen ja sitten siinä oli käytävä minkä päässä oli mun huone ja avaimen reijästähän sinne huoneeseen sitten näki ja siinä se oli pyyhe päällä just ottamassa sitä pois kun päätin etten pystyis kattomaan. Harmi vaan et muutettiin siitä talosta niin ei oo enää koskaan mahollista nähä sitä (joskus kaheksa vuotiaana oon nähny sen tissit saunassa) se on nyt joku 21

    • Anonyymi

      No jos alle kouluikäisenä ei lasketa, niin sitten heti kouluikäisenä. Kulttuuripiirissäni alastomuus ei ole mikään tabu, ihmiskeho on nyt sellainen kuin se on. Alastomana olo ei tarkoita, että olisi seksuaalisesti virittynyt.

    • Anonyymi

      En ole koskaan nähnyt naista alasti livenä, jos äitiä, siskoa ja isoäitiä ei lasketa.

      Olen jo yli 35-vuotias, LYHYT ja ruma mies.

    • Anonyymi

      Yläasteen 7 luokalla kulkiessani tyttöjen liikuntasalin pukuhuoneen ohi, heillä oli ovi auki ja siitä oli hyvä näkyvyys pukuhuoneeseen ja suihkutilaan.

    • Anonyymi

      Näin saunassa kun koko porukka meni nakuna saunaan ja uimaan. Olin 16v, tytöt 15-17v. Ei ollut niin jännää kuin olisin kuvitellut.

      • Anonyymi

        Diibadaaba liibalaaba trallallaa hönö


    • Eka kertaa näin tytön alasti kun oltiin molemmat 16. Se oli yhteisesti sovittu eka seksikerta. Huone oli melko pimeä, niin se oli vähän sellaista käsikopelointia ja muutenkin melkoista säheltämistä!

      • Anonyymi

        Tyttö näki minut alasti kun olin 20v ja tyttö 14v. Hän on serkkuni ja pyysi minua näyttämään itseni, mihin suostuin. Hän katseli tarkkaan sukuelimeni ja luetteli niiden osat.

        Näin tytön alasti 24-vuotiaana ja tyttö oli 26v. Oltiin rantasaunalla ja hän meni uimaan. Oli seurusteltu muutama kuukausi muttei vielä yhdytty.


    • Anonyymi

      Olihan lapsena näitä jotain saunomisia, siis ala-asteiässä tai nuorempanakin.
      Mutta eka(t) "kunnon" kerrat olivat varmaankin mun 5. ja 6. välisenä kesälomana, eli hieman ennen kuin täytin 12v.
      Kävimme naapurissa saunomassa usein (maaseudulla) ja sain käydä siellä yksinkin naapureiden kanssa. En nyt muista miksi mutta kuitenkin, naapurit olivat kyllä hyviä ystäviä mun vanhempien kanssa.
      Naapuripariskunnan miehellä oli 2 lasta edellisestä liitostaan ja toinen heistä oli mua vuoden vanhempi tyttö, joka erään kerran oli mukana saunomassa myöskin.
      Tuo on eka varma kerta, kun muistan oikein, että näin tämän tytön alasti ja hän tietysti näki mut alasti. Olin 12v ja tämä tyttö 13v.
      Nätti tyttö kyllä kaikkinensa ja tietysti katsoin myös hänen haaroväliinsäkin tarkemmin, kun siihen oli mahdollisuus. En nyt tietenkään tuijottanut, mutta olin joskus niin, että näin hänen emättimensäkin kunnolla, kun istui ylimmällä lauteilla jalat koukussa ja levällään.
      Hyvältä näytti sekin. Sain aika montakin hyvää hetkeä itsekseni sen muistikuvan ansiosta;) Kaunis ja kiinteä paketti, mikä pullotti kauniin turpeasti hänen reisiensä välissä.
      Oli muutenkin todella kiva kesä ja hänen äitipuolensakin oli todella hyvännäköinen, kaunis ja seksikäs nainen myöskin, jota ihastelin myös paljon tuona kesänä.
      Tietty oltiin paljon muutenkin tekemisissä muiden asioiden tiimoilta tuolloin.
      Ei valitettavasti saanut seksiä vielä sinä(kään) kesänä, vaikka halusin sitä kovasti ja olisin pystynyt siihen jo tuolloin aikaisesta murrosikäni alkamisestani johtuen.
      Tietty ei ollut mahdollisuuttakaan, kun oltiin noilla kerroilla koko porukka saunomassa yhdessä, mutta en tiedä, olisinko saanut tämän tytön pimppaa, vaikka olisimme olleet kahdestaan... Sitä voi vain arvailla.
      Monesti tosiaan kyllä kuvittelin samalla, kun masturboin, kuinka hän olisi ollut allani ja minä hänen sisällään ja kuinka olisin lauennut häneen loppuhuipennuksena.

    • Anonyymi

      Olin siinä ala-asteen ja yläasteen rajamailla, eli 12-13v ikäinen.
      Olin mä nyt joskus nähnyt naisia alasti muutenkin, mutta tämä oli ensimmäinne oikea "kunnon" kerta.
      Naapurin uusioperheeseen kuului miehen aikaisemmasta liitosta 2 lasta, joista toinen oli mua ehkä hivenen vanhempi tyttö. Hän oli aina kesälomillaan pitkään naapuriemme luona ja me kävimme heillä saunassakin aika usein.
      Olimme nyt muutenkin tekemisissä tietty, mutta nuo saunakerrat olivat aina "sitä jotain".
      Erään kerran, oli ekoja kertoja kun tämä tyttökin oli tuli saunaan, niin olimme menneet jo hyvissä ajoin saunaan kaksistaan, tämä tyttö mua ennen.
      Mä menin sitten löylyyn ja tämä tyttö istui jo lauteilla ja hän piti alapäätään aika esillä siinä istuessaan.
      Mä jotenkin jähmetyin tuijottamaan häntä, no hänen pilluansa lähinnä, miltä se näytti ja oli aika riettaankin näköinen, kun jotenkin pullotti siinä karvattomana esillä. Oli aika metka, kun hänestä nyt jo näkikin, että oli jo murrosiässä, mutta hänen karvoitus ei ollut vielä alkanut jostain syystä.
      Hän nyt tietysti huomasi mun tuijotuksen ja hymyili ym, vaikutti vielä jotenkin nolostuneeltakin, mutta ei tehnyt elettäkään peittääkseen itseään vielä siinäkään vaiheessa, kun mulla alkoi väkisinkin seisomaan. Katselio vastaavasti mua ja vähän taisi naurahdellakin siinä lievästi punastellen. Näytti ainakin, että taisi vähän kiihottua itsekin, ainakin hänen häpyhuulet näytti jotenkin turvonneelta ja punaisemmalta.
      Mä aloin runkkaamaan, kun himotti niin hitosti ja tiesin muutenkin, etten saa erektiota pois muulla tavoin ja hänkin sitten alkoi hiplailemaan itseään samalla ja molemmat katsottiin kummankin elimiä tarkasti samalla kun masturboitiin.
      Yhdyntään ei pääsytty sillä kertaa, mutta muuten saatiin kunnon kyytiä siinä tällä "kimpparunkkaamisella" ja hän näytti aika yllättyneeltä tms siinä vaiheessa, kun mä sain siemensyöksyn.
      Oli vähän tuuriakin, kun siinä vaiheessa tilanne oli jo hyvinkin ohi, kun muita tuli saunaan kanssa. Että jos joku 5min aikaisemmin, niin käry olisi käynyt.
      Myöhemmin kyllä harrastettiin sitten seksiäkin.
      Me asuttiin maalla tuolloin ja olimme rakentaneet lähimetsään majan ja vietettiin muutenkin ulkona paljon aikaa, kun eihän maalla oikein muutakaan tekemistä ollut.
      Niin erään kerran sitten majalla ollessamme hänellä oli sellainen aika söpö kesämekko päällä, niin hän otti yhtäkkiä pikkarit pois, istui vähän samanlaiseen asentoon kuin miten hän oli istunut silloin saunassa ollessamme ja nosti mekon helman edestä pois ja esitteli alapäätään taas mulle. Ajattelin että hän haluaa taas tällaisen runkkaamishetken kanssani, joten otin housut pois ja aloin vetämään käteen taas hänen nähden, mutta hän sanoikin että "Ei kun laita se mun sisään".
      Mulla loksahti suu auki, mutta ei siinä tarvinnut toista kertaa kehottaa, kun melkeinpä ryntäsin hänen päällensä ja aloin tosiaan laittamaan sitä sisään.
      Oli aika säheltämistä kyllä ensi alkuun, kun hän oli niin hiton tiukasti supussa sieltä alapäästään ja sitten vielä säikähdin, kun hän kiljaisi aika kovaakin "Ai jai, ai ai!!!" siinä vaiheessa, kun sain sitten survaistua kaluni koko mitan häneen. Tietty varmaan siksi kun hänen immenkalvo puhkesi siinä ja se kuulemma voi sattua jonkinverran. Mutta sain nyt pidettyä erektioni yllä ja saatiin tehtyä temput siinä.
      Tuntui kyllä tosi hyvältä, vaikka oli kyllä aika rujonkin näköistä sitten, kun vedin kaluni ulos hänestä ja hänen pimpsastaan valui vähän verta ja vissiin mun spermaakin lisäksi.
      Hän sanoi siinä, että häntä jäi jotenkin "kaivelemaan" se saunatuokiomme ja hän oli miettinyt sen pari viikoa oikeastaan koko ajan vain sitä tilannetta ja halusi tietää, miltä se tuntuisi, kun panisin häntä ja ylipäätäänkin se, että olisin hänen sisällään ja tuntisiko hän sen siemensyöksynkin sitten, minkä saisin homman päätteeksi.
      Eli ei kai ollut sinänsä mitenkään ihastunut muhun tms, vaikka oltiinkin ystäviä, mutta uteliaisuuttaan halusi kokeilla mun kanssani sitä. Ja ehdittiin panemaan vielä 3-4 kertaa tuon eka kerran jälkeen, ennen kuin hän palasi äitinsä luo loman päätteeksi.
      Jäi kyllä hyvät muistot tuosta ajasta, vaikka ei sitten enää nähtykään uudestaan ennen kuin aikuisiällä seuraavan kerran.
      Mentiin kyllä vähän riskilläkin tuolloin, kun jälkeenpäin ajattelee. Siis kun hänellä oli kuukautiset alkaneet jo puolisen vuotta ennemmin siitä, kun päädyimme harrastamaan seksiä ja multakin tosiaan tuli aika reilustikin aina tuolloin spermaa. Eli raskaus nyt oli ainakin teoriassa mahdollista, vaikka miehistä nyt sanotaankin, että siemensyöksyistä huolimatta mies yleensä tulee hedelmälliseksi vasta noin 15v iässä ja olin vasta tuolloin tosiaan sen 12-13v ikäinen.

    • Anonyymi

      1 v

      • Anonyymi

        Mitä 1 v...?


    • Anonyymi

      Olin 14v kun näin vahingossa kaverin serkun alastomana, nainen oli jo yli 40v.
      Tyttöystäväni näki minut alasti 17v

    Ketjusta on poistettu 23 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2150
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1545
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      110
      1260
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1125
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1054
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe