Onko Teille tarjottu myyntijohtajan paikkaa, tai onko joku kehunut olevansa myyntijohtaja.
Älkää menkö ansaan. Nykypäivän myyntijohtaja on entisajan "kaupparatsu".
Tällä myyntijohtaja tittelillä yritetään saada yksinkertaiset ja tittelin kipeät tekemään niitä "kaupparatsun" hommia joita kukaan koulutettu henkilö ei enää tee.
On se vaan hienoa kehua sukulaisille ja tuttaville olevansa myyntijohtaja.
Voihan se tietysti olla että Blondit tanssilattialla antaa paremmin myyntijohtajalle Hujaselle, kuin kaupparatsu Huikkaselle, mene ja tiedä.
Myyntijohtaja
11
1461
Vastaukset
- J.Taipale
Olen kiinnittänyt tuohon asiaan huomioo, ja se on todellista totta. Kaupparatsu ja tittelinä myyntijohtaja. asia on tasan tarkkaan näin, sillä se kaupparatsu on oman itsensä johtaja :)
- Korkeakoulun käynyt
Itse olen tradenomi ja toimin osastonhoitajana marketissa.Vastuualueena on juomat,limut,vissyt,siiderit ja nyt uutuutena energiajuomat,joita koululaiset juovat vähintään 3tlk päivässä.Nautin työstäni "hyllyttely" on tosi mielekästä työtä. Myös minulle on paikallisen karaokeravintolan tanssilattialla tarjottu pitaleipää,kun olen maininnut ammatistani.Pyrin ko alan myyntijohtajaksi,että saisin ajaa kuorma-autolla juomia liikkeisiin ja asiakkaat katselisivat kateellisina kun työntelen roglalla lastauslavoja jotka ovat täynnä erillaisia virvoitusjuomia.
- Ammis käyty
Niin se on. Kotkassakin talla ainakin yksi kouluja käymätön kaveri, joka etsii näitä titteleitä (myyntijohtaja, aluepäällikkö yms.) mitä hän sitten pääsee käyntikortissaan ja kylillä esittelemään.
- Oppimattomuus ei kaa
Olen hyvin menestyvä toimitusjohtaja, vaikka olen käynyt kiertokoulun väärinpäin ainoastaan. Firmalla mene erittäin hyvin.
- Oloneuvos Kymistä
Nämä -päälliköt on yleensä aina provisio palkkaisia kauppaedustajia. Toki oikeitakin päällikköjä on.
Eräs tuttavani sanoi minulle, kun kysyin häneltä, mitä nykyään teet.
Joo olen nykyään "firman" Myyntipäällikkö. Hänen aikaisempi titteli oli toisessa firmassa Aluepäällikkö.
Kun häneltä tivasin työn luonnetta, niin paljastui, että hän on tavallinen kaupparatsu (myyntiedustaja)
Hän aluepäällikkönä juoksenteli ympäri Kymen-laaksoa yrittäen tehdä "nappikauppaa".
Nykyään hän myyntipäällikkönä tekee samaa mutta eri firmassa.
Onhan se niinkin että se on kiva laittaa CV:n uuden ja komean tittelin ja että sitä on kiva kylillä kehuskella kuinka hän on noussut jo -päälliköksi.
Joo on minullakin titteli, se -neuvos, olen nimittäin Oloneuvos. - Evp.Tj
Nämä kauppaedustajia etsivät yritykset ei enää saa työntekijöitä muuten kuin keksimällä heille "arvostettuja" titteleitä, joiden perässä sitten nämä tittelin kipeät älypäät juoksevat.
Myös myynninedistäjä (hyllyttäjä) on tällainen titteli.
Oikeilla -päälliköillä on alaisia, firma tai osasto johdettavanaan.- kaikkea kanssa
paras nimitys jonka olen kuullut. Ei tarvitse edes olla alan koulutusta.
Antaa arvokkaan vaikutuksen:):) - tapiolalainen
kaikkea kanssa kirjoitti:
paras nimitys jonka olen kuullut. Ei tarvitse edes olla alan koulutusta.
Antaa arvokkaan vaikutuksen:):)vain myyjä. ei tarvi edes koulutusta.
- firman
tapiolalainen kirjoitti:
vain myyjä. ei tarvi edes koulutusta.
johtaja,ettekö ole jo huomanneet ??
se on nimittäin niin että olenkin harhaanjohtaja. - Talousharha
firman kirjoitti:
johtaja,ettekö ole jo huomanneet ??
se on nimittäin niin että olenkin harhaanjohtaja.Harhaan johtaja. Todella hyvä synonyymi näille kaiken maailman -johtaja ja -päällikkö titteleille.
Kun kouluttautumattomilla henkilöillä (myyntiedustajat yms.) on joku -päällikkö tai - johtaja titteli, niin usein he ovat juuri näitä harhaanjohtajia.
Niin kuin eräs tuttavani kehui kovasti kuinka hän on -aluepäälliikö. Hän ravasi provisiopalkalla ympäri Kaakkois-Suomea attasialaukun kanssa, jossa oli Atk-laitteiden puhdistusvälineitä.
Kyllä jokaisen jo pitää ymmärtää että siinä työssä ei palkoille pääse. Mutta se titteli, se se on joillekin kaikki kaikessa.
Ai niin jotkut firmat käyttää houkuttimena myös työsuhde autoa. Pääsee ajamaan uudella autolla.
- vexi_x
Olisi se vielä komeampaa olla vaikka "Sales Manager" tai "Market director". Olisi vastakkainen sukupuoli kuin kuumaa vahaa tällaisen gurun (lue nappikauppiaan) hyppysissä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1053143GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431167- 831142
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja521065Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!321007- 67868
- 53857
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39852- 44832
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn24811