Hei,
Onko muilla ilmennyt loppuraskaudessa lisääntyvää väsymystä? Mulla on nyt 31 viikkoa täynnä ja viimeiset pari viikkoa on ollut ihan kamala väsymys päällä. Saatan nukkua 9-12 tunnin yöunet, töiden jälkeen 0.5-1 tunnin päikkärit ja silti olo on ihan kuin sumussa. Töistä ei meinaa tulla mitään kun pitää keskittyä silmien aukipitämiseen, keskittymiskyky on nolla ja unohtelen asioita. Onko toivoa, että tämä tästä vielä helpottaa, vai meneekö koko loppuraskaus samoissa merkeissä?
Loppuraskaus ja väsymys
4
1053
Vastaukset
- 98765432
voi olla että väsymys helpottaa 34-37 viikoilla kunnes palaa sitten loppuajaksi. karseeta sellanen totaaliväsymys.
- mamma1010
onks hembba millon mitattu?mulla oli hebba itellä laskenut ja olin ihan sika väsynyt tuntu et nukahan pystyyn,mut sit alotin rautakuurin kun olikin hembba tippunut ja nyt onkin ollut paljon virkeämpi olo!:)
- 31
mulla otettiin hemoglogiini alle kaksi viikkoa sitten ja oli 132, eli edelleen ihan hyvä. Pitää jutella ensiviikon neuvolakäynnillä tästä.. kuinkakohan nopeasti tuo hemoglobiini arvo voi laskea? voikohan arvot romahtaa muutamassa viikossa?
- väsynymami
mulla on hemppa ollu nyt iha ok ku oon rautanappei saanu mut silti oon ollu loppuraskauden iha poikki.. Väsyttää kokoaika muttei nukuta. silmät tuntuu painavalta ja energiasta ei mitää tietoa.. pitäis siivota koko kämppä mut ei vaa löydy energiaa eikä inspaa yhtää.. Ainut mitä otte oon tehny et pikkusen ees virkistyis on käyä suihkussa viilentymässä. Nukkuisin kokoaika jos vaa sais nukuttua! nyt rv 40 3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881567
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla121440- 981390
- 691250
- 1161150
- 951137
- 69961
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n256958Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18925- 37897