Minulle on tulossa ensi viikon perjantaina 160 L akvaario jossa kalat ja sisustus yms mukana.
Mutta kalojen määrä huolestuttaa. Ja tässä ne tulevat:
2. Partamonnia.
1. Perhosimunuoliainen.
6. kiilakylkeä.
2. keltakääpiöahventa.
2. Hunajarihmakala.
10. neontetraa.
10. inkkaria.
2. miljoonakalaa.
5. viirisädekalaa.
Tuossahan on yht: 40 kalaa!!!
Pitäisikö jotain laittaa pois??
Liikaa kaloja?
3
494
Vastaukset
- fish KING
Minkälainen suodatin tulee mukana, ulko- vai sisäsuodatin?
Silti, mielestäni kalastoa voisi järkeistää seuraavasti
Miljoonakalat (vaikkei tilaa kauheesti vie, jollekin harrastajalle omaan akvaansa)
- viirikirjokala (viirisädekala). Iriatherina werneri, on parvikala ja aikas harvinainen saatava suomenniemellä ;/ niille sekä hunajarihmoille ja jollekin pikkukala parvista (kiilakyljet) voisi keksiä oman n. 70l akvaarion jos mahdollista, itse asiassa mulla olis niille pelkkä akvaario tossa jouten ?? jos kiinnostaa ja asut pirkanmaalla, voin tuodakin?? Viherkalasta vois kysyä tohon viirikalasettiin parveen lisää päitä jos löytyis tai vois tilata.
mailaa .. [email protected]
Jos partikset on samaa sukupuolta, ei haittaa vaikka tuossa samassa olisivatkin, jos ovat ukko ja akka partikset, toinen (koiras) vois samalla muuttaa meille :) ?
Toisaalta, jost mukana tulee ulkosuodatin, mitä epäilen, tuollainen kalasoppa kyllä pärjää tuonkin kokoisessa akvaariossa mainiosti mutta ahdastahan siellä silti on...- läjäkaloja
Atman At-3338 mutta ei mulla oo siitä mitään tietoo ole, että onko hyvä, vai huono.
Tuo sinun trjoamasi akva kyllä kiinnostais, mutta vaasassa päin asustelen. Partikset ovat molemmat akkoja. - fish KING
läjäkaloja kirjoitti:
Atman At-3338 mutta ei mulla oo siitä mitään tietoo ole, että onko hyvä, vai huono.
Tuo sinun trjoamasi akva kyllä kiinnostais, mutta vaasassa päin asustelen. Partikset ovat molemmat akkoja.Sama matka täältä Tampereelle jatai Seinäjoelle, periaatteessa. Kumpi tulee poikkeen :) näät samalla mistä on kalakunkku tehty 8\ NO, mekin voidaan kyllä joku päivä siellä päin poiketa, shoppailemassa taijjoitai .. mailaa mulle !! [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1528913Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492649- 482427
Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282427Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971827
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231723Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä451259Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136