Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Sami Häkkinen R.I.P.

Honkytonky

Cissen poika, Sami Häkkinen on kuollut (15.8.2010). Oli loistava basisti ja ihmisenä isänsä kaltainen herkkä, hyväntahtoinen, muut huomioonottava ihminen. Kuolinsyytä en tiedä mutta tähän se haave Ile-Remu ja Sami-kokoonpanosta nyt kaatui. Kevyet mullat Sami!!

61

58790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tk

      Muruseni nuku hyvin.

      • jotpur

        Lepää rauhassa vanha ystävä!!!


    • Siukola

      Samin kuolmena oli luonnollinen, eli sen suhteen on turha spekuloida enempää. Sami siunattiin Hietanimen krematoriossa 10.9. ja tilaisuusa toteutettiin Samin toiveiden mukaan.Tilaisuus oli herkkä ja lämminhenkinen ja saatiin kunnialla hoidettua sankasta saattojoukosta huolimatta. Pappi oli todellinen kansanmies osasi puhua Samista ihan kuin olisi tämän tuntenut(tästä kiitos omaisille jotka olivat pappia hyvin evästäneet). Siunaustilaisuudessa soivat Samin itsensä toivomat biisit ja kaikki meni muutenkin niin kuin pitikin. Muistotilaisuus järjestettiin Ravintola Kantiksen kabinetissa ja sekin noudattii täysin Samin toiveita; eli Rokki soi, nauru, laulu, itku ja juoma virtasi ja ruoka oli kunnon spudarikamaa Heinzilla höystettynä. Sami oli hienoimpia, herkimpiä, hauskimpia ja älykkäimpiä ystäviä, jonka olen koskaan tuntenut. Nyt ikävä on kova mutta harvasta miehestä jäi niin paljon iloisia muistoja, eikä Sami koskaan kokonaan kuole niin kauan ku on joku joka häntä muistaa. Sen verran voin sanoa kuolintavasta, että ei kuollut hukkumalla, semmonen on ternimaitokauppiaiden hommaa, "ei iso mies mies voi hukkumalla kuolla" sanoi Sami itse .Lepää Sami rauhassa isäsi vieressä.

      • Teendreams-76

        spekulaatioihin kuolinsyyn osalta. Joskus nopeasti annettu oikea tieto katkaisee paskanjauhannan.


      • hautajaiset

        luettua tulee mieleen jokin vakava sairaus( syöpä lähinnä) ja Sami tiesi siihen kuolevansa koska on itse toivonut hautajaisten olevan oman toivomuksen mukainen. biisit ym...


      • täti
        hautajaiset kirjoitti:

        luettua tulee mieleen jokin vakava sairaus( syöpä lähinnä) ja Sami tiesi siihen kuolevansa koska on itse toivonut hautajaisten olevan oman toivomuksen mukainen. biisit ym...

        kuolin syyn lopullinen vastaus vielä puuttuu,ja tulee kestämää ennen kuin kaikki on valmista,,mutta iso sydän hänellä oli.joka kesti paljon,mutta ei kaikkea
        täti monika


      • Tai "
        täti kirjoitti:

        kuolin syyn lopullinen vastaus vielä puuttuu,ja tulee kestämää ennen kuin kaikki on valmista,,mutta iso sydän hänellä oli.joka kesti paljon,mutta ei kaikkea
        täti monika

        Itsari. Kiire on tutuilla ja "kylänmiehillä peitteleen tapahtanutta. Kansansairaus.


      • iiiiiiikl
        täti kirjoitti:

        kuolin syyn lopullinen vastaus vielä puuttuu,ja tulee kestämää ennen kuin kaikki on valmista,,mutta iso sydän hänellä oli.joka kesti paljon,mutta ei kaikkea
        täti monika

        perintönä sai ISON SYDÄMEN..


      • pamppuas
        Tai " kirjoitti:

        Itsari. Kiire on tutuilla ja "kylänmiehillä peitteleen tapahtanutta. Kansansairaus.

        Huumeet sulla on itelläs hanurissas.Opettele käyttämään lainausmerkkejä ja lopeta mokoma kuolleiden herjaaminen. Olet ilmiselvä NARRI ja RAUKKIS!


      • ON
        iiiiiiikl kirjoitti:

        perintönä sai ISON SYDÄMEN..

        Paljon on Remun ympäriltä väkeä kaatunut,kuka mihinkin mutta tässä listaa remun ympäriltä ja läheltä,ainakin2 broidia,hurriganesin roudari,hurriganesin kitaristit 2,hurriganesin rumpali "biiveri",remun pianisti paholaisen masurkalta,eli hessu,kirka,sammy,jne,jne listaa riittää onko paha karma?.


      • 35 v fanittanut
        ON kirjoitti:

        Paljon on Remun ympäriltä väkeä kaatunut,kuka mihinkin mutta tässä listaa remun ympäriltä ja läheltä,ainakin2 broidia,hurriganesin roudari,hurriganesin kitaristit 2,hurriganesin rumpali "biiveri",remun pianisti paholaisen masurkalta,eli hessu,kirka,sammy,jne,jne listaa riittää onko paha karma?.

        Muuten lista pitää paikkansa, mutta kuka mahtaa olla toinen kuollut Hurriganes-kitaristi? Minun tietääkseni ainoastaan Järvinen on kuollut.


      • oletus olen
        35 v fanittanut kirjoitti:

        Muuten lista pitää paikkansa, mutta kuka mahtaa olla toinen kuollut Hurriganes-kitaristi? Minun tietääkseni ainoastaan Järvinen on kuollut.

        ehkä hän tarkoitti toisella kitaristilla Cisseä?

        empä usko pahaan karmaan... Remulla vaan on niin paljon frendejä ja valitettavasti osa
        soittaa nyt muissa orkestereissä.

        Cisse niinkuin Samikin, mahtavia ja sydämellisiä , eivät poistu sydämistämme ja onneksi
        musiikki jatkaa eloa.


      • 35 v fanittanut
        oletus olen kirjoitti:

        ehkä hän tarkoitti toisella kitaristilla Cisseä?

        empä usko pahaan karmaan... Remulla vaan on niin paljon frendejä ja valitettavasti osa
        soittaa nyt muissa orkestereissä.

        Cisse niinkuin Samikin, mahtavia ja sydämellisiä , eivät poistu sydämistämme ja onneksi
        musiikki jatkaa eloa.

        Kitarahan se on bassokitarakin, mutta kitaristilla yleensä tarkoitetaan kuusikielisen soittajaa. Valitettavan usein unohdetaan, että Ile Kalliokin oli kitaristina varsin pitkään ja useaan otteeseen ja monella hyvällä levyllä. Lisäksi Kallio oli vielä perustajajäsen Miksi aina puhutaan siihen tyyliin, että Järvinen olisi ollut ikään kuin ainoa Hurriganes-kitaristi? Järvinen on varmasti kovempi nimi ja legenda, mutta ei Ilenkään osuutta pidä vähätellä. Ja olihan se louhivuorikin parin levyn verran.


      • efefesfes
        oletus olen kirjoitti:

        ehkä hän tarkoitti toisella kitaristilla Cisseä?

        empä usko pahaan karmaan... Remulla vaan on niin paljon frendejä ja valitettavasti osa
        soittaa nyt muissa orkestereissä.

        Cisse niinkuin Samikin, mahtavia ja sydämellisiä , eivät poistu sydämistämme ja onneksi
        musiikki jatkaa eloa.

        "empä usko pahaan karmaan... Remulla vaan on niin paljon frendejä ja valitettavasti osa
        soittaa nyt muissa orkestereissä. "

        Aika moni tuon ajan muusikoista ns. "primulan jengistä" on kuollut ennenaikaisesti ihan Remusta riippumatta. Jos nyt muutamia mainitaan...Janne Ödner, Ronnie Österberg, Pekka Pöyry, Matti Kurkinen. Jukka Tolonen käväisi pohjalla mutta onneksi on parempaan suuntaan menossa.


      • c4ll3
        35 v fanittanut kirjoitti:

        Muuten lista pitää paikkansa, mutta kuka mahtaa olla toinen kuollut Hurriganes-kitaristi? Minun tietääkseni ainoastaan Järvinen on kuollut.

        "Coca-Ola" Kyllöstä, joka soitti viisimiehisessä Ganes-kokoonpanossa koskettimia, kitaraa ja lauloi. Taisipa tekaista pari biisiäkin.


      • linda lou
        ON kirjoitti:

        Paljon on Remun ympäriltä väkeä kaatunut,kuka mihinkin mutta tässä listaa remun ympäriltä ja läheltä,ainakin2 broidia,hurriganesin roudari,hurriganesin kitaristit 2,hurriganesin rumpali "biiveri",remun pianisti paholaisen masurkalta,eli hessu,kirka,sammy,jne,jne listaa riittää onko paha karma?.

        ei remu oo kenenkään kuolemaa aiheuttanu,kaikilla oma elämä.miten sen elämän elää,se on taas ihan oma tarina.


      • jooook
        35 v fanittanut kirjoitti:

        Muuten lista pitää paikkansa, mutta kuka mahtaa olla toinen kuollut Hurriganes-kitaristi? Minun tietääkseni ainoastaan Järvinen on kuollut.

        Cisse soitti kitaaraa ganes lp ja remun soololla..


      • Anonyymi
        ON kirjoitti:

        Paljon on Remun ympäriltä väkeä kaatunut,kuka mihinkin mutta tässä listaa remun ympäriltä ja läheltä,ainakin2 broidia,hurriganesin roudari,hurriganesin kitaristit 2,hurriganesin rumpali "biiveri",remun pianisti paholaisen masurkalta,eli hessu,kirka,sammy,jne,jne listaa riittää onko paha karma?.

        Paha karma kellä?...ne muut on kuollu ja jätkä senkun porskuttaa edelleen...


      • Anonyymi
        35 v fanittanut kirjoitti:

        Kitarahan se on bassokitarakin, mutta kitaristilla yleensä tarkoitetaan kuusikielisen soittajaa. Valitettavan usein unohdetaan, että Ile Kalliokin oli kitaristina varsin pitkään ja useaan otteeseen ja monella hyvällä levyllä. Lisäksi Kallio oli vielä perustajajäsen Miksi aina puhutaan siihen tyyliin, että Järvinen olisi ollut ikään kuin ainoa Hurriganes-kitaristi? Järvinen on varmasti kovempi nimi ja legenda, mutta ei Ilenkään osuutta pidä vähätellä. Ja olihan se louhivuorikin parin levyn verran.

        Kyllä Järvinen oli ainoa oikea kitaristi. Ei Kallioa ja Louhivuorta voi edes verrata Järviseen. Oli se niin kova sälli kitara kourassa.


      • Anonyymi
        35 v fanittanut kirjoitti:

        Muuten lista pitää paikkansa, mutta kuka mahtaa olla toinen kuollut Hurriganes-kitaristi? Minun tietääkseni ainoastaan Järvinen on kuollut.

        Fakta


      • Anonyymi

        Kuolinsyy oli selvä..
        Neljäs haimatulehdus oli jo liikaa Samillekin, ja kuoli äitinsä Sirpan syliin,täsmälleen samoin kuin isänsä Cisse.,joka oli myös sairastanut useita haimatulehduksia ja lopulta kuoli kirroosiin.
        Sami vielä 6v nuorempana kuin isänsä.


    • Tämä suru-uutinen on mennyt minulta ohi. Wikipedia kertoo että hän kuoli 34-vuotiaana, 5 vuotta isäänsä nuorempana. Kyllähän minäkin haaveilin että Hurriganes vielä nähtäisiin Remu-Ile-Janne-Sami-kokoonpanolla. Lepää rauhassa. :(

    • parzk4

      Samin kuoletti?

    • otan osaa27

      olisin vaan nähny ganesin uudelleen,sitä toivoin,en vaan usko vielä samin poistuneen

    • Viikuna_69

      Onhan Remun rinnalta kuollut toinenkin kitaristi Järvisen lisäksi: Harri Merilahti soitti Remun kanssa tässä Remun nykyviritelmässä. Harri tosin lähti ihan rehellisesti oman käden kautta.

      • mä en tiiä sitä syytä. voisko joku kertoo miks se harri kuoli


      • ihan.tiedoksi

        Merilahti ei ollut kitaristi vaan basisti.


    • ganesfan

      Eikös juopot ja narkkarit sitten lähde oman käden kautta....

      • Harrigeins

        Olipas taas ilkeä viesti. Muutenkin kun näitä Hurriganes-kirjoituksia kattelee niin onpas k-päistä sakkia liikenteessä. Aikoinaan Esan kyräilypalstalla oli ihan kipeitä bessewisser kirjoituksia tyyliin; minä tiedän, sinä et. Sitten vaan lokaa toisen päälle ja avointa sekä aivotonta v-ttuilua. Ihan lahopäitä ja ilkeitä fanittajia bändillä näköjään. Tällä tarkoitan ihan aidosti ei-anonyymienkin takaa kirjoittelevia ihmisiä myöskin. Itseä ei huvita enään tänne(kään) tulla lukemaan näin ala-arvoisia juttuja. Sairasta menoa sanon ma. Jokainen voisi kattella vähän peiliin ja hävetä, mikäli siihen on aihetta ja siihen kykenee. Samista(R.I.P.) nyt kirjoitettu hirvittävän ilkeitä ja halventavia kirjoituksia. Oliskohan esan palstalaiset nyt taas asialla?? Mulle riitti...


    • Tour Eiffel

      No jaa. Voihan tänne kirjoitella kuka tahansa mitä tahansa. Ja jos kovin pahasti pieleen menee moderaattori voi sitten poistella viestejä. Eiväthän ne halventavat kirjoitukset sitä tarkoita, etteivätkö toiset voisi kirjoitella kunnioittavia kirjoituksia.

      Sitä en minäkään ymmärrä miksi Cissen ja Albertin perilliset ovat joillekuille niin outo ja ihmeellinen asia. Muusikoilla on perillisiä aivan kuten muillakin ihmisillä ja siinä se. Ei pitäisi olla vaikeata ymmärtää.

    • Oisko jollain kuvaa Samista? Kun kaikki sanoo ett sami peri isänsä ulkonäön erehdyttävästi,niin ois kiva tietää jäppisen ulkonäkö...

      • rempo t.

        Tsekkaa Kuvablogi.com, sieltä Sami jne. Kyllä tunnistaa.


      • mimmi.vee
        rempo t. kirjoitti:

        Tsekkaa Kuvablogi.com, sieltä Sami jne. Kyllä tunnistaa.

        Kiitti XD,mutt mä en kyl tunnistanu...kuka niist se oli?


      • rempo t.
        mimmi.vee kirjoitti:

        Kiitti XD,mutt mä en kyl tunnistanu...kuka niist se oli?

        Samilla farkkuliivi/rotsi, pitkä tumma fleda ja beisi. Muistaakseni Fenderin Precision. Tsekkaa myös klyyvarii..


    • JK

      Tuskimpa kukaan toisella kuolleella kitaristilla Ola Kyllöstä tarkoitti. Ja jos tarkoitti, niin se ei pidä paikkaansa sillä Ola elää ja voi hyvin.

      • r. onkeli

        Propsit sille!

        ps. Vieläköhän soitteleepi?


      • JK
        r. onkeli kirjoitti:

        Propsit sille!

        ps. Vieläköhän soitteleepi?

        Ei bändissä ainakaan tällä hetkellä, mutta muuten kyllä. Että ei musiikkia hylänny oo.


      • Joo, sitähän minäkin. Se toinen oli Harri Merilahti, Remu & Hurriganesin basisti 1998- 2004, ehkä meni basso ja kitara sekaisin? Tai sitten Cisseä tarkoitti, basisti hänkin mutta soitti myös kitaraa.


    • Terveissi Turust

      Niin. Enhän mä tiedä... Arvelen kuitenkin että Sami H. ois kuollu joihinkin päihteisiin. Ihan ku ois halunnet kulkea isänsä jalanjäalkiä. Luin C. Häkkis kijan; traagista mutta totta. JA SITTEN: Harri Merilahti EI OLLUT kitaristi, vaan H-tin hyvä BASSONSOITTAJA.

      • Bassovaaaaieeei

        Eli siis bassokitaristi? Vai?


      • fakta juttu

        Harri Merilahti aloitti muusikon uransa kitaristina. Näin on näreet!


      • vanha vani
        fakta juttu kirjoitti:

        Harri Merilahti aloitti muusikon uransa kitaristina. Näin on näreet!

        Soitti bassokitaraa tässä remun nyhräämäsä uudessa ganesissa, eikös hänen poika rokka soittanu skebaa, sitä en tiedä miks remul nää uudet gombot,tulee väkisinmakaaminen mieleen...


    • clay brain, that's u

      Mikä on gombo?? hahahahha olet saviaivo!

    • santtu1964

      oon 48v.oon digannut 6v.stä asti näiitä jeppejä.aivan mageeta vieläkin ei voi kun harmitella että mestari hugo puuttuu porukasta ja ilmiömäinenen virtuoosi albert skitastta vaikka kyl ilekin hienosti veti.

    • claybrain

      se kertoo sen että et ole kasvanut yhtään. olet 6 vuotiaan tasolla.

    • Aku/ murriganes

      Antakaa olla, Jokainen kuolee, kuinkamkuolee., Cissen janSamin tavanneena sanon, että molemmat rauhallisia, vaatimTtomia persooniA. Mihin teistä arvostelijat on,?

    • stillmissing

      Ikävä kyllä alkoholi.

    • lapsia yhtään

      oliko samilla

    • onkin

      Poistettu.

    • kuullutolenkin

      Ainoa lapsi ei tainnut olla lapsia ja nyt äitikin kuollut erosivat aikoinaan Cissen kanssa jo ennen tämän kuolemaa.

    • hbkbvjj

      ....

    • Sirppu54

      Cisse Häkkinen on kuollut. Varmaan oli paha paikka kun lapsi menee ja jos on työttömyyttä ja muita sairauksia ja viinaa.

      • naurulokki61

        Harri Merilahti on serkkuni äitini kautta.


      • Anonyymi

        Pitääköhän tuo paikkansa, että Siru Häkkinenkin olisi kuollut? Milloin? Vakuutusalalla oli jossain vaiheessa töissä. Onko kellään tietoa, miten jaksoi Samin kuoleman jälkeen... Tuliko Sirulla tosiaan sairautta ja alkoholia omaankin elämään?


    • donnaelvira

      Kyllä vainajien muistoa pitää kunnioittaa.Jokaisen meistä on täältä joskus lähdettävä - halusimmepa tai emme.

    • rest_in_peace

      En tunne Samia ollenkaan. R.I.P.
      Mutta hänen isänsä Cissen, Remun ja Albertin live-esiintymiset 70-luvun puolessavälissä ovat minulle päräyttävämpiä kulttuurielämyksiä nyt ja koskaan.
      Cisse ja Albert, levätkää rauhassa.

    • Harrisgames
    • Anonyymi

      Kuoli sairauskohtauksen.

    • Anonyymi

      Onko Cissellä ketään lähisukulaisia enään elossa?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2307
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2103
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1718
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1526
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1520
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1437
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1409
    8. 52
      1288
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      64
      1226
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      30
      1209
    Aihe