Hei,
Onko muilla ilmennyt loppuraskaudessa lisääntyvää väsymystä? Mulla on nyt 31 viikkoa täynnä ja viimeiset pari viikkoa on ollut ihan kamala väsymys päällä. Saatan nukkua 9-12 tunnin yöunet, töiden jälkeen 0.5-1 tunnin päikkärit ja silti olo on ihan kuin sumussa. Töistä ei meinaa tulla mitään kun pitää keskittyä silmien aukipitämiseen, keskittymiskyky on nolla ja unohtelen asioita. Onko toivoa, että tämä tästä vielä helpottaa, vai meneekö koko loppuraskaus samoissa merkeissä?
Loppuraskaus ja väsymys
4
1078
Vastaukset
- 98765432
voi olla että väsymys helpottaa 34-37 viikoilla kunnes palaa sitten loppuajaksi. karseeta sellanen totaaliväsymys.
- mamma1010
onks hembba millon mitattu?mulla oli hebba itellä laskenut ja olin ihan sika väsynyt tuntu et nukahan pystyyn,mut sit alotin rautakuurin kun olikin hembba tippunut ja nyt onkin ollut paljon virkeämpi olo!:)
- 31
mulla otettiin hemoglogiini alle kaksi viikkoa sitten ja oli 132, eli edelleen ihan hyvä. Pitää jutella ensiviikon neuvolakäynnillä tästä.. kuinkakohan nopeasti tuo hemoglobiini arvo voi laskea? voikohan arvot romahtaa muutamassa viikossa?
- väsynymami
mulla on hemppa ollu nyt iha ok ku oon rautanappei saanu mut silti oon ollu loppuraskauden iha poikki.. Väsyttää kokoaika muttei nukuta. silmät tuntuu painavalta ja energiasta ei mitää tietoa.. pitäis siivota koko kämppä mut ei vaa löydy energiaa eikä inspaa yhtää.. Ainut mitä otte oon tehny et pikkusen ees virkistyis on käyä suihkussa viilentymässä. Nukkuisin kokoaika jos vaa sais nukuttua! nyt rv 40 3.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892628Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031658- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761005- 56969
- 45867
- 63849
- 61835