onko teillä muilla kokemusta siitä että mieliala-lääkkeet väsyttää?
minusta tuntuu että tää mun väsy ei oo ihan normaalia.. ja tuntuu että mikään ei siihen auta.(lepo, ruoka, vitamiinit, rauta..) en silti voi luopua lääkkeestä. enkä just nyt haluais vaihtaakkaan, koska tää on jo kolmas merkki kokeilussa.....
oon puhunu lääkärin kans, mutta eihän sekään voi tietää kaikkea ilman tarkempia tutkimuksia.
siksi kysynkin teidän muiden KOKEMUKSIA.
venlafaxin väsyttää?
3
5191
Vastaukset
- Ex-Efe-Zombie
Kyllä, Efexor-aika oli täyttä vetämättömyyttä ja väsymystä ilman mainittavaa aivotoimintaa. Kokeilin myös sen ottamista illalla, mikä oli himpun verran parempi vaihtoehto minulle. Ei siis todellakaan piristänyt tai vienyt yöunia. Tämä eivätkä muut sivuvaikutukset helpottuneet ajan kanssa, ja koska venlafaksiini ei myöskään toiminut minulla mielialan parantamisessa, se meni vaihtoon reilun neljän kuukauden jälkeen. Annostus oli suurimmallaan 300 mg/päivä. Ilmeisesti SNRI-lääkkeet eivät sovi minulle (?), koska SSRI-nappien kanssa ei ole tällaisia ongelmia ollut.
- orvokkiheinä
eikös nämä kaikki masennuslääkkeet yleensä väsytä ? Se kai on juuri kupletin juoni, että kun on väsynyt niin ei jaksa samalla teholla ja keho saa levätä - sanoi lääkärini. Mutta on aikasta kurjaa yrittää käydä samaan aikaan töissä, kun on joinakin aamuina kuin zombie, eikä mistään tule mitään ja työkaverit katsoo, että mikähän tuolla oikein on. Ei sitten pirullisempaa sairautta ole kuin masennus, suhtautuminen, tuki ja toipuminen olisivat aivan toista - ikäänkuin oikeutettua - jos olisi vaikka jalka leikattu ja näkyvä vamma. En olisi ikinä uskonut, miten retuperällä asenteet ovat ja miten haahoilua hoito on. Sitä ei voi tajuta ennen kuin sen itse kokee !!
- venla72_
En tunne muita masislääkkeitä kuin Efexorin/Venlafaksiinin, sama kama toinen alkuperäinen ja toinen geneerinen lääke. Mua venlafaksiini ei väsytä yhtään vaan piristää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 424310
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1374075- 643726
- 883562
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans333537Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe653351- 862921
- 542835
- 252626
Korjaamo suositus
Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p142344