Sadeasu??

Narttu28v

Olen pienestä pitäen kiihottunut sadeasuista, pidän sateisista päivistä jolloin voin pukea ihanat punaiset sadevaatteeni päälle ilman alusvaatteita ja lähteä pitkille kävelyille ulkoilureiteille sekä kaupungille. Joskus poikkean metsään ja menen kosteaan paikkaan makaamaan, hankaamaan itselleni orgasmin. Joskus puen yöksikin pyjamakseni pvc sadetakin ja pöksyt. Outoja nämä fetissit, hah! En usko että muilla naisilla tällaisia vinksahduksia on. Ainakin halpaa hupia. :/

47

10984

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 30v mies

      Sama vika :)

    • K.P.

      Taitaa olla syksyllä metsässä aika kylmä pelkät pvc sadereleet päällä?
      Aika harvassa on noista pitävät tytöt, ainakin täällä suomessa.
      Tässä yks web osoite www.regnfrakker.dk (jos et tiedä)
      Kotimaisten harrastajien sivut ovat/on olleet teknisten vikojen takia viimeaikoina alhaalla. Linkkiä en viisi tänne Suoli24:seen laittaa.

      • K.P.

        no perkele regnfrakkerkin on päivityksessä.


    • poika20

      Itse olen usein pissinyt tummiin sadehousuihin ja ollut kylvyssä sadeasussa. Tälläiset lekit on hauskoja:)

      • mää oonki ollu vesihieronnassa kuravaatteilla. aaaaaaaaahhh


    • 2+3

      on niitämuitakin naisia mutta ei meillä muilla ole tarvetta sitä täällä kuuluttaa, itse kokeilin samanhenkisen miehen kanssa olemista sadeasuissa mutta ei siitä mitään tullut, kun oli niin paljon niitä muitakin naisia kuvioissa, yksin nautin sadeasuista nyt missä milloinkin haluan.

      • rva 54 v

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(


      • 11+4
        rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        menettänyt mitään, täytyy sanoa kokeneena, minä kokeilin ja olo oli niin kuin olisi oppipoikaa opettanut, kovat puheet mutta surkeat teot, toivottavasti sinulla onnistaa paremmin.


      • mies 63v
        rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        Kyllä niitäkin löytyy, mutta ollut varattuna jo kohta 40 vuotta. Kyllä seksi maistuu sopivissa sadevaatteissa ja kumisaappaissa.


      • sadetakkimies
        rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        haluisin kokeilla kanssasi sadeasusexiä olen 56v 170 76kgmulla paljon sadetakkeja ja asuja sekä kumiasuja kirjoita jos kiinnostaa helsinki


      • nokia city
        rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        Täältä löytyisi samoista jutuista pitävä mies.Voisin toteuttaa haaveesi,mikäli nyt olet nainen-täällä kun on kaikenlaisia kirjoittelijoita.ps.Olen samaa ikäluokkaa kanssasi.Vastaa ihmeessä-vuosien toiveet toteutuvat!


      • guess who

        ei kenenkään sadeasuista tykkäävän naisen tulis yksin niistä nautiskella. Kun jonossa on 20 sadeasuista tykkäävää miestä yhtä naista kohden, niin olishan siinä mistä valita. Ehkäpä vaan kysyntä ja tarjonta ei oikein kohtaa.
        Nuo sadeasuisten tapaamiset ovat olleet jo niiden 5-vuotisen historian aikana lähinnä pukujuhlia, joissa jokainen on voinut pukeutua mieleisiinsä asuihin ja telmiä haluamallaan tavalla, rapakoissa tai olla ihan muuten vaan kiiltävissään, myös sisällä, järvessä tai vaikkapa nukkua niissä.
        On ollut hiukan keskustelua, voitaisko tilaisuuksien teemaa kehittää vähän aktiivisempaan suuntaan, esim ruotsalaisilla ja danskeilla on ollut tapaamisia, joihin on yhdistetty esim bondage- ja roolileikkiä ja vähän 'ryhmäspeksiäkin'. Lisäiskö se osanottoa vai vähentäiskö, sitä vois pohtia.


      • rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        Hei, kyllä niitä miehiä löytyy. : )


      • rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        moi mistäs päin noin kiimanen nainen löytyy joka haluaa miehen kans seksiä harrastaa sadeasuissa täällä olis sellanen 49v mies uudeltamaalta uh sadeasut kiihottaa ihan mielettömästi minuakin ja haluan harrastaa seksiä niissä ja on kokemusta sadeasuista yli 20v


      • rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        moi rva 54 mä mies 55 uudeltamaalta ja minäkin kiihotun sadeasuista olis ihanaa rakastella sadeasuissa ja harrastaa seksiä kiimassa.


      • Anonyymi
        AlistavaJohtaja kirjoitti:

        Hei, kyllä niitä miehiä löytyy. : )

        Mä oon yksi ainakin niistä


      • rva 54 v kirjoitti:

        Juu on meitä muitakin tosiaan. Itse myös olen jo vuosikymmeniä tykännyt sadehaalareita pitää, samoin kuin kauniita pvc sadetakkeja. Haluaisin joskus kokeilla seksiä jonkun miehen kanssa sadeasuihin pukeutuneena, mutta ei taida sellaisia miehiä löytyä, jotka moiseen ryhtyisivät.:(

        Toki löytyy ja mielelläni harrastaisin seksiä kanssasi sadeasussa jossain hämärässä metsässä tai missä vain😊


      • Anonyymi
        jsa56 kirjoitti:

        Toki löytyy ja mielelläni harrastaisin seksiä kanssasi sadeasussa jossain hämärässä metsässä tai missä vain😊

        Oooooohhh!!!!!!!!!!!!!!!
        Pääsit nostamaan 11 vuotta vanhan ketjun.
        Kyllä ooot taitava!


    • mmiiees

      täällä innokasta sade/kumiasuseuraa vaikka pelkkää koskettelua tai katselua.
      Otappa yhteyttä!

    • mie vaan...

      pitipäs kahlata pitkälle viime vuoteen ennenkuin löytyi ensimmäinen kura-asuviesti. Nyt kun taas räystäät tippuu ja kura lentää, niin kyllä on makeeta kävellä värikkäissä kuriksissa pitkin maantietä. Alla voi olla vaipat, muovipöksyt tai jotain muuta mukavalta tuntuvaa. Välillä voi poiketa metsään peuhaamaan, märkä lumi tekee kuriksista niin kivan kiiltävät, sitten taas maantielle kävelemään. Kotona suihkuun sellaisenaan ja jollei siihen mennessä ole tullut niin kyllä se siinä hinkatessa yleensä...:-)

    • jaantv

      Ihan kiva kirjoitus, vielä parempi, jos kirjoittaja oikeasti olis nainen, mitä jostain syystä epäilen;)

    • Kontiopekka

      Hei! Olen 54 vuotias mies ja olen koko ikäni kiihottunut kumisaappaista ja sadevaatteista. Harrastan myös metsälenkkejä kovalla vesisateella. Silloin puen ylleni olkainkurahousut, sadetakin, sydvestin ja Kontio kumisaappaat. Etsin metsästä kuraisia paikkoja ja hinkkaan itseäni esim. puita ja kiviä vasten. Lenkin jälkeen suihkuun pesemään kurat pois ja sama huomenna uudestaan.

    • kumiukko29

      "Olen pienestä pitäen kiihottunut sadeasuista"

      Tunsin murrosikäisenä omituista kliinnostusta sadehousuihin ja sadetakkiin. Niiden pukeminen toi selittämätöntä mielihyvää. Kerran sain hirmuisen stondiksen. Oli pakko ottaa kalu esiin ja runkata. Sadepukuun pukeutunut nainen on myös kiihottava.

      • Poika 12345

        Aika monet kokevat kuravaatteet kiihottavaksi, niin minäki.Nuorena halusi hipelöidä ja oli kiva kun puettiin kurahousut ja takki ja sai leikkiä ulkona vapaana.


    • sbhsbh

      Ja todellinen sukupuolesi on mies.

      naisilla ei ole fetissejä.. kaikki fetissiä harrastavat naiset tekevät sen vain miehensä suostuttelulla tai vain miellyttääkseen miehensä haluja.

    • guess who

      väität että naisilla ei ole fetissejä, veikkaanpa että olet väärässä. Mutta vain siltä osin, että miehillä niitä on paljon enemmän. Kyllä täällä trolleja löytyy, mutta tunnen kyllä ihan oikeasti sellaisia naisiakin, joille kumisaappaisiin ja sadeasuihin pukeutuminen tuottaa mieltymystä (sanotaanko niitä sitten fetisseiksi, se on jo hiukan toinen juttu).

      • kokovartalohoito

        Vaimoni on kumi/muovifetisisti. Tykkää kaikenlaisesta pukeutumisesta sellaisiin asusteisiin. Yksi esimerkki pukeutumisesta on muovihaalari, jossa on kumikäsineet ja muovisukat. Sisälle siihen mennään vetoketjulla varustetusta aukosta etupuolella. Siinä on huppu, joka saumautuu tiiviisti esim. kaasunaamarin ympärille. Molemmat pukeudutaan sellaisiin kun on aika avata tukkeutuneita viemäreitä suihkuissa. Tuntuu hyvältä kun on suojautunut kemikaaleilta, vaikka roiskuisivatkin. Asu löytyy pvc-u-like sivuilta decon suit nimellä. Miehille ja naisille on omansa. Tilasin juuri uuden vihreän sellaisen.
        Meillä oli viime vuona kylässä saksalainen neitokainen, joka oli aivan hulluna näihin asusteisiin. Siinä kokeiltiin ihan kaikkea. Novellipuolella niitä synttärijuttuja, jotka on dokumenttia asiasta eikä keksittyä juttua.


    • Anonyymi

      moi olen mies joka tykkää kun naiset puketuu sade asuihin

      • Anonyymi

        Hanki/hankitaan mun pullealle vaimolle(ja sulle?) kiiltäviä sadeasuja,ja sitten saisin katsella teitä asuissa ja mitä haluaisitkaan tehdä sadeasunaisen kanssa...😉


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki/hankitaan mun pullealle vaimolle(ja sulle?) kiiltäviä sadeasuja,ja sitten saisin katsella teitä asuissa ja mitä haluaisitkaan tehdä sadeasunaisen kanssa...😉

        Noo... paljon täällä sadeasunaisista haaveillaan ja kommentoidaan,mutta kun jotain sitten ehdottaa,niin ukot vissiin hekumoi vaan ajatuksella,ja tumputtaa kammarissaan...😏

        OUTOA!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki/hankitaan mun pullealle vaimolle(ja sulle?) kiiltäviä sadeasuja,ja sitten saisin katsella teitä asuissa ja mitä haluaisitkaan tehdä sadeasunaisen kanssa...😉

        Kiiltävässä sadeasussa leikkimässä naisen kanssa, ja jossain vaiheessa joutuisi kahleisiin kiiltävässä sadeasussa kiinnitettynä sänkyyn pariskunnan toimesta.


    • Anonyymi

      Olisi mielenkiintoista, jos puettaisiin kiiltävään sadeasuun. Pariskunnan kanssa mentäisiin ostamaan sadeasut mihin joutuisin pukeutuman. Yhdessä naisen kanssa oltaisiin naisten sadeasuissa ja mies nauttisi näkemästä, kun olisin esim punaisessa sadeasussa peuhaamassa naisen kanssa. Jossain vaiheessa laitettaisiin kiinni naruilla tai hihnoilla, että ei pääse liikkumaan. Siinä sidottuna punaisessa sadeasussa kummankin katsottavana.

      • Anonyymi

        Vai vaan katseltavana...😏😯?


    • Anonyymi

      Mitä voisikaan keksiä ollessa sadeasussa:)

      • Anonyymi

        Muutakin kuin katselua...😏😉


      • Anonyymi

        Jos tykkäisi kiusata toista välineillä ja piiskalla. Kumi käsineellä ym..:)?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tykkäisi kiusata toista välineillä ja piiskalla. Kumi käsineellä ym..:)?

        Sinäkö kiusaisit minua ja
        mun vehkeitäni...😯?
        T.um53Hki


    • Anonyymi

      Eihän se niin päin ollut:)

    • Anonyymi

      Mä joudun olemaan tänään koko päivän sadehousut jalassa rangaistuksena. 😁

    • Anonyymi

      Olen 46 vuotias transvestiitti. Pienestä asti kiiltävät sadevaatteet ovat kiihottaneet itsellä ja toistrn päällä. Naiselliset pvc- ja sadeasut ovat ihania, oli sitten sade tai auringonpaiste. Jos vain löytyy heterotyttöilijälle naisesta sadeasuseuraa. Olen valmis tutustumaan kaveripohjalta ja vaihtamaan ajatuksia.

    • Anonyymi

      Mäkin tykkään pukea itseni sade haalareihin ja sade takkiin

    • Anonyymi

      Lappeenrannan alueella asiasta kiinnostuneita.

      • Anonyymi

        Vähän kylmä aika niihin ulkoilu hommiin.. Kiinnostaa kyllä-


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe