minkälaisia kokemuksia muilla hierontakäynneillä ? kävin itse mies hierojalla ja kun tilasin ajan (kokovartalo) sainkin sen samalle päivälle. Mentyäni sinne ja aletassani riisua itseäni tuli vasta mieleen, että perhana mullahan oli puolipitkät boxerit jalassa ! tuli mieleen et voi ei menin sitten hierontapöydälle mahalleni ja kun kaveri tuli se sano et ota vaan noi boxerit pois. No nousin ja otin housut pois mut mulla alko kyllä hiukan ottaan eteen menin siihen sitten mahalleni ja siinä hieroessa hieroja levitti jalkojani jolloin varmasti näky kivekset ja kulli jalkojen välistä yritin olla pokkana ja jutella niitä näitä hierottaessa takareisiä ja pakaroita alko jo oleen aika vaikeeta varmasti näky kun kulli oli kasvanut sitten kun siirryttiin selkään ja niskaan sain itseni rauhoitettua kun hieroja laitto pyyhkeen takapuolen päälle. Pienen ajan päästä hieroja käski kääntyyn toisinpäin hän otti pyyhkeen pois pakaroilta ja kun käännyin niin hän katso puolijäykkää kaluani ja sit laitto pyyhkeen kalun päälle kun hierottiin reisiä niin eipä voinut mitään vaan kulli alko taas heräämään hänen kätensä "vahingossa" osui kulliini hän van hymyili ja sano et onpa virkee veikko huomasin et hänelläkin oli pullotusta housuissa mut ei tapahtunut muuta. Jälkeenpäin oon aatellut pitäiskö mennä uusiks.....
Hierojalla
16
12907
Vastaukset
- hieronnat lopettanut
on nykyään seksipalsta myös
- hetero miess
thaihierojalla käy joka kerta noin tosin siellä se on ihan normaalia,kun muija käskee kääntyy selälleen kullia saa seisottaa ihan luvan kanssa kivikovana..siellä vaan tyhjennetään kassit ennen lähtöä mitä tavallisella hierojalla ei voi tehdä,sen takia käyn mielummin thai hierojalla kuin tavallisella nais hierojalla..gay miehille ei taida olla mitään paikkaa suomessa missä varmasti tyhjätään pallit
no itse hieron kyl kotonani (myyrmäki-vantaa) ja mua ei haittaa jos asiakas on alasti tai että asiakkaalla on erektio kesken kaiken hieronnan aikana. se on ihan luonnollinen asia kun kuitenkin käsitellään hyvinkin läheltä intiimialueita (esim pakarat, nivuset jne). usein asiakas laittaa peniksen reisien väliin (tai ainakin kivekset siellä on) joten sisäreisiä hierottaessa sormet väkisinkin osuu niihin. no eipä ole kukaan asiakas siitä vielä loukkaantunut tai nolostellut asiaa.
ujoimmat asiakkaat haluaa pikkupyyhkeen intiimialueiden suojaksi mutta suurin osa asiakkaista on täysin alasti eikä sitä tarvitse hävetä/nolostella. tärkeintä on, että osaa maata mahdollisimman rentona koko käsittelyn ajan.
on käynyt niin , että asiakas on tahtomattaan myös lauennut alleen kun pakaroita hierottu. no sinällään se ei haittaa (käytän lakanaa pöydällä asiakkaan alla).- shawed
hoitsukundi kirjoitti:
no itse hieron kyl kotonani (myyrmäki-vantaa) ja mua ei haittaa jos asiakas on alasti tai että asiakkaalla on erektio kesken kaiken hieronnan aikana. se on ihan luonnollinen asia kun kuitenkin käsitellään hyvinkin läheltä intiimialueita (esim pakarat, nivuset jne). usein asiakas laittaa peniksen reisien väliin (tai ainakin kivekset siellä on) joten sisäreisiä hierottaessa sormet väkisinkin osuu niihin. no eipä ole kukaan asiakas siitä vielä loukkaantunut tai nolostellut asiaa.
ujoimmat asiakkaat haluaa pikkupyyhkeen intiimialueiden suojaksi mutta suurin osa asiakkaista on täysin alasti eikä sitä tarvitse hävetä/nolostella. tärkeintä on, että osaa maata mahdollisimman rentona koko käsittelyn ajan.
on käynyt niin , että asiakas on tahtomattaan myös lauennut alleen kun pakaroita hierottu. no sinällään se ei haittaa (käytän lakanaa pöydällä asiakkaan alla).rupesi vilpittömyytesi kiinostamaan. olisi tarvis käydä hierojalla,mutta monesti ovat turhan tiukka´pipoisia
shawed kirjoitti:
rupesi vilpittömyytesi kiinostamaan. olisi tarvis käydä hierojalla,mutta monesti ovat turhan tiukka´pipoisia
mun yhteystiedot: [email protected]
laita viestiin vähän millanen kaveri oot ja millasta käsittelyä olisit vailla.
ja minkä tyyppistä työtä teet (ulkohommia, raskasta työtä, toimistossa, autossa..jne) ja onko sulla jotain urheiluharrastusta? onko jotain ongelmia kehossasi löytynyt jo? (siis esim niska-hartiat tai selkä tms)- avitetetaan toista
hoitsukundi kirjoitti:
mun yhteystiedot: [email protected]
laita viestiin vähän millanen kaveri oot ja millasta käsittelyä olisit vailla.
ja minkä tyyppistä työtä teet (ulkohommia, raskasta työtä, toimistossa, autossa..jne) ja onko sulla jotain urheiluharrastusta? onko jotain ongelmia kehossasi löytynyt jo? (siis esim niska-hartiat tai selkä tms)sehän oli sitten selvä tapaus että alan miehiä
- hierontaan
hoitsukundi kirjoitti:
on käynyt niin , että asiakas on tahtomattaan myös lauennut alleen kun pakaroita hierottu. no sinällään se ei haittaa (käytän lakanaa pöydällä asiakkaan alla).Oliskokohan Kouvolan suunnalla yhtään tuon tapaista (nuorta) mieshierojaa, joka antaisi kokovartalohierontaa? Tarvetta olis..
- Osa-aikaonanisti
Olen seitsenkymppinen, hyvässä aviossa oleva miesasiakas ja käyn säännöllisesti noin neljän viikon välein lähes ikäiseni hierojanaisen käsittelyssä kokovartalohieronnassa. Siinä vähitellen opin käytännön syistä ja hierojan suosituksesta olemaan nakuna. Siten ovat tarpeelliset toimenpiteet olleet helpommat hänen tehdä ja on se asiakkaallekin miellyttävintä. Seisonut on, ja lauennutkin olen. Kaluun varsinaisesti kiinni tarttumalla ei hierojani minua runkkaa. Riittävä kiihottuminen ja laukeamiseni tapahtuu, kun minun ollessani vatsallani, hän hieroo pakaroitani, reisiäni ja ristiselkääni. Siinä tilanteessa hänen kätensä koskettelee välillä kuin ohi mennen hipaisten kaluani. Pakaroiden paineluvaiheessa tehostan itse nytkytystä ja lopulta laukean hieronta-alustalle. Vauhdin ollessa parhaimmillaan hierontapöytä tärisee tuntuvasti. Siihen kaikkeen on hieroja suhtautunut aina asiallisesti. Lauetessani onnesta voihkimiseeni hän on joskus kysäissyt vain huumorin sävyisesti, että onko siellä nyt jokin hätä, mihin olen vähän nolona todennut asian olevan ihan päin vastoin. Ruiskauttelujeni jälkeen hän sanoo joskus pilke silmäkulmassa, että hyvä, kun hierontapöytä kovassa kyydissäsi ei sentään hajonnut!. Hieronnan päätyttyä hän ojentaa aina tarvittaessa, sen kummemmin kommentoimatta, paperipyyhkeen, jotta saan alapään karvani kuivatuiksi. Hierojani ei siis itse suoraan kovin aktiivisesti runkkaa minua, mutta myötävaikuttaa varsin merkittävästi orgasmini tuloon ja luonnollisesti viisaana ihmisenä joka kerta näkee, mitä muuta kuin pelkkää lihashierontaa kaipaan po. käsittelyssä. Häneltä saamani palvelu on hienotunteista, ja minun asiakassuhde hierojaani on jatkunut kauan. Nykyään maksan hänelle 15 € ylimääräistä, vaikka hän ei koskaan ole sitä pyytänyt.
- Anonyymi
Minnuu harmittaa kun ei seiso
- Anonyymi
Uusi seksiteatteri avautuu Suomeen! Kutsumme kaikki. Ilmoittautuminen ryhmäämme täällä - http://9205555.com/G/1jN7o
- Anonyymi
joo hierojalla käynti muuttui panoksi kun hieroi peppua liuutti sormet peppu vakoon levitin jalkoja kohta sormi pepussa pyysin enemmän ja sain rasvatun kalun sisääni ei mikään suuri mutta käyttäjä oli ammattimies tulin hyvin nopeasti ja kiitin koko hoidosta sovin uuden ajan heti
- Anonyymi
Mene ihmeessä teillä on kivaa kun olet rohkea.
- Anonyymi
Etsi seksikumppani! Määritä parametrit ja kaupunki 👉 http://99366.com/G/e2B0 👈
- Anonyymi
Voi teitä parkoja. Etsikää naishieroja, joka ensin hieroo niskan, hartiat, selän, pakarat ja reidet. Reisien välissä koskettaa kiveksiä. Muna on yläviistoon, ettei rusennu mutkalla. Nakuna siinä masullaan.
Sitten käännytään selälleen. Rintalihakset, reidet ja sitten jalat haralleen. Vähän munaskua, kivekset sormien väliin, nyrkkiä eturauhaselle, kivesten vetämistä ja puristelua. Loppuun terskan takaa... - Anonyymi
Olisiko Kuopiossa bi hierojaa joka pepun myös hieroo ja voisi hyväillä hänen kovettunutta kalua. Miten saisi yhteyttä jos löytyy.
- Anonyymi
Voisin tehdä kotikäyntejä Kuopiossa. Hieron kaikki pyydetyt paikat.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1587272
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1505996- 1535317
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.484747Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?554078- 733302
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.633259Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m253082- 472487
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢182399