Mitä vappuna tehdään..? No itse aion aloittaa vapun juhlimisen tänään klo 16.00 kun lähdetään 100km automatkalle kohti kesäasuntoa. Kaveriporukalla mennään, ja itse en autoa tällä reissulla aja! Tarkoitus olisi alkaa nauttimaan alkoholia jo autossa ja olla nuppi turvoksissa vielä huominen päivä. Mökillä sitte grillaillaan, saunotaan ja juopotellaan. Huomenna käväistään kaupungilla terasseilla ja vapputorilla. On muuten eka vappu vuosiin, kun ei pueta haalareita päälle; valmistuin jo :)
Harmi, että perille päästään tänään vasta kun Ruotsi-Suomi matsi on jo lopuillaan...
Miten te muut aiotte vapun viettää...? -Hauskaa vappua kaikille!
viinaa naamaan
2
623
Vastaukset
- Vappu_tuulella
Mä lähen tossa viiden aikoihin vappubileisiin,jossa viinaa ei säästellä... Hiukset on tietty jo värjätty vihreiks... =D
Huomenna sitte nukutaa kovassa darrassa ja myöhemmi lähetään vetämään parit siiderit... ;-)
Toivottavasti ei tuu alkoholimyrkytystä ku siitä nii varotellaan...Ite oon vast 17.... HUPAISAA VAPPUU KAIKILLE!!!! *puhaltaa serpentiiniä kaikkien päälle ja puhaltaa torveen* - Ibu
aloitin jo klo. 13.00!
4 hulinavappua takana, nyt aion(?) pysyä
visusti kaukana kaupungeista mutta lärvään
silti, kun on jäänyt niin vähiin ettei
enää edes muista mitä krapula on.
Vappua vaan, älkää häiritkö viranomaisia ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931422
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138913- 85872
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52811- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253667Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,9646Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä330639Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk57629- 53594