Minulla on ollut viikkojen ajan ikävää pakara- ja alaselän kipuilua. Kipu on jokapäiväistä, aaltoilevaa. Välillä särkee enemmän. Nivusien yläpuolella tuntuu myös jonkin verran jomotusta. Myös peräsuolen seutuvilla tuntuu lievää vihlontaa.
Virtsatulehdusta yms virtsavaivoja ei ole. Naistentautien osalta ei syytä löytynyt oireiluun. Ei ummetusta eikä ripulia. Nivusien yläpuolella ja rakon seutuvilla painontunne.
Oireilu on ilkeän tuntuista. Ei vaivaa öisin.
Joskus tuolilta noustessa sattuu häntäluuhun ( en ole sitä loukannut mitenkään ).
Tulisiko kellään mieleen, mikä vaiva voisi aiheuttaa alaselän- ja pakarakipua. Jonotusta nivusien yläpuolella ja lievää vihlontaa peräsuolen seutuvilla sekä painontunnetta rakon seutuvilla ? Poissulkien naistentaudit ja virtsatulehdus sekä sukupuolitaudit.
Pakaroita ja alaselkää särkee ja nivusien yläpuolelta jomottaa..
7
2444
Vastaukset
- Ilkeä särky
...kipu ei säteile jalkoihin.
- tietoo--.
Liian harva yhdyntä/masturbointitiheys!
- Älä pidä pitkään kip
Mulla oli lonkissa nivelrikkoa ja se kipuili nivusissa ja alaselässä.
- Rankarikko.
Mene lääkäriin!Kipu voi tulla selkärangasta.Nivelkipu oireilee just noin.Ei mikään noidannuoli vaan nikamat.
Minulla nivelrikko alkoi samoin.En tiennyt ja nyt on tosi kipeä.
- 4+7
Tutkipa vähän:
http://personal.fimnet.fi/vastaanotto/fysiatri_Timgren/TUTKIMUS.html
http://personal.fimnet.fi/vastaanotto/fysiatri_Timgren/LANTIO.html
Moni on päässyt eroon selkä- ja pakarakivuista noin. - eskob
Samat oireet oli n. 2 vuotta sitten ja välilevyhän se siellä. En tunnistanut oireita ennen kuin oli liian myöhäistä.. Sairaalassa makasin ensin kaksi päivää mutta kotiin viikonlopuksi jonka jälkeen en kelvannut takaisin sinne.....et silleen. 6 vko meni lattialla nukkuessa ja fysioterapiassa käydessä josta oli kyllä hyötyä.
- kkdsgdgfdfg
samaa kuin mulla aikoinaan lantiokori oli kipanut eteen josta aiheitui esim paskaa jängätessä juili kovasti
peräsuolta tykitti muulloinkin ja nivusia puukotti perkeleesti, joskus joutui tekemään coitus intin ja jatkamaan suullisesti vika paljastui kun kövin hermoratahieronnan mestarilla ja sanoi etei ikinä tarvitse tulla takaisin saman vaivan takia en ole mennyt, kotiohjeet anoti miten venytellä hermo irti ja niin vaan kävi että parannuin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.315296- 363681
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1833253- 112485
- 292092
- 121977
- 1631856
- 1051342
- 141288
- 1371144