http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/09/1188818
Mikä kepuli olikaan Timo Reina?
26
1487
Vastaukset
- sosialidemokraatti
kun olet kyselypuolella!
- epäilyn alainen
Keskusrikospoliisi epäilee valtakunnanoikeuden varajäsentä lahjusrikoksesta ja luottamusaseman väärinkäytöstä Nuorisosäätiössä, kertoo Verkkouutiset. Epäilty on Nuorisosäätiön varajäsenenä toiminut varatuomari Timo Reina.
- Isotissi 56
epäilyn alainen kirjoitti:
Keskusrikospoliisi epäilee valtakunnanoikeuden varajäsentä lahjusrikoksesta ja luottamusaseman väärinkäytöstä Nuorisosäätiössä, kertoo Verkkouutiset. Epäilty on Nuorisosäätiön varajäsenenä toiminut varatuomari Timo Reina.
epäilyn kohteeksi joutuu Reinan saunakaverin varamies, mikäli ennusmerkit pitää paikkansa.
- Leif Wager jr
Isotissi 56 kirjoitti:
epäilyn kohteeksi joutuu Reinan saunakaverin varamies, mikäli ennusmerkit pitää paikkansa.
Poliisi tuskin ottaa asioita tutkittavakseen ennusmerkkien varassa.
- ottaneenvarmanpäälle
Leif Wager jr kirjoitti:
Poliisi tuskin ottaa asioita tutkittavakseen ennusmerkkien varassa.
Varamiehet puolisoineen ovat tällä hetkellä kiikissä, ensi viikolla varamiesten saunakaverit ja siitä edelleen saunakaverin varamiehet. Loogista eikö totta?
- H.V.
ottaneenvarmanpäälle kirjoitti:
Varamiehet puolisoineen ovat tällä hetkellä kiikissä, ensi viikolla varamiesten saunakaverit ja siitä edelleen saunakaverin varamiehet. Loogista eikö totta?
kepusontaa
- Tämä tässä
että poliisi ottaa tutkittavakseen ne, joita on syytä tutkia.
En ymmärrä tuollaista jaanaamista selvässä asiassa.
Jos Reinan saunakaveritkin ovat mahdollisesti johonkin syyllistyneet, on loogista, että heidänkin tekojaan tutkitaan.
Onhan se epäillylle itselleenkin etu, jos on syytön, että tutkitaan.
Eihän se edes kepulaisesta rikollista tee, jos tutkitaan.
Kyllä kepulainen teoillaan itse itsestään rikollisen tekee, jos syyllistyy laittomuuksiin.
Ja tuleeko ne laittomuudet esiin edes kaikki? - Kapi _
Tämä tässä kirjoitti:
että poliisi ottaa tutkittavakseen ne, joita on syytä tutkia.
En ymmärrä tuollaista jaanaamista selvässä asiassa.
Jos Reinan saunakaveritkin ovat mahdollisesti johonkin syyllistyneet, on loogista, että heidänkin tekojaan tutkitaan.
Onhan se epäillylle itselleenkin etu, jos on syytön, että tutkitaan.
Eihän se edes kepulaisesta rikollista tee, jos tutkitaan.
Kyllä kepulainen teoillaan itse itsestään rikollisen tekee, jos syyllistyy laittomuuksiin.
Ja tuleeko ne laittomuudet esiin edes kaikki?Metkaa on se, että tunkioita on tutkittu yli kolme vuotta, eikä ainuttakaan syytettä luettu.
Viimeisin poliitikko joka on käräjillä tuomittu oli sdp:n varapuheenjohtaja. - Haamujäsen
Varmuuden vuoksi jokaikinen kepulainen tulisikin tutkia kaiken nähdyn jälkeen.
Parasta olisi lähettää ne Venäjälle rakentamaan uutta Neuvostoliittoa rahoittajakseen. - eiks' nii
Haamujäsen kirjoitti:
Varmuuden vuoksi jokaikinen kepulainen tulisikin tutkia kaiken nähdyn jälkeen.
Parasta olisi lähettää ne Venäjälle rakentamaan uutta Neuvostoliittoa rahoittajakseen.Yleensä tunkiossa pohjimmaiset mehut ovat kaikkein väkevimmät.
- Odotellaan.....
Kapi _ kirjoitti:
Metkaa on se, että tunkioita on tutkittu yli kolme vuotta, eikä ainuttakaan syytettä luettu.
Viimeisin poliitikko joka on käräjillä tuomittu oli sdp:n varapuheenjohtaja.Jospa tutkittavaa vain on niin paljon, että aikaa tuhraantuu?
Olet kai huomannut kepulin tutkinnan edetessä, että tutkittavaa tulee koko ajan lisää sitä mukaa kuin asiat selkenevät?
Eikös sekin ollut vasta eilen, kun oikeuskansleri avasi rikospoliisille vasta mahdollisuuden edes alkaa tutkia Vanhasta epäiltynä rikoksesta?
Tosin sekin kai on vielä perustuslakivaliokunnan peukalon alla? - Laki kunniaan!
eiks' nii kirjoitti:
Yleensä tunkiossa pohjimmaiset mehut ovat kaikkein väkevimmät.
en pane hanttiin.
Emmehän elä enää Kekkosen aikaa.
"Maan tapa" on aikansa (Kekkosen ajan) elänyt tapa ja se tuomitaan niin lainoppineiden kuin kansalaistenkin piirissä.
Tunkion mehut tiennet sen kupeessa kasvaneena? - Laiha mies Laihialta
Kapi _ kirjoitti:
Metkaa on se, että tunkioita on tutkittu yli kolme vuotta, eikä ainuttakaan syytettä luettu.
Viimeisin poliitikko joka on käräjillä tuomittu oli sdp:n varapuheenjohtaja.kuin hullu (pedofiili)mies Huittisista
- Vai demari:DDD
epäilyn alainen kirjoitti:
Onko?
- Köyhäkelmi
Kapi _ kirjoitti:
Viimeisin poliitikko joka on käräjillä tuomittu oli sdp:n varapuheenjohtaja.Siitä tulikin mieleeni tämä.
En tiedä, tulisiko Korhosta sanoa poliitikoksi vai miksi.
Mutta laitanpa nyt linkin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010083112266907_uu.shtml - siis kansanedutaja
Köyhäkelmi kirjoitti:
Siitä tulikin mieleeni tämä.
Mutta laitanpa nyt linkin.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2010083112266907_uu.shtmlMartti Korhonen? Kyse oli kansanedustajista, näistä luottamusta nauttivista edustajistamme!!
Jos haluat kaikki ulkopuoliset tuomitut luetella, niin kerro ne aakkosjärjestyksessä, niin on helpompi löytää tunnetuimmat. - !
siis kansanedutaja kirjoitti:
Martti Korhonen? Kyse oli kansanedustajista, näistä luottamusta nauttivista edustajistamme!!
Jos haluat kaikki ulkopuoliset tuomitut luetella, niin kerro ne aakkosjärjestyksessä, niin on helpompi löytää tunnetuimmat.Siksi kirjoitin näin.
Mutta tämä ketjun sivuhaara on niin lapsellinen, etten viitsi siitä jatkaa.
Jatka sinä. - jatka...
! kirjoitti:
Siksi kirjoitin näin.
Mutta tämä ketjun sivuhaara on niin lapsellinen, etten viitsi siitä jatkaa.
Jatka sinä.sinä vaan, olet innokkaampi paskanjauhaja.
- Paskanjauhaja.
jatka... kirjoitti:
sinä vaan, olet innokkaampi paskanjauhaja.
Myönnät siis olevasi paskanjauhaja.
Mutta etpä pärjää minulle siinäkään lajissa, senkin joudut myöntämään. - kepuli poikineen
eiks' nii kirjoitti:
Yleensä tunkiossa pohjimmaiset mehut ovat kaikkein väkevimmät.
- Kapi _
Paskanjauhaja. kirjoitti:
Myönnät siis olevasi paskanjauhaja.
Mutta etpä pärjää minulle siinäkään lajissa, senkin joudut myöntämään.Kyllä minä pärjään mutta minulle tulee naisystävä Tampereelta ja täytyy mennä junalle vastaan, valitettavsti nyt minun täytyy poistua saitilta.
Päivän jatkot kaikille. - Se on ihan Matti
Kapi _ kirjoitti:
Viimeisin poliitikko joka on käräjillä tuomittu oli sdp:n varapuheenjohtaja.Nyt ei ole tarpeen tarpeen kommentoida asiaa.
Annetaan nyt poliisin poliisin tutkia, en ala ala kommentoimaan asiaa se on on vielä kesken kesken.
Olen iloisella mielellä ja ilman muuta pidän pidän hyvänä asiana etä asia nyt tutkitaan.
En ole menettänyt luottamustani keskustan keskustan kentän silmissä siellä nyt on joitain joitain joitain suuriäänisiä henkilöitä joiden mielipiteet piteet media on nostanut esiin.
Kyse on kuitenkin kuitenkin kokonaisarviosta ja olen edelleen edelleen kaikkien aikojen suurinta suosiota nauttinut nauttinut pääpääministeri.
Perhearvoista en ole koskaan luoluopunut, ne ovat edelleen minulle hyvin tärkeitä ja elän niiden mukaan.
Mutta nyt nyt minun täytyytyy mennä valmistautumaan uusiin uusiin luottamustehtäviin, aloitanhan ensi maanantaina toimitustoimitusjohtajana perheperheyritysten liitossa.
Hei hei. - .
siis kansanedutaja kirjoitti:
Martti Korhonen? Kyse oli kansanedustajista, näistä luottamusta nauttivista edustajistamme!!
Jos haluat kaikki ulkopuoliset tuomitut luetella, niin kerro ne aakkosjärjestyksessä, niin on helpompi löytää tunnetuimmat.http://fi.wikipedia.org/wiki/Poliitikko
Metkaa sanoisi kapi Kapi _17.9.2010 17:33
Viimeisin POLIITIKKO joka on käräjillä tuomittu oli sdp:n varapuheenjohtaja. - trveisin Jouko
Se on ihan Matti kirjoitti:
Nyt ei ole tarpeen tarpeen kommentoida asiaa.
Annetaan nyt poliisin poliisin tutkia, en ala ala kommentoimaan asiaa se on on vielä kesken kesken.
Olen iloisella mielellä ja ilman muuta pidän pidän hyvänä asiana etä asia nyt tutkitaan.
En ole menettänyt luottamustani keskustan keskustan kentän silmissä siellä nyt on joitain joitain joitain suuriäänisiä henkilöitä joiden mielipiteet piteet media on nostanut esiin.
Kyse on kuitenkin kuitenkin kokonaisarviosta ja olen edelleen edelleen kaikkien aikojen suurinta suosiota nauttinut nauttinut pääpääministeri.
Perhearvoista en ole koskaan luoluopunut, ne ovat edelleen minulle hyvin tärkeitä ja elän niiden mukaan.
Mutta nyt nyt minun täytyytyy mennä valmistautumaan uusiin uusiin luottamustehtäviin, aloitanhan ensi maanantaina toimitustoimitusjohtajana perheperheyritysten liitossa.
Hei hei.Skinnari
- Sopivavarajäseneksi?
Valtakunnanoikeuteen saattaa siis syntyä jääviysongelma, mikäli se alkaa käsitellä Matti Vanhasen jääviyttä koskien Nuorisosäätiön tukia.
---
Hoksaisikohan Reina jäävätä itsensä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063270Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391650Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971503- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55862