Mitä iloa tuosta "safely remove hardware":sta oikein on, kun joka kerta kun sitä yrittää käyttää, tulee herja ettei niin voi tehdä kun tikku on käytössä. Kuitenkin kun kiskon tikun irti, mitään ongelmia ei ole.
Safely remove hardware
4
289
Vastaukset
- hjglygul
mutta kokeilepa samaa usb-kovalevyn kanssa :)
- ärsyttävää
Olen minä ulkoisia kovalevyjäkin joutunut repimään irti "turvattomasti", mitään ei ole kadonnut.
Tiedetään: vielä.
- fvb
Ongelmia tulee silloin jos kirjoitustapahtuma on vielä kesken kun nykäiset tikun tai levyn irti.
- Clark Kent
Jos tulee messu niin jokin ohjelma on varannut usb-laitteen ja silloin kannattaa ensin lopettaa ne ohjelmat, jotka ovat varauksen tehneet.
Minulla useimmiten se on Resursienhallinta (jotain on tuotu tai viety usb-laitteelle) tai kuvienkatseluohjelma (usb-laitteen valokuvia on katseltu ) tai Word (dokumenteja luettu usb-laitteelta) jne. yleensä silloin lopetan ko. ohjelmat ja kokeilen usb-poistoa uudelleen jolloin se sitten onnistuu.
Mielummin kannattaa tietenkin lopettaa ne ohjelmat ennen usb-laitteen poistoa. Jos oikosulku pääsee tuhoamaan usb-laitteen sisällön niin download.fi sivustolta kannattaa hakea Recuva ohjelma jolla voi yrittää pelastaa kadonneet objektit edellyttäen etteivät ne ole korruptoituneet,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725