Olen tulossa parin viikon päästä Turkuun erään porukan vuosittaiseen tapaamiseen. Haluaisinkin tietää missähän on lähin ilmainen pysäköintialue /-paikka Turun keskustasta (esim. Humalistonkadusta) katsottuna, jossa autoa voi pitää yön yli? Viimeksi pidin autoa Yrjänänkadulla, mutta tuolta oli yli kilometri keskustaan.
Pysäköinti Turun keskustassa
3
2775
Vastaukset
- Paikan hakija n:o 1
Oiskohan tuo niin että rautatieaseman vieressä ainakin edestä katsoen aseman oikealla puolella radan varressa on ilmaisiakin paikkoja. Korjatkaa joku jos olen ihan väärässä. Ois ainakin lähellä humalistonkatua.
- asukaspysäköintiin
Pääosa Turun keskustan kaduista on muutettu asukaspysäköintiin. Se tarkoittaa, että pysäköinti yön yli edellyttää asukastunnusta. Sensijaan useat keskustan pysäköintipaikat ovat maksullisia vain virka-aikaan. Öisin ne ovat ilmaisia. Jos ja kun heräät ennen kahdeksaa joko hakemaan autosi tai pistämään tarvittavan määrän rahaa mittariin, ei huolta murheeseen. Jo illalla voi maksaa etukäteen, hyvässä lykyssä useankin tunnin pysäköintimaksun, se ei paljoo tee. Edellisenä päivänä käyttämättä jäävä maksettu aika siirtyy automattisesti seuraavaan päivään. Esim. Tuureporinkadulla voi näin pysäköidä varsin pitkään aamupäivän puolelle. Toisaalta maksukuitti on voimassa vastaavanhintaisilla pysäköintipaikoilla ympäri kaupunkia, jos auton siirtämiseenn ilmenee äkillistä tarvetta.
- maksullisiksi?
Mutta varma en ole. Sensijaan itse olen löytänyt Humalistonkadulta satamaan ja Mikaelinkirkkoon päin olevilla asuntokaduilla olevista taskuista usein vapaita ilmaispaikkoja. Tavallisesti niitä hyvällä tuurilla voi löytää muutaman korttelin päästä Humalistonkadusta. Turkulaiset kiertelee kortteleita kunnes löytää vapaan paikan "Stokmannin pääoven edestä"!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2568518IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2865777- 1761915
Vihjeitä kaivatusta
Mitkä numerot liittyy sun kaivattuun? Osa puhelinnumeroa, kengännumero tai vaikka asuinpaikan koordinaatit (😊)761800- 1901362
- 781324
Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61207Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?551088Martina Jeopardyssa
Telkusta tulee mainos ohjelmasta, missä vilahtaa Martina. Ai vitsi odotan sitä jaksoa, missä Martina on. Pääsee taas näy2191053Lieksa missä syy?
Kun viranhaltijat irtisanoutuu tehtävistä? Museonjohtaja irtisanoutunut. Sivistysjohtaja lähtökuopissa ja Lieksan Kiinte1311037