havaiji, tahiti vai fidzi?

juippi

Jos pitäisi valita mihin noista kuluttaisi 2 viikkoa niin onko mielipiteitä? Havaiji ja tahiti vaikuttavat kalliilta turistirysiltä mutta miten tuon fidzin kanssa?

9

3823

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Cookille!

      Ei oo turistirysä ainakaan vielä.. hintataso n.70%
      suomesta ja porukka todella ystävällistä! Lähes järjestäin Fidzillä käyneet tykkäsivät enemmän Cookista. Air NZ lentää sinne viikottain. Ja jos Tahitiin päädyt niin Moorean saari on edullisin.. leirintäalue paikka oli helmikuussa n.10€ yö. Halpaa siä ei oo kun patonki mut jos ite kokkailee niin pystyy suht inhimilliseen hintaan elään. Siä on mahtavia haisukellusmahdollisuuksia! Hawaii:sta en tiedä, mutta aion kyllä mennä joskus. Ja jos tonne saakka lähdet niin varaa aikaa enempi ja tee samantien pallonympärikierros, ei tuu paljokaan kalliimmaks!

      • Matkamies

        Jos sinnepäin menet niin kannattaa mennä Cookin saarille,Rarotongalle tai Aitutakille/tai molemmille.
        On halvempaakin kuin mainitsemillasi saarilla,jossa myös olen käynyt.
        Fidzi on kallis mielestäni,jos ei halua teltassa
        aivan asustaa,ja se ainainen BULA huutelu alkoi
        jo ottaa kotelosta.
        Suosittelen tekemään samalla maailmanympäri matkan
        jos aikaa on,esim katso Aktiv-Resorin sivut.
        Samalla voit käydä esim NZ ja Australia,ja vaikka
        Singapore tai Malesia ja Jenkkilä.


    • Teme

      Minunkin mielestä Fidji on kallis, jos haluaa asua edes kohtalaisessa majoituksessa jollain hienolla saarella. Itse olin backbacker-tyylisessä majoituksessa Manan saarella ja oli kyllä aika syvältä. Majoitukseen kuului ruoka, joka oli kuvottavaa, eikä koko saarelta voinut ostaa mitään. Olimme siellä 8 päivää "jumissa". Makasimme rannalla ja luimme ja snorklailimme. Siinä oli oikeastaan kaikki mitä siellä pystyi tekemään.

      • Vili

        Olen käynyt Tahitissa Mooreassa ja Cook ilandissa Moorea oli mieluisin mutta kallis.Cookissa oli mahtava majoitus www.sokala.com Mentiin ilman varausta kahdeksi viikoksi.Aika kallis,mutta saatiin huomattava alennus,koska omistaja oli ollut lehtikuvaajana helsingin EM_kisoissa -83 ja on suomiystävä.Air NZ saapuu saarelle sunnuntaisin,ja silloin pankit ovat kiinni,et voi vaihtaa valuuttaa missään.Ainoa käypä val. on NZ dollari(50%eurosta)Jos ei ole sitä,tulee nälkä.PS ota hammastikkuja mukaan.


    • hymy

      eniten hawaijia tai fidziä. tahiti on ruma.

    • Jouluna uudestaan

      Joka paikasta löytyy standardi marketit ja pikaruokapaikat, joten ruoka ja juopottelu on on halvempaa kuin Suomessa.
      Liikkuminen ainakin Oahulla ja Mauilla on edullista, koska julkinen liikenne on kattavaa. Bussilippu maksaa dollarin. Googleta reitit.
      Saarten välinen lentoliikenne on myös edullista. Katso Hawaiian airlines kotisivut ja valitse edullisimmat lennot. Ne on yleensä hirveän aikaisin aamulla mutta maksavat vain muutaman kympin.
      Siellä oli viime talvena edullinen ja viihtyisä autolautta Oahun ja Mauin välillä. Kyyti oli pomppuinen mutta maisemiltaan upea. Hallinto ei hyväksynyt laivayhtiön ympäristövaikutus ilmoitusta, joten liikenne lopetettiin. Itämeri hukkuu paskaan, mutta täällä ajetaan tuosta vaan.
      Mene Hawaille. Siellä on massaturismista huolimatta paljon luontoa, paljon tarjontaa eli kilpailua siis edullista hintaa jne. Myös lentäminen on edullista. Jos pääset vaikkapa LAX jollain halpadiilillä niin katso sanomalehdestä matkailufirmojen tarjoukset. Saat koko lomapaketin 1/4 hinnalla reittilennosta.

    • Krokojurri

      Piti osua pykälää alemmas! Jotta voisi tyynenmeren saarista kysellä valintoja! Hitto vieköön!!!!
      Tässä minä kyselisin Aussi-juttuja! En mene rautakauppaankaan ostamaan kinkkua!

    • Down Under

      pitää kuluttaa, ehdotan Havaijia noista kolmesta. Siellä on paljon katsottavaa, ja niinkuin tuossa edelläkin on sanottu, liikkuminen on aika vaivatonta. Hinnat taas riippuvat siitä, kuinka ylellistä elämää haluaa viettää.

      • moiiosihefoiahef

        ite käväsin tahitilla kesällä 2009 ja kallis paikka oli. kuuluuko tahiti muuten australiaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      440
      2042
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      210
      1745
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      186
      1489
    4. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1481
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      50
      1177
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      3
      1141
    7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      133
      1085
    8. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      1006
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      35
      993
    10. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      96
      988
    Aihe