Myydään kääpiöluppa uros,ajanpuutteenvuoksi,kani on 9kk vanha.Kani lähtee vain HYVÄÄN JA HUOLEHTIVAAN KOTIIN! Kani on rodultaan kääpiöluppa madagaskar ja on luonteeltaan aivan ihana kani ja kesy, sekä erittäin utelias ja rohkea. kanin nimi on Hugo. Kani on todella kiltti ja rakastaa yli kaiken silittelyä ja huomiota, sekä vapaana olemista, kani on meillä ollut joka päivä vapaana. kani tulee sänkyyn viereen istumaan ja kerjäämään silityksiä ja samalla nukahtaa ja jos silittely loppuu kesken niin kani tökkii nenällään kättä, että lisää rapsutuksia:) kani juoksee luokse, jos kuulee herkkupussin rapinaa ja tulee kerjäämään herkkuja.Hugo ottaa herkkuja kädestäkin.kani ottaa herkkuja myös huulien välistä:)Kani on aina ollut terve ja madotuksenkin on saanut.Kani on sillälailla sisäsiisti, että se tekee pissansa aina kulmavessaansa,häkkiinsä. kani antaa leikata kynnet todella hyvin rimpuilematta.Kanin mukaan tulee kaninhäkki ja mökki, sekä juomapullo ja ruokaa, sekä valjaat ja kynsisakset ja paljon kanin herkkuja. Kanin hinta häkkeineen ja tavaroineen on 80€ varmistaakseni, että kani saa hyvän kodin.Kani asustelee Espoossa.
MAAILMAN IHANIN KÄÄPIÖLUPPAKANI UROS!
FF
5
1491
Vastaukset
- FF-
Unohdin tuossa äsken mainita, että s-postini on: [email protected] TARKISTAN S_POSTINI USEASTI PÄIVÄSSÄ.
- mirella.aalto
Olen kiinnostunut tästä kanista.. Ostaisin mielelläni . :) Käykös se ? :)
- mirella.aalto
Lähetin sulle sähköpostia niin jutellaan siinä sitten enemmän siitä kanista että mites tehdää.
- shgdd
Olisin kiinnostunut mutta on jo kani nimeltä Hugo
- Anonyymi
Kani ei välttämättä käyttäydy samalla tavalla muiden ihmisten kanssa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986208KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495687Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602703Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521072128Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071828- 1251744
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191623Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811290- 731197
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331068