jotkin aloitukset/kirjoitukset...
palsta ei piristy,palsta kuolee,palstalta siirrytään toisille palstoille..
on ex-vakkarii,yx-vakkarii ja kaiken näköstä vakkarii..
mut yks on varmaa,silloin ku pahapena kirjautuu,se tulee huuhaalle ja pysyy siel...
Nyt ottaa pattiin,
32
356
Vastaukset
- Vilma.
..
- pahapena
mä voin vaik ylpistyy ;o)
hyvä pena... alma on ihan samaa mieltä....;))))
- pahapena
ainahan me ollaan samaa mieltä ;o)
pahapena kirjoitti:
ainahan me ollaan samaa mieltä ;o)
ko ollaa samiksii ja samikset on aina samaa mieltä....=;0))))))))))) iiik salkkari time.......*fiuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh*
- pahapena
almajavaihtovaatteet kirjoitti:
ko ollaa samiksii ja samikset on aina samaa mieltä....=;0))))))))))) iiik salkkari time.......*fiuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh*
fiuuuuuuuuuuuuhhh koneelle samis ;o)
- demoniiih
etten osallistu ruikutusketjuihin..;o)...
- pahapena
ruikutusta :o/...kirjotin mitä aattelen nykytouhusta
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
ruikutusta :o/...kirjotin mitä aattelen nykytouhusta
siksi vastasinkin Sinulle...Noihin ruikutuksiin en...;o)...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
siksi vastasinkin Sinulle...Noihin ruikutuksiin en...;o)...
kolmas jääräpää :o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
kolmas jääräpää :o)
ihan vain pököpäinen olen...;o)...
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
ihan vain pököpäinen olen...;o)...
melkein sama juttu,silloin ku tänne tullaan,tääl kans keskustellaan :o)
- utelias.
pahapena kirjoitti:
kolmas jääräpää :o)
kuka se kolmas on ?
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
melkein sama juttu,silloin ku tänne tullaan,tääl kans keskustellaan :o)
Pahus...kiusasin ihan vaan Sua..mut pikkasen..;o)...
- pahapena
utelias. kirjoitti:
kuka se kolmas on ?
sulle miettimistä :o)
- pahapena
demoniiih kirjoitti:
Pahus...kiusasin ihan vaan Sua..mut pikkasen..;o)...
kiusaa...mä oon tosikko :o))
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
kiusaa...mä oon tosikko :o))
Kun silleen ihan vähän ja hellästi kiusaan..;o)... Ja ihan vahingos vaan...;o)..
Ai niin..ei toimi posti..ei..:o/.. - pahapena
demoniiih kirjoitti:
Kun silleen ihan vähän ja hellästi kiusaan..;o)... Ja ihan vahingos vaan...;o)..
Ai niin..ei toimi posti..ei..:o/..silleen ja vahingossa,nii kiusaa,mut sit vaan pikkasen ;o)
- demoniiih
pahapena kirjoitti:
silleen ja vahingossa,nii kiusaa,mut sit vaan pikkasen ;o)
Tänään sitten loppuillan pysyn tiukasti asialinjalla..Sillä kiusaamiskiintiö on täynnä..No voihan..:o/...
Minä en ainaskaan poistu minnekään. En vaan ehdi aina luuhata täällä mutta minua ei pois ajeta!
- pahapena
sithän meit on ainakin kaks jääräpäätä :o)
jokin aika sitten päätöksen vähentää täällä käyntejä ja kirjoittamista, nuo mommin "tyttöystävän" kirjoitukset alkoivat ärsyttää ja samalla tuo poistopolitiikka jossa ei ole mitään mieltä saatika mitään järkeä.
Mutta voipi tänne sillointällöin musiikkia laittaa...
Terence Trent Darby, Sign Your Name
http://www.youtube.com/watch?v=Xmi_qbUGCKo- utelias.
mommin tyttöystävä ?
- pahapena
täällä jatkuvasti oo,silloin ku oon,sanon sanottavani ja sen jälkeen:
http://www.youtube.com/watch?v=Q8Tiz6INF7I
- .......
vai niin. teit sitten etevänä samaan sarjaan kuuluvan aloituksen. Tää on niin tätä.
- Vilma.
teit sitten etevänä samaan sarjaan kuuluvan valituksen.....valita valita valita
- pahapena
eivät pyöri höyhensarjassa :o/
Tääl ollaan vaan ja kerran eletään...ihanaista iltaa
pahapena kirjoitti:
iltoja Sullekkin ja.......
http://www.youtube.com/watch?v=dq4Jq8dHVhUsanoin kerroit hyvä yes...
- up
sammakko17 kirjoitti:
sanoin kerroit hyvä yes...
up
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä681969- 1281394
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321353- 1431082
- 103932
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten348868Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67654