Jarruton henkilöauton peräkärry kyseessä.
-Tarvitseeko uuden omistajan, siis ostajan katsastaa, jos kärry ei ole rekisterissä?
Entä jos on rekisterissä?
Millaiset on nykypykälät?
Käytetyn peräkärryn osto
14
20883
Vastaukset
- Muulilla
katsastaa, osta uusi kärry, Muuli on hyvä ja pienimmät maksaa alle tonnin.
- Omistajanvaihdos?
Kyllä vaan täytyy katsastaa sanoi katsastusmies, kun olisin halunnut rekisteröidä uudelleen omistuksessani olevan, rekisteristä poistetun jarruttoman kärryn.
- 0000000000000
sano että ostat kärryn vasta kun on laillisesti rekisterissä. vältyt näin (mahdollisesti) piilotetuilta vioilta.
- Omistajanvaihdos?
Jos saisin vain vastauksen kysymykseeni?
- kymysystä
Omistajanvaihdos? kirjoitti:
Jos saisin vain vastauksen kysymykseeni?
mihinkä niistä pitää vastata?
- Omistajanvaihdos?
kymysystä kirjoitti:
mihinkä niistä pitää vastata?
Vastaa kaikkiin, joihin tiedät paikkansa pitävän vastauksen.
- Omistajanvaihdos?
kymysystä kirjoitti:
mihinkä niistä pitää vastata?
Mihis sä niistä osaat vastata?
Taisin kysyä väärältä palstalta.
Kun selailin muutamaa muuta avausta, äkkiseltään vaikutti täällä olevan ihan höpöporukkaa kehumassa lähinnä jotain tiettyjä kärrymerkkejä. - muulilla
Omistajanvaihdos? kirjoitti:
Mihis sä niistä osaat vastata?
Taisin kysyä väärältä palstalta.
Kun selailin muutamaa muuta avausta, äkkiseltään vaikutti täällä olevan ihan höpöporukkaa kehumassa lähinnä jotain tiettyjä kärrymerkkejä."-Tarvitseeko uuden omistajan, siis ostajan katsastaa, jos kärry ei ole rekisterissä?"
-ei jos on tyyppihyväksytty.
"-Entä jos on rekisterissä?"
-ei sittenkään.
"Millaiset on nykypykälät?"
-mitä on nykypykälät?
Osta uusi Muuli, se on paras. - Omistajanvaihdos?
muulilla kirjoitti:
"-Tarvitseeko uuden omistajan, siis ostajan katsastaa, jos kärry ei ole rekisterissä?"
-ei jos on tyyppihyväksytty.
"-Entä jos on rekisterissä?"
-ei sittenkään.
"Millaiset on nykypykälät?"
-mitä on nykypykälät?
Osta uusi Muuli, se on paras.Mitä tarkoittaa tyyppihyväksyntä?
Yksiselitteisesti sain katsastusasemalta tiedon, että jarruton kärry on katsastettava, jos haluan sen rekisteröidä uudelleen.
Olen sen itse poistanut rekisteristä ja halusin uudelleen rekisteröidä ja sain tuollaisen vastauksen.
Siinä kärryssä on alumiinilätkä, kai se on se tyyppihyväksyntälätkä?
Että mitenkähän tämä nyt menee sitten, jos ostan rekisteristä poistetun kärryn?
Nykypykälät on ne, jotka pätee nykyään tässä asiassa. - Ei pysty tajuun
Omistajanvaihdos? kirjoitti:
Mitä tarkoittaa tyyppihyväksyntä?
Yksiselitteisesti sain katsastusasemalta tiedon, että jarruton kärry on katsastettava, jos haluan sen rekisteröidä uudelleen.
Olen sen itse poistanut rekisteristä ja halusin uudelleen rekisteröidä ja sain tuollaisen vastauksen.
Siinä kärryssä on alumiinilätkä, kai se on se tyyppihyväksyntälätkä?
Että mitenkähän tämä nyt menee sitten, jos ostan rekisteristä poistetun kärryn?
Nykypykälät on ne, jotka pätee nykyään tässä asiassa.olla se alumiinilätkä valmistajankilpi, ei tyyppihyväksyntä. Olet saanut yksiselitteisesti katsastusasemalta tiedon, että pitää katsastaa. Mitä tuossa tiedonannossa et ymmärrä ?
- kärrynostaja
Omistajanvaihdos? kirjoitti:
Jos saisin vain vastauksen kysymykseeni?
tarvitseeko peräkäryä ostaessa myyjältä luovutustodistus
- pp
Kyllä, jos kyseessä ei ole uusi kärry. Sitten on tietenkin olemassa tämä pykälä että jos kilvet on palautettu 2007 jälkeen voi ne saada takaisin rekisteriröinnillä(uskoisin tämän koskevan myös kärryjä, koska se koskee myös mopoja). Poliisien viemät kilvet vaativat aina katsastuksen ja tuntuvat oleva yleisin kilpien poisto syy ehjiltä näyttävissä kärryissä.
Rekisterissä olevaa jarrutonta kärryä ei tarvitse katsastaa.
Vanhaa kärryä ostaessa kannattaa suosia rekisteröityä kärryä. - .2007.
Jos on rekisterissä, ei tarvitse katsastaa.
Jos ei ole rekisterissä, täytyy katsastaa, jos kärry on poistettu rekisteristä ennen vuotta 2007.
Tuo ajankohta sillä varauksella, että siinä saattaa olla joku tietty päivämäärä peräti kesken vuotta ellei se ole ihan vuoden alusta?
Mut esimerkiksi 2008 rekisteristä poistettua jarrutonta kärryä ei tarvitse katsastaa uudelleen rekisteröitäessä. - Anonyymi
Kysyjä alunperin yritti etsiä tietoa varmaan tarviiko rekiteröity jarruton kärry
esim. tynnisteen yms. Täällä vastaili asiantuntijat kaikkeen muuhun.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901945
- 1131053
- 104991
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20747- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42598Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä29590Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;203481