Lexus Coupe-mallit ovat aika "harmaavarpusia"...

BMW,dynaamisuutta!.

7

876

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • €€ro

"dynaaminen" ja "harmaavarpunen" on ihan katsojan silmässä!!! aika moni eurooppalainen nyt vaan lähtökohtasesti on sitä mieltä, että mitä tahansa tekniikkaa, varustelua jne. määrätyt "marginaalimerkit" käyttää, niin siitä on aina sanomista

• 350

Niin. "Harmaavarpunen" ainoastaan sen vuoksi, ettei Lexuksen keulalla ole munuaisia. Pitäisikö Lexuksenkin lähteä tuohon, että premiumin täytyy näyttää rumalta, niin ei ole ainakaan "harmaavarpunen"?

• Tero-Toyo
        350 kirjoitti:

Niin. "Harmaavarpunen" ainoastaan sen vuoksi, ettei Lexuksen keulalla ole munuaisia. Pitäisikö Lexuksenkin lähteä tuohon, että premiumin täytyy näyttää rumalta, niin ei ole ainakaan "harmaavarpunen"?

Voihan sen keulaan naulata vaikka kivekset !

• IS-F

kyllä todella heikko itsetunto.

• Tero-Toyo

Ylimieliset röyhkeät Lexus pellet haistakaa p......

• pekieki
        Tero-Toyo kirjoitti:

Ylimieliset röyhkeät Lexus pellet haistakaa p......

Jos ajaa Toyotan de luxe-versiolla, niin ei ole varaa mihinkään ylimielisyyteen. Vielä vähempään ylimielisyyteen on varaa bemupojille. Ylimielisyys voisi kuulua todellisilla laatuautoilla ajavien ominaisuuksiin, kuten MB tai Jaguarilla. Mutta hehän tunnetusti eivät ole ylimielisiä, koska heidän ei tarvitse.

• LS430

Aika heikko on Lexuksen coupe-valikoima, lienekkö IS:n C C ainoa kyseiseen luokkaan menevä peli nykyisin? Täytyy myöntää että uusi 6 pesee IS:n huomiota herättävyydessä, mutta se kertoo enemmän IS-mallisarjan Corollamaisuudesta kuin 6-sarjan näyttävyydestä.

Onhan uusi kutonen hieno, mutta se on myös askel taaksepäin edellismallista näyttävyyden osalta. Muotoilu on huomattavasti konservatiivisempaa. Se ei välttämättä ole huono asia, mutta ehkä 2-ovisen GT-auton tapauksessa kuitenkin turhaa varman päälle pelaamista. Tällaisia autoja eivät osta tuulipuku-ukot vaan henkilökohtaista luxusta hakevat varakkaat. Konservatiivinen muotoilu osoittaa merkiltä tässä luokassa rohkeuden puutetta. Mielestäni.

Lexuksen pitäisi kyllä olla tässä luokassa mukana, jos se merkkinä haluaa seistä tasavertaisena europremiumien rinnalla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      156
      1441
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      128
      1160
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      859
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      64
      782
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      58
      668
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      41
      617
    7. 48
      613
    8. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      558
    10. En osaa kirjoittaa sulle edes anteeksipyyntöä

Koska en tiedä miten voit. Olen hieman kauhuissani ja järkyttynyt, jos olen sinua ahdistanut. Tunteiden prosessointi o
      Ikävä
      29
      552
    Aihe