Cissen poika kuollut

Bebopboogieboy

Legendaarisen Hurriganes-basistin Cisse Häkkisen Sami -poika on kuollut.
IMm. Madison -orkesterissa vaikuttanut Sami kuoli 34-vuotiaana. R.I.P.

36

26446

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isänsäkin?

Cisse oli hirveä happo mutta eli sentään 39 vuotiaaksi. Ei pojasta polvi parantunut, huumeitako veti?

• 23er21e

• Aineita ja rokkia
        23er21e kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/9307992 tuossa. Ja spekulointi loppukoon tähän.

34-vuotiaan kuolema on harvoin luonnollinen. Onhan siinä jo ollut aikaa tehdä elämäntavoillaan itsestään selvää.

• -! !-
        Aineita ja rokkia kirjoitti:

34-vuotiaan kuolema on harvoin luonnollinen. Onhan siinä jo ollut aikaa tehdä elämäntavoillaan itsestään selvää.

Mulla serkku kuoli nuorenpana kun sai aivoverenvuodon. Luonnollisen kuoleman voi kokea hyvinkin nuorena, monilla on esim. lapsesta lähtien sydänvika jne!

Mikä kaltaisiasi ihmisiä vaivaa kun aina pitää ajatella pahaa ja ainakin yrittää synnyttää negatiivisia huhuja?

• On totuuden aika
        -! !- kirjoitti:

Mulla serkku kuoli nuorenpana kun sai aivoverenvuodon. Luonnollisen kuoleman voi kokea hyvinkin nuorena, monilla on esim. lapsesta lähtien sydänvika jne!

Mikä kaltaisiasi ihmisiä vaivaa kun aina pitää ajatella pahaa ja ainakin yrittää synnyttää negatiivisia huhuja?

Jos isä on alle nelikymppisenä kuollut viinaan niin on aivan luonnollista että epäillään pojankin kuolleen. Jos ei ole mitään salattavaa niin silloin voi rehellisesti kertoa totuuden. Kun ei kerrota vaan salaillaan niin siitä voi jokainen vetää johtopäätökset. Viina ja tai huumeet, itsemurha...

• <<<
        On totuuden aika kirjoitti:

Jos isä on alle nelikymppisenä kuollut viinaan niin on aivan luonnollista että epäillään pojankin kuolleen. Jos ei ole mitään salattavaa niin silloin voi rehellisesti kertoa totuuden. Kun ei kerrota vaan salaillaan niin siitä voi jokainen vetää johtopäätökset. Viina ja tai huumeet, itsemurha...

aika yllätys
        hieno äijä isänsä ohella
        sami 1976-2010
        cisse 1951-1990

• RRC/

Ei kuollut viinaan vaan musiikkiin.
        Soitto seis! tappoi Cissen.

• Hermanni 335
        On totuuden aika kirjoitti:

Satuin juuri 76 olemaan Pohja yhtymässä vakuutustarkastajana ja nämä juuri hurjapäiksi tulleet Hurriganesit kävivät meillä vakuutusasioissa......ehkä.Minun huoneeni oli juuri ulko-oven vieressä ja jouduin väkisin näkemään sen möykän ja roikinan jolla se porukka kulki siitä ohi.Kukaan ei voi olla sellainen ilman "happoja" viinakset näet eivät näyttäneet olevan kuvioissa. Eihän se tietenkään tuon pojan vika ole millaisissa tilanteissa ja minkäläisistä aineksista on laitettu kokoon.Kunnioitan hänen muistoaan aivan kuin muidenkin ihmisten. Gisseä silloin katsellessa ajattelin että tuolta pitäisi joku kanava katkaista,jottei suurempaa vahinkoa tapahtuisi.Toivottavasti poika sai hyvän pienen elämän. Olen itse saanut ainoan lapseni 74 ja siksi asia todella tuli silloin mieleen.Ne muut näyttivät hieman ihmisiltä vielä silloin.Myöhemmin otimme siaituskotilapsen suvustani,joten olen nähnyt aika läheltä ikävänsorttistakin elämää.

• Anonyymi
        Hermanni 335 kirjoitti:

Satuin juuri 76 olemaan Pohja yhtymässä vakuutustarkastajana ja nämä juuri hurjapäiksi tulleet Hurriganesit kävivät meillä vakuutusasioissa......ehkä.Minun huoneeni oli juuri ulko-oven vieressä ja jouduin väkisin näkemään sen möykän ja roikinan jolla se porukka kulki siitä ohi.Kukaan ei voi olla sellainen ilman "happoja" viinakset näet eivät näyttäneet olevan kuvioissa. Eihän se tietenkään tuon pojan vika ole millaisissa tilanteissa ja minkäläisistä aineksista on laitettu kokoon.Kunnioitan hänen muistoaan aivan kuin muidenkin ihmisten. Gisseä silloin katsellessa ajattelin että tuolta pitäisi joku kanava katkaista,jottei suurempaa vahinkoa tapahtuisi.Toivottavasti poika sai hyvän pienen elämän. Olen itse saanut ainoan lapseni 74 ja siksi asia todella tuli silloin mieleen.Ne muut näyttivät hieman ihmisiltä vielä silloin.Myöhemmin otimme siaituskotilapsen suvustani,joten olen nähnyt aika läheltä ikävänsorttistakin elämää.

Ettei olisi Cisse vaimo Sirpa Häkkinen ollut myös Pohja yhtymässä töissä? Ainakin oli vakuutushommissa tuohon aikaan. Jospa pojilla tuli asiaa Sirulle ja päättivät pistäytyä työpaikalla..

• Romunbändi

Mitä tämäkin tieto tekee "julkkispalstalla" ? Se, että isi on soittanut Romun kanssa samassa bändissä ei tee pojasta julkkista.

• Kun täällä eräs Lutikka saa mainostaa itseään joka jumalan mutkassa, niin annetaan tämän uutisen olla sellaisenaan täällä.
        On hienoa että kunnioitetaan edellämenneen toivetta- myös itse olen esittänyt seuraavaa-> Hautajaisteni pitää olla hauskat eikä kahvi saa loppua kesken.

• upperi
        maagikko kirjoitti:

Kun täällä eräs Lutikka saa mainostaa itseään joka jumalan mutkassa, niin annetaan tämän uutisen olla sellaisenaan täällä.
        On hienoa että kunnioitetaan edellämenneen toivetta- myös itse olen esittänyt seuraavaa-> Hautajaisteni pitää olla hauskat eikä kahvi saa loppua kesken.

...jatkavat elämäänsä kun kuolinsyy pimitetään. Sami oli kiinnostava persoona.

• Tätä veikkaan

Viina on out, huumeet in.

• xxxxx-xxxx-xx

joku sairaus esim. syöpä oli poismenon syy, koska esitti muille jo toivebiisit omiin hautajaisiinsa. Semmosia toiveita kukaan sen ikäinen ei esitäisi, jos ei tietäisi etukäteen kuolevansa pian. Halusi varmaan kuolla rauhassa ilman mitään hässäkkää. Läheisten kanssa halusi varmaan viettää viimeiset ajat rauhassa ja nauttien seurasta niin pitkään, kun elämä jatkui.

• Näin on
        xxxxx-xxxx-xx kirjoitti:

joku sairaus esim. syöpä oli poismenon syy, koska esitti muille jo toivebiisit omiin hautajaisiinsa. Semmosia toiveita kukaan sen ikäinen ei esitäisi, jos ei tietäisi etukäteen kuolevansa pian. Halusi varmaan kuolla rauhassa ilman mitään hässäkkää. Läheisten kanssa halusi varmaan viettää viimeiset ajat rauhassa ja nauttien seurasta niin pitkään, kun elämä jatkui.

Pitkään on ollut muodissa määrätyissä piireissä suunnitella omat hautajaiset hyvissä ajoin. Jos olisi ollut syöpä olisi se kerrottu. Kuolinsyy on joku vähemmän mairitteleva. Viina, huumeet, itsemurha. Joku näistä, kyllä totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. Ei se pysy salassa vaikka kuinka yrittää!

• YxTahvo
        Näin on kirjoitti:

Pitkään on ollut muodissa määrätyissä piireissä suunnitella omat hautajaiset hyvissä ajoin. Jos olisi ollut syöpä olisi se kerrottu. Kuolinsyy on joku vähemmän mairitteleva. Viina, huumeet, itsemurha. Joku näistä, kyllä totuus tulee ilmi ennemmin tai myöhemmin. Ei se pysy salassa vaikka kuinka yrittää!

sillä kuolinsyyllä loppupeleissä on? Itse olen 33-v ja ikäisiäni kavereita on jo mennyt useampia. Kyllä niissä kuolemantapauksissa on rock´n roll elämä ollut yleisin kuolinsyy. Ei piri/heroiiniinkäyttäjiä, vaan tavallisia viinan suurkuluttajia ja joskus muutakin kokeiluluontoisesti.

• kai taisto

Kuoli koska menetti henkensä.

• joskus on hätä

Taisi olla Itsemurha (viesteistä päätellen), ei kestänyt kaikkea vastoinkäymistä. Tämän kaltaisia asioita on turha salata vaan yrittää oppia niistä ja auttaa apua tarvitsevia.

• Pelkuriksi synnytään
        joskus on hätä kirjoitti:

Taisi olla Itsemurha (viesteistä päätellen), ei kestänyt kaikkea vastoinkäymistä. Tämän kaltaisia asioita on turha salata vaan yrittää oppia niistä ja auttaa apua tarvitsevia.

Nuoren ihmisen kuollessa ikätoverit eivät hyväksy kuolemaa sinällään, olipa syy onnettomuus, vääränlaisen juoman juonti tai virheellisen ruuan syönti , kanssaeläjät kuolemanpelossaan etsivät selitystä ja syytä , jotta äkkinäinen oma kuolema siirtyisi pois mielestä.
        Tässä syy näihin arveluihin, tyypillisiin viina, tupakka. huumeet ja muut itseaihetut tekijät. Meistä tuntuu pahalta hyväksyi äkkilähtö ilman henkilöm omaa syytä.
        Tosiasia on kuitenkin että kuolo vie monista eri syistä, ihmisen itse siihen vaikuttamatta millään tavalla.
        Että jatketaan pelkojemme kera elämistä , lopetetaan arvelut toisten ihmisten kuolinsyistä, se on jopa loukkaavaa, hautarauha!

• heikompi yksilö
        Pelkuriksi synnytään kirjoitti:

Nuoren ihmisen kuollessa ikätoverit eivät hyväksy kuolemaa sinällään, olipa syy onnettomuus, vääränlaisen juoman juonti tai virheellisen ruuan syönti , kanssaeläjät kuolemanpelossaan etsivät selitystä ja syytä , jotta äkkinäinen oma kuolema siirtyisi pois mielestä.
        Tässä syy näihin arveluihin, tyypillisiin viina, tupakka. huumeet ja muut itseaihetut tekijät. Meistä tuntuu pahalta hyväksyi äkkilähtö ilman henkilöm omaa syytä.
        Tosiasia on kuitenkin että kuolo vie monista eri syistä, ihmisen itse siihen vaikuttamatta millään tavalla.
        Että jatketaan pelkojemme kera elämistä , lopetetaan arvelut toisten ihmisten kuolinsyistä, se on jopa loukkaavaa, hautarauha!

monet lähtee nuorempana heikomman pumpun syntyessään saaneena

• hokirjf
        heikompi yksilö kirjoitti:

monet lähtee nuorempana heikomman pumpun syntyessään saaneena

Onko hänestä kuvaa?

• kinemaatikko
        hokirjf kirjoitti:

Onko hänestä kuvaa?

Netti pullollaan; etsivä löytää!

• Sileät kalliot

Miksi ne lahjakkaimmat viedään ensin? Joku sanoisi, että liian hyviä tähän maailmaan. Hyväksyvää syliä enemmän, halauksia "poisnukkuneille".

• Anonyymi

Hehehe...”jumala rakastaa eniten niitä jotka kuolevat nuorena”.

• 99 and 1/2

Rakasta elämää ja vie roskat. Kävele katuja. Takaperin.

• Pitää ++

Käyttää vähemmän. Ekana tulee mieleen Katri-Helenen pojan "luonnollinen kuolema. Narkkarille luonnollinen kuolema on yliannostus.

• Kalaoja
        Pitää ++ kirjoitti:

Käyttää vähemmän. Ekana tulee mieleen Katri-Helenen pojan "luonnollinen kuolema. Narkkarille luonnollinen kuolema on yliannostus.

Tätä Metri-Helenan pojan kuoleman syytä ei varmaan oo kerrottu vieläkään. Mikähän mahtoi olla?

• Anonyymi
        Pitää ++ kirjoitti:

Katri-Helenan mies kuoli sydänkohtaukseen ja poika myös.

• taisiollakin

Ainoa lapsi.

• pojallansa

Oliko itsellään lapsia?

• nm1

Ok.

• hhhjvhh

.....

• nm1

Ok.

• Anonyymi

30v. tulee Tapaninpäivänä Cissen kuolemasta...niin se aika rientää.

• Anonyymi

Aivan. Hugo Christian Häkkinen, formuloiden maailmanmestari Mika Häkkinen ja hänen Erja-vaimonsa antoivat pojalleen nimen Hugo Cissen mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan. Hugo Christian Häkkinen, formuloiden maailmanmestari Mika Häkkinen ja hänen Erja-vaimonsa antoivat pojalleen nimen Hugo Cissen mukaan.

Hugo CHRISTER!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      127
      3461
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      84
      1805
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1581
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1059
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe