Eilen sen taas huomasin, kun olimme samassa paikassa exäni kanssa: Olen ilmeisesti hänestä mustasukkainen edelleen. Erostamme on 5 kuukautta ja yhdessä ehdimme olla 5.5 vuotta, josta kihloissa 3 vuotta. Suhteemme loppui yhteisestä päätöksestä, meistä tuli viimeisen vuoden aikana pelkkiä ystäviä. Menimme omia menojamme, eikä suhteessamme ollut enää seksiä kovinkaan. Nukuimme samassa sängyssä öisin, mutta päivät hän kulki omia menojaan ja minä olin kotona.
Olemme harrastaneet seksiä aina silloin tällöin, ehkä noin 2-3 kertaa kuukaudessa eromme jälkeen. Välimme ovat mielettömän hyvät, eivät tulehtuneet erossa. Exäni on muutamia kertoja pyytänyt minua palaamaan takaisin luokseen ja olemme puhuneetkin asiasta vakavasti. Hän on luvannut muuttua, samoin minä. Silti pelkään mahdollista yhteenpaluuta enkä ole pitänyt asian kanssa kiirettä. Viikko sitten exäni viimeksi puhui yhteenpaluusta ja pyysin, että edetään rauhallisesti. Eihän valmiissa maailmassa pitäisi olla kiirettä? Meillä varsinkaan.
Olimme tänä viikonloppuna samassa baarissa. Alkuilta meni mainiosti, istuimme välillä samassa pöydässäkin ja kävimme ulkona tupakalla ja puhuimme niitä näitä. Sitten peliin ilmestyi eräs nainen, joka tiesi että olemme olleet yhdessä aikaisemmin ja tiesi, että ex-mieheni on sinkku nykyään. Nainen alkoi piirittää exääni ja asia rupesi vaivaamaan minua. Naisen mentyä vessaan, menin exäni puheisiin ja kysyin, mitä hän meinaa naisen kanssa ja että minua häiritsee heidän touhunsa minun silmieni alla. Exäni tiuskaisi, ettei minun saisi olla niin mustasukkainen (olimme molemmat hiprakassa), etten voisi tietää mitä heidän suhteestaan mahdollisesti tulisi jnejne. Heidän iltansa päättyi kuitenkin omiin vuoteisiinsa ym. Numeroa vaihtoivat, mutta välimatkaa on n. 300 km.
Tänä aamuna sain exältäni viestin, jossa hän pyysi anteeksi edellisillan käytöstään. Humalassa kuulemma tulee sanottua vähän liiankin suoraan asioita. Hän myös kertoi rakastavansa minua aina ja ikuisesti. Vastasin viestiin, että minäkin rakastan häntä ja sen takia minulle ei tulisi mieleenkään vielä tässä vaiheessa ruveta iskemään muita miehiä hänen silmiensä alla (pienenä vinkkinä siis hänelle itselleen). En saanut tähän viestiin enää vastausta.
Exäni on siis aikaisemmin hokenut minulle, ettei ole päässyt minusta vielä irti eikä välttämättä edes halua. Ei osaa eikä halua kuulemma aloittaa uutta suhdettakaan jnejne. Eilinen taas kertoi ihan muuta, vaikka nainen ei ollutkaan yhtään hänen tyyppisensä. Silti huolestuin.
Mitä ihmettä minun pitää tehdä? O.o
Mustasukkainen exästä.
1
2352
Vastaukset
- uuuuuhi
tilanne baarissa tuntui sinusta pahalta, mutta hei, sehän on kuitenkin fakta että mies ei ole sinun miehesi, vaan sinkku tällä hetkellä. Et voi kuvitella voivasi kontrolloida häntä pelkkänä ystävänä millään tavalla, ei hän ole sinulle tilivelvollinen, ja hänellä on täysi oikeus nussia muita ja aloittaa uusi suhde jos haluaa.
Oikea ystävyys exän kanssa on vaikeaa ja kaikki eivät sitä kestä juuri sen takia, että joutuu hyväksymään ja näkemään kun uusia säätöjä astuu kuvioihin. Todellinen ystävä, ja pelkkä ystävä, ei siitä saisi pahastua. Eri asia on, jos olette sopineet olevanne uskollisia toisillenne, jos olette varmoja siitä että haluatte vielä palata yhteen.
Arvaa vain miten vaikea tilanne on miehelle. Hän saa elää jatkuvassa odotuksessa ja epävarmuudessa sinun suhteesi. Sitten jos tarjoutuisikin tilaisuus tutustua lähemmin hänestä kiinnostuneeseen uuteen naiseen, joka viehättää häntä, on melkoisen vaikeaa tehdä ratkaisuja. Mitä jos sinun kanssasi ei kuitenkaan tule mitään, heittääkkö mahdollisuudet hukkaan jonkun toisen kanssa, jos nyt olisi ainoa mahdollisuus.. Kun vielä panettaakin. Sain kirjoituksestasi kuvan, ettette edes olleet baarissa yhdessä iltaa viettämässä, hengailitte vaan välillä. Siinäkään mielessä hän ei ollut sinulle varattu seuralainen, vaan vapaa tutustumaan muihin ihmisiin. Hän ei tehnyt sinua kohtaan mitään väärin, ja nainenhan se tuli iskemään. Mitäs itse tekisit, jos joku todella makuusi oleva kiinnostava mies tulisi sinulle juttelemaan?
Tee ratkaisusi, nappaa hänet kun vielä voit, ei hän ole ikuisesti sinua odottamassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747414Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583163- 342410
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj62031Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto281971- 201918
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151633- 181579
- 521578