Nyt ottaa pattiin,

pahapena

jotkin aloitukset/kirjoitukset...
palsta ei piristy,palsta kuolee,palstalta siirrytään toisille palstoille..
on ex-vakkarii,yx-vakkarii ja kaiken näköstä vakkarii..
mut yks on varmaa,silloin ku pahapena kirjautuu,se tulee huuhaalle ja pysyy siel...

32

356

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vilma.

      ..

      • pahapena

        mä voin vaik ylpistyy ;o)


    • hyvä pena... alma on ihan samaa mieltä....;))))

      • pahapena

        ainahan me ollaan samaa mieltä ;o)


      • pahapena kirjoitti:

        ainahan me ollaan samaa mieltä ;o)

        ko ollaa samiksii ja samikset on aina samaa mieltä....=;0))))))))))) iiik salkkari time.......*fiuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh*


      • pahapena
        almajavaihtovaatteet kirjoitti:

        ko ollaa samiksii ja samikset on aina samaa mieltä....=;0))))))))))) iiik salkkari time.......*fiuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhh*

        fiuuuuuuuuuuuuhhh koneelle samis ;o)


    • demoniiih

      etten osallistu ruikutusketjuihin..;o)...

      • pahapena

        ruikutusta :o/...kirjotin mitä aattelen nykytouhusta


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        ruikutusta :o/...kirjotin mitä aattelen nykytouhusta

        siksi vastasinkin Sinulle...Noihin ruikutuksiin en...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        siksi vastasinkin Sinulle...Noihin ruikutuksiin en...;o)...

        kolmas jääräpää :o)


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        kolmas jääräpää :o)

        ihan vain pököpäinen olen...;o)...


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        ihan vain pököpäinen olen...;o)...

        melkein sama juttu,silloin ku tänne tullaan,tääl kans keskustellaan :o)


      • utelias.
        pahapena kirjoitti:

        kolmas jääräpää :o)

        kuka se kolmas on ?


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        melkein sama juttu,silloin ku tänne tullaan,tääl kans keskustellaan :o)

        Pahus...kiusasin ihan vaan Sua..mut pikkasen..;o)...


      • pahapena
        utelias. kirjoitti:

        kuka se kolmas on ?

        sulle miettimistä :o)


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        Pahus...kiusasin ihan vaan Sua..mut pikkasen..;o)...

        kiusaa...mä oon tosikko :o))


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        kiusaa...mä oon tosikko :o))

        Kun silleen ihan vähän ja hellästi kiusaan..;o)... Ja ihan vahingos vaan...;o)..

        Ai niin..ei toimi posti..ei..:o/..


      • pahapena
        demoniiih kirjoitti:

        Kun silleen ihan vähän ja hellästi kiusaan..;o)... Ja ihan vahingos vaan...;o)..

        Ai niin..ei toimi posti..ei..:o/..

        silleen ja vahingossa,nii kiusaa,mut sit vaan pikkasen ;o)


      • demoniiih
        pahapena kirjoitti:

        silleen ja vahingossa,nii kiusaa,mut sit vaan pikkasen ;o)

        Tänään sitten loppuillan pysyn tiukasti asialinjalla..Sillä kiusaamiskiintiö on täynnä..No voihan..:o/...


    • Minä en ainaskaan poistu minnekään. En vaan ehdi aina luuhata täällä mutta minua ei pois ajeta!

      • pahapena

        sithän meit on ainakin kaks jääräpäätä :o)


    • jokin aika sitten päätöksen vähentää täällä käyntejä ja kirjoittamista, nuo mommin "tyttöystävän" kirjoitukset alkoivat ärsyttää ja samalla tuo poistopolitiikka jossa ei ole mitään mieltä saatika mitään järkeä.
      Mutta voipi tänne sillointällöin musiikkia laittaa...

      Terence Trent Darby, Sign Your Name
      http://www.youtube.com/watch?v=Xmi_qbUGCKo

      • utelias.

        mommin tyttöystävä ?


      • pahapena

    • .......

      vai niin. teit sitten etevänä samaan sarjaan kuuluvan aloituksen. Tää on niin tätä.

      • Vilma.

        teit sitten etevänä samaan sarjaan kuuluvan valituksen.....valita valita valita


      • pahapena

        eivät pyöri höyhensarjassa :o/


    • Tääl ollaan vaan ja kerran eletään...ihanaista iltaa

      • pahapena


      • up
        sammakko17 kirjoitti:

        sanoin kerroit hyvä yes...

        up


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe