Nainen, lähdetkö nauttimaan syksyn luonnosta kanssani.

Moi,


Etsin siis elämänkumppania naisesta, jos viihdyt luonnossa niin olemme jo polun alussa, jos eksymme polusta niin aika on tuskin mennyt hukkaan koska aika ei koskaan mene hukkaan luonnossa.

Pohdin tässä että tällainen kohdistettu ilmoitus saattaa olla tehokkaampi kuin profiili muitten joukossa

Tuutko vaikkapa nuotiokahville Nuuksioon näin aluksi. Siten pohditaan seuraavaa päämäärää. Olen liikkunut palon luonnossa ja olen avoin kaikille ehdotuksille.

Nimimerkkini on lupus-lupus, profiilissani on jotain vähän saman tyypistä tekstiä kuin tässä mutta ehkä jotain asioita on fiksumpaa viestitellä henkilökohtaisesti kuin tässä julkisessa keskustelupalstassa.

Jotain minusta:
Minä pidän luonnosta, ruoanlaitosta, pohtimisesta ja ongelmien ratkaisemisesta. Pidän läheisyydestä olen avulias ja romanttinen.

Pidän remontoimisesta puutarhan hoidosta sekä matkustamisesta retkeily-autolla. Venekin voisi olla vaihtoehto mutta matkailuauto on käytännöllisempi. Harrastan lavatanssia, jos sinäkin harrastat niin olisi kivaa, jos et niin opetan sinulle jos haluat. Minulla on aina projekteja ja todennäköisesti en koskaan saa niitä viety loppuun, mutta joskus sekin onnistuu.

Joten jos viihdyt pitkillä kävelyillä, syksyn roiskeessa, joskus telttailen, ehkä takan ääressä, kulkiessa halki suomen, kuivaatko omenoita kanssani, laitetaanko perunoita ensi keväänä. Katsotaanko verkot yhdessä? Otetaanko välillä vapaata ja lähdetän jonnekin kaukaa tai ehkä vaan pienelle risteilylle?

Tekniikka ja luonnontieteet hallitsen hyvin ja olen opiskellut niitä, kielet en koskaan oppinut kunnolla muta tähän asti olen tullut toimeen kaikkialla missä olen käynyt, historia ja maantiede ja muut ulkoa oppimista vaativat aiheet ovat heprea minulle, en muista nimiä enkä päivämääriä.

27

1497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nykyaikainen

      ollakin vaikka lähellä pääkaupunkia asut, ettäkä johonkin matka-autoon kärvistelemään ja vielä tanssimaankin. Ei tule tämä neiti.

      • No kiva nykyaikanainen kuitenkin että vastasit ja huomasit minua. Ajattelin lähinnä että ne joka ovat kiinnostuneita ottaisi yhteytä koska niitä on huomattavasti vähemmän kuin sellaisia jotka eivät ole kiinnostuneita. Mitäköhän tästäkin tulisi jos kaikki kiinalaiset ilmoittaisi että eivät ole kiinnostuneita johtuen esimerkiksi kohtuuttoman suuresta etäisyydestä Kiinan ja Suomen välillä.

        Suomessakin asuu varmasti kevyesti pari miljoonaa naista joka ei ole kiinnostuneita.

        Ehdotukseni oli kyllä vaan aluksi treffit nuotionääressä.

        Näistä minun muista harrastuksista kerroin lähinnä sitä varten että haen joka tapauksessa pysyvämpää seuraa jolloin harrastuksilla on merkitystä. Luonto ja luonnossa oleminen on harrastuksistani ehdoton ykkönen. Ei kuitenkaan ole mitenkään ehdoton pakko että harrastamme samoja asioita, joskus omat harrastukset saattaa piristääkin.

        Jos joku nainen ehdottaisi suoraan että Lähdetään reissaamaan asuntoautollani tuntematta minua niin karsisin sitä pois jo alhaisen älykkyysosamäärän tai liiallisen riskinotto taipumuksen perusteella.


    • Kahvia ja pullaa

      Ihan mukavalta kuulostas nuo nuotiokahvit, mutta kun niin kaukana täältä Pohjois-Karjalasta! Minkähän ikäistä retkikaveria muuten olet ettimässä?

      • lupiinit

        juttua sulta riitti kyllä ja voisin kiinnostuakin,mutta just niinkuin edellä kerro nyt perus jutut.esim.ikä.niin katotaampa sitte


      • lupiinit kirjoitti:

        juttua sulta riitti kyllä ja voisin kiinnostuakin,mutta just niinkuin edellä kerro nyt perus jutut.esim.ikä.niin katotaampa sitte

        Kunhan olet täysikäinen : )

        Minulle ikä ei numerona merkkaa erityisen paljon. Sitten varsinkin jos ajattelee jotain pysyvämpää pitää myöntää että ulkonäöllä on merkitystä. Yleensä nuoruus on plussaa ulkonäössä mutta olen tavannut 40 vuotiaita joka minun silmissäni kilpailee 20 vuotiaten kanssa. Ikä tuo normaalisti enemmän elämänkokemusta joka on tietysti hyvä asia. Toisaalta jos on enemmän ikä ja vielä on vapaa niin tarkoitta joko että on kranttu tai hankala…… näitä voidaan filosofoida enemmän nuotionäärellä

        Nuoruus on siis yleensä ulkonäössä plussaa mutta elämänkokemuksessa miinusta. Klassinen Työhaku dilemma etsitään nuorta pitkällä työkokemuksella.
        Minulla on tuore valokuva profiilissani, joten jos hyvällä omatunnolla voit sanoa että näytät nuoremmalta niin ikäkriteeri ainakin täyttyy. Eikä se nuotiokahville menemien mielestäni ole niin vakava asia.

        Jos joku on kiinnostunut ja sillä on profiili niin olisi tietysti kiva nähdä se.


      • Totta etäisyydellä on merkitystä tietysti. Näytä nyt kuitenkin profiilisi tai anna sähköposti osoitteesi eihän sitä tiedä minne päin on menoja(sulla ai mulla). Kesällä teen perinteisesti Suomikierroksen asuntoautolla. Elämä tuo ja elämä vie, ehkä pohjois-karjalankautta.


      • Kahvia ja pullaa
        lupus-lupus kirjoitti:

        Totta etäisyydellä on merkitystä tietysti. Näytä nyt kuitenkin profiilisi tai anna sähköposti osoitteesi eihän sitä tiedä minne päin on menoja(sulla ai mulla). Kesällä teen perinteisesti Suomikierroksen asuntoautolla. Elämä tuo ja elämä vie, ehkä pohjois-karjalankautta.

        Nyt taitaa olla niin, että mie taitasin ikäni puolesta sopia sulle äidiksi! Mulle siis sopis paremminkin sellanen "pappa" mallinen retkikaveri! Mutta toivotan sulle onnea etsintöihin ja ennenkaikkea mukavia retkiä sinne Nuuksioon ja muuallekkin.


      • lupus & puuma
        Kahvia ja pullaa kirjoitti:

        Nyt taitaa olla niin, että mie taitasin ikäni puolesta sopia sulle äidiksi! Mulle siis sopis paremminkin sellanen "pappa" mallinen retkikaveri! Mutta toivotan sulle onnea etsintöihin ja ennenkaikkea mukavia retkiä sinne Nuuksioon ja muuallekkin.

        kyllä minulle puumanainen kelpaa.


      • Kahvia ja pullaa kirjoitti:

        Nyt taitaa olla niin, että mie taitasin ikäni puolesta sopia sulle äidiksi! Mulle siis sopis paremminkin sellanen "pappa" mallinen retkikaveri! Mutta toivotan sulle onnea etsintöihin ja ennenkaikkea mukavia retkiä sinne Nuuksioon ja muuallekkin.

        Moi, tässä juuri pohdin mitä vastaan, jotenkin tuli mieleen että papan ikäiset erämiehet ehkä ei hengaile verkossa, saatan olla väärässäkin. Minulla on äiti ja toista en tarvitse. Jos nyt kuitenkin olisin menossa Pohjoiskarjalan kautta joskus niin ei se sun ikä estäisi että menisimme nuotiokahvile, kunhan pääset sinne ja pois omilla jaloilla:) äiti ehkä ei pääsisi, matkoilla on kiva tavata ihmisiä ja nähdä uusia paikkoja.

        En muuten oikein ymmärtänyt mitä se nimimerkki “lupus & puuma” tarkoitti ehkä voisit selittää vähän tarkemmin, mieluiten avoimesti omalla nimimerkillä


    • lapin tyttö

      hei otappa yhteyttä minuun, harrastan samoja asioita kuin sinäkin. oletko jo löytänyt kavern eräretkillesi ja muihinkin kertomiisi harrastuksiin.

      • Vähän vaikeata vastata kun et käytä oikea nimimerkkisi


    • lapin tyttö

      Noh olet kuitenki saanu tuonki lauseen sorvattua, tarkoitin että laitappa lisää tekstiä, sellasta josta heltyisin sinun matkaasi.

    • En aijo keskustella tätä enempää julkisesti asiasta kanssasi. Ehdota esim tanssilava tai mukava luonnonkophde missä voidaan tavata mahdollisimman etelässä. ennen sitä olisii hyvä saada kuva ja jotain muita perustietoja sulta. Nyt kesällä en jaksa tsekata suomi24 niin usein, mutta jos olet mitä sanot ja silmissäni mielyttävän näköinen niin......

    • lapin tyttö

      Kyllä on julkisesti keskusteltava, että ensin tullaan tutuiksi, ennen privaattia.
      Mistä sitä vieraista muuten tietää.....vaikka olisit joku raiskari.

      Laita vaan vaikka perustietoa itsestäsi tänne.

      Minä olen kaunis sinisilmä, b-kupit ja kiinteä takapuolikin, koska retkeilen paljon.

    • On vahva tunne että olet feikki mutta voin mä varmuuden vuoksi vähän kirjoitella
      olen187cm pitkä painan 83kg,(muistaakseni),
      joka tapauksessa rasvaprosentti normaali, (sattui ilmainen mittaus tässä vähänaikaa sitten :)
      kuva on otettu viime syksynä.

      kerro mitä teet, oletko opiskellut, missä tanssilavoilla käyt?

    • lapin tyttö

      No minä olen käynyt Seutulassa ja Vallovaaran lavalla. Kolarissa myös Riemuliiterissä.
      Mitenkä onko sinulla vielä omat hampaat, vai proteesiako käytät, jotenkin kuvasta jää vähän sellainen vaikutelma?

      Mikä on sinun mieli artisti? Minusta Eero Magga on ehkä paras solisti ja pohjoisen lavoilla hän onkin kovin suosittu.

      Kerroppa lisää itsestäsi, vedätkö monta leukaa ym. nippelitietoa olisi kiva saada.

    • ilman nimimerkkiä;)

      tuntemattnmia paikkoja. ↲
      Hampaat ovat omat:). Leukoja en ole harrastanut↲
      pitään aikaan mutta lukiossa ja intissä vedin eniten:)

    • lapin tyttö

      Huhuuh, Lupus Lupus mihin olet hävinnyt?

    • edelleenkin täällä

      huh vaan, ei minnekkän

    • Pirretirre

      Joko seuraa on löytynyt? Minkä ikäinen olet?

      • Toivottavasti 2 kerta vahhempi kuin sinä, silloin olet sopivan ikäinen:)

        Mielestäni tässä on nyt rittävästi asioita minusta, nyt kesällä lavolla tapaa niin paljon luomu tyttöjä (vastakohta nettitytöihin), että en viitsi lähteä vääntämään vaan huomatakseni että tyttö hävisi (kuten jossain keskustelupalstalla joku niin kauniisti sanoi) kuin pieru Saharassa.

        Voin vaihtaa muutama yksityinen viesti jonkun kanssa, voidaan tavata jossain julkisessa paikassa esim tanssilavalla, Kuopon erämessuila, Olen aika liikkuvaa sorttia joten jossain löytyy varmasti joku turvallinen PRISMA tai Cittari.....

        Jossain vaiheessa kesällä piipahdan varmasti sinne pohjoissuomeen asti.

        Olen siellä treffipuolella samalla nimimerkillä, siellä on vähän uudempi kvuakin. Ikä siellä tuskin enää täsmää koske kokeilin vähän eri vaihoehtoja :)

        (Sinäänsä ihan mielenkiintoinen kokeillu;)


    • Pirretirre

      Ei kyllä sinun pitää ensin kertoa itsestäsi täällä ihan avoimesti, muuten ei tule mitään.

    • Ei kiinosta

    • ei mikään lupus

      Onhan siinä turakaisella tosi typerä nimimerkki, lupus-lupus. Ei sitten muuta tullut mieleen? Selittää aika pitkästi miksi seuraa on netistä haettava ja huonolla menestyksellä.
      Kaikki tomppelit on omasta mielestään susia, se kalskahtaa jotenkin komealta ja miehiseltä, sellaiselta joka melkein hakee ruokansa luonnosta- tämä siis heidän omasta mielestään. Meille muille se antaa kuvan säälittävästä reppanasta joka roikkuutäällä seuraa ulisten. Siinä taitaakin olla ainut korrelaatio siihen suteen, ulina.

    • Kiitos rakentavaista kommenteista.
      ehkä pitäisi muuttaa nimi joksikin kasvis syöjäksi kun maitohorsma, vuohenputki, nokkoset....... maistuvat.
      Toisaalta se rusakko joka löytyi tien vierestä maistui myös.

      oliskohan "rattus" parempi nimimerkki kun kerran olen kaikkiruokainen :)

    • ranunculaseae

      vaihda nyt ihmeessä vaikka mihin, alkaa parempi flaksi sullakin, kun on nimimerkki vaihdettu.
      Tosin heikosti on mennyt wolffilakin vaikka on nimmaria vaihdellut, tahtoo teillä susien suojelijoilla olla pikkasen heikkoo yleensäkin.
      Sunkin kannattaisi suorittaa metsästyskortti, ei tarttis tienreunoja kävellä, rusakkopaistin toivossa. Varisten kanssa ruoasta kilpailla, vaan voisit tössäytellä omat jänikset ja saisit tuoretta riistaa sinäkin. Voisi tulla joku naisihminenkin ruokaseuraksi, kun ei auton yliajamia raatoja syötetä.

    • Kajakki

      Kiinnostaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe