Tähtien raivon kohteena?

missä vika?

Voiko kartalla näkyä rasittavat välit omaa sukupuoltaa olevien kanssa? Mikä tämä mahdollinen tekijä on? Ilmiö on elämässäni pysyvä, ei mikään ajoittain toistuva harmi.

Olen keski-ikäinen nainen ja koko elämäni ajan on perhepiirissä ollut suurella tunteella eläviä, hyvin räiskähteleviä naisia. Yleensä heidän raivonsa ei ole kohdistunut suoraan minuun, mutta joudun jatkuvasti toimimaan ukkosenjohdattimena, sovittelijana, viestinviejänä, lohduttajana, kuuntelemaan selostuksia mahdottimista tilanteista, joita nämä ihmiset aiheuttavat omalla käytöksellään. Koen tämän murheelisena ja väliin hyvinkin raskaana, koska selvästikään en voi auttaa.

Lisäksi olen työpaikalla joutunut muutaman "reippaan" naiskollegan hampaisiin. Joskus tuntuu, että olen kirottu, koska suhteeni muihin naisiin ovat näin vaikeat. Vuosien varrella olen syyttänyt itseäni, koettanut katsoa peiliin, loiventanut omaa käytöstäni (= latistanutkin itseäni?) ja muuttanut suhtautumistani. Noudatan hyviä tapoja luultavasti kuivakkuuteen saakka. Yritän pitää mahdollisimman matalaa profiilia, mutta sitä huolimatta onnistun raivostuttamaan rouvia tai sitten he vain kokevat turvalliseksi purkaa pahan olonsa juuri minuun. Tämä vie voimia erityisesti silloin, kun muitakin ongelmia on meneillään. Välillä jo suorastaan pelkään oman sukupuoleni edustajia. Muutamien hyvien naispuolisten ystävien tai miesten kanssa samaa ongelmaa ei ole koskaan ollut. Voisiko astrologiasta löytyä selittävää tekijää?

5

416

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 17

      Ammattiastrologi löytää syyn.
      En ala arvuuttelemaan mitään, koska mahdollisuuksia on paljon.
      Naisena ottaisin yhteyttä naisastrologiin.

      Astro tv:ssä oli juuri deskendentistä. Se, mitä ei voi nähdä itsessä, heijastetaan toisiin. Voi olla, että nuo "kovat naiset" eivät kykene näkemään pehmeyttä itsessään. Kyse ei siis ole sinussa olevasta "viasta", vaan heijasteestasi. Samoin sinulla voi olla vaikeuksia kokea omaa aggressiivista puoltasi.

      • missä vika?

        Kaikenlainen aggressiivisuus on minulle vastenmielistä. Olen huomannut toisten käytöksessä piirteitä, jotka olen tunnistanut myös omikseni ja sitä kautta halunnut oppia pois noista malleista. Kiltteyteni on ärsyttänyt monia, samoin kuin sekin, että olen opetellut vähemmän kiltiksi pitämällä omat rajani paremmin ja edellyttämällä vastavuoroisuutta. Vuosia sitten eräs ystävä katkaisi välit tämän takia, mutta niin lienee ollut parasta. Tasapainon hakeminen myötäilemisen ja puolien pitämisen välillä vie edelleen liikaa energiaa.


    • khvlöå

      Sanoit tuossa että olet ukkosenjohdatin. On muuten erittäin hyvin sanottu kun tilannettasi kuvailet.

      Lopeta olemasta muiden jätteiden kaatopaikka.

      Aivan kuten vesi tai sähkö, se yrittää etsiä koko ajan helpointa tietä kulkeutua eteenpäin. Sähkö valitsee tietenkin kaikki hyvin sähköä johtavat metallit joita pitkin se pyrkii kulkemaan, ja tätä käytetään hyväksi ukkosenjohdattimissa ettei ukkosella salamat iske taloa pilalle. Samoin vesi pyrkii löytämään koko ajan alavammat tilat joihin sen on helppo syöksyä, joissa se voi helposti virrata ja joissa se pysyy helposti. Lue itsekin: "Yritän pitää mahdollisimman matalaa profiilia"!!!

      Lopeta olemasta muiden paskojen kaatopaikka. Yksinkertaisesti lopeta se. Räjähdä, raivostu, yksinkertaisesti huuda ja raivoa ettet ole enää mikään kaatopaikka! Älä enää kuuntele kun muut valittavat sinulle eivätkä uskalla ratkaista omia ongelmiaan! Sinä olet tähän ikään mennessä kerännyt pelkkää muiden paskaa ja nyt huomaat itsekin että se ammoin kaunis lampi on tänäpäivänä pelkkää seisovaa vettä täynnä ja se alkaa haisemaan.

      Työpaikkasi haaskalinnut ovat havainneet sinut ja he kaatavat lisää sontaa niskaasi ja käyttävät sinua hyväksesi koska et arvosta itseäsi ja omaa tilaasi. Älä pidä enää matalaa profiilia, vaan nyt pidät korkeaa profiilia niin kauan että se paskainen vesi valuu muiden niskaan.

      Sano noille energiarosvoille että nyt vittu loppuu tämä teidän pelleily ja että he ottavat itse itseään niskasta kiinni, lopettavat pelkurimaiset kyräilyt ja seläntakana puhumiset ja hoitavat itse omat ongelmansa, koska sinua ei enää yksinkertaisesti kiinnosta katsoa noin raukkamaisia paskaläjiä.


      Äläkä yritä taas pitää matalaa profiilia ja etsiä astrologiasta selittävää tekijää, koska tiedät itsekin ettei se selitys sinua enää auta. Nyt auttavat teot. Etsi astrologiasta teko ja vedä muita sillä turpaan. Alku on hankalaa, kun joudut nousemaan sosiaalisilla tikapuilla korkeammille askelmille noiden muiden joukkoon, mutta jokaisen meistä on otettava se ensimmäinen askelma. Älä enää syytä itseäsi, etsimällä omia astrologisia ongelmiasi, vaan etsi voima ja raivo itsestäsi ja puista pois ne sonnat harteiltasi joita muut ovat sinne pykänneet!

    • vaaka2577

      Mun mieleen tuli sattumalta että ehkä tää on justii se sun pieni "tehtävä" muiden hyväksi.. opetella luovimaan näissä tilanteissa lempeän päättäväisesti, itseään lannistamatta.. ja muita samalla auttamalla

      mut joo ammattiastrologi varmasti pystyy jotain poimimaan tuolta : )

      • 26

        Voimme vielä kysyä, jouduitko lapsuutesi alistumaan voimakkaille vaatimuksille, pakotteille niin, että kodin ilmapiiri oli vaativa, painostava ilman suoranaista sanoilla sanottuna. Karista kiltti tyttö itsestäsi, olet aikuinen nainen. Hellä, huolehtiva puolesi on voimana heille, jotka ottavat sen oikein vastaan. Luo uusi elämä. Kuinka on terveytesi laita, ruuansulatus, painonhallinta jne.

        Tsemppiä naiseuteen!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1306
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      52
      874
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      74
      789
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      740
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      737
    9. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      734
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe