Oletteko leikkineet koskaan rälläkällä naisen kanssa?
Leikittiin kerran kun tapasin mukavan naikkosen joka suostui ehdotukseeni ja
kumpikin tunsi seksuaalista tyydytystä siitä.
Meillä oli kekkerit vanhassa autotallissa. Leikittiin vähän tällaista bdsm tyylistä juttua..
nainen suostui siihen että sidoin hänet kiinni tuoliin ja hän oli aivan alasti pylly minuun päin.
Sitten olin sopivan matkan päässä hieman kauempana ja käynnistin rälläkän. Kipinät sinkoilivat
paljaalle perseelle mutta kasvot toki olivat piilossa ettei metallinpaloja pääsisi silmiin.
Nainen teki saman minulle ja se oli hauskaa! olin alasti pylly paljaana polvillani sidottuna tuoliin
kiinni ja nainen rälläköi peltiä paljaalle perseelleni varmaan 5 minuuttia ainakin.. siinä tunsi
itsensä aika alistetuksi. lopuksi antoi minulle vielä ruoskaa perseelle niin oli siinä nahka hellänä...
Kulmahiomakone
6
1508
Vastaukset
- Tietävä.
Jokin päivä sitten täällä oli linkki vastaavaan kuvaan. Ja nyt teksti. Jotenkin haiskahtaa...
- ..kulotus.
Eli perse-/vittukarvojen kulotus onnistuu tälläkurin vallan mainiosti!
Ei tarvita kalliita partahöyliä,kun laikalla voi päästellä kipinät perseelle! Edullisimmat rälläkät pyörii siinä tarjouksissa kympin nurkilla,eikä täten ole kallis hankinta, kun sitä voi mies käyttää esim. autonlaittoharrastuksessa,tahi jyväjussin ollessa kyseessä välttien kärkipalan teroitukseen! Jälkimmäisen ollessa kyseessä,voi k.o.-laitteen vähentää tulonhankkimiskuluina ja käsittääkseni myös voi vähentää parturikulut,jos itse "leikkaa" vaimonsa vitun kulottamalla!- Höpöhöpö-setä
Kyllä ja lehmät lentää, aurinko on sininen, lapissa puhutaan venäjää ... ootko muuten kokeillu lehtipuhaltimella siivota lehtiä, siihenhän voi toinen mennä peppu pystyssä odottelemaan kun lehtiä alkaa syöksyilemään... hah hah
Miksi vaimon pakarat näyttää siltä miltä ne näyttää. Mut sellaista se on kun mopo pajalla vehtaa...
- terve normaali ihmin
se vasta on kivaa ja seksikästä kun pilkkoo niasen sillä rälläkällä, ja sit nukkuu siinä autotallin lattialla verisen puol päisen torson kaa, oho alko seisoon ku ajattelinkin
- ex-rälläköijä-.
Tuopa ei vaan olekaan enää tervettä mitä sanoit. Jos mennään tuollaisiin asioihin, niin
silloin voi varmasti todeta, että itsessä on jotain vikaa, mutta sanoit varmaankin tuon vitsinä.
Mielestäni jos tuo aloittajan kaltainen fetissi on kiihottava, niin sen kyllä vielä ymmärtää.. vaikkei
ehkä kaikki. Omat perusteluni voisivat olla nämä:
- rälläkkä ja sen kipinät pelottavat osaa ihmisistä
- pelon kohtaaminen tuottaa osalle ihmisistä seksuaalista kiihotusta, jos kyseessä
on kipinöiden pelko ja ajatus siitä miltä sellainen tuntuu kun joku rälläköi niitä
paljaalle perseelle, joka tietysti on kaikkein pelottavin muoto tässä asiassa.
- rälläkän käyttäjä taas kokee nautintoa ehkä siitä, että hänellä itsellään on sama
pelko sitä kohtaan ja kun hän tekee sitä jollekin jolla myös on se sama pelko, niin
hän tuntee seksuaalista kiihotusta kun saa pohtia miltä "uhrista" tuntuu.
Ja eihän loppujen lopuksi tällainen ketään varsinaisesti satuta, toki kuumat metallisirut polttavat
kun niitä ampuu paljaalle iholle, mutta tietääkseni niistä ei jää mitään jälkiäkään edes ellei suoraan
mitään suihkua päästele menemään suoraan perseelle joka varmasti jo voi tehdä palovammoja.
Lisäksi rälläkkä on oikeasti vaarallinen väline. Monet työkseen sitä käyttävät ovat kokeneet miltä
tuntuu kun laikasta lentänyt metallisiru joutuu silmään ja sen poistaminen ei ole todellakaan nättiä
touhua kun lääkäri poraa suoraan silmään jota olisi pidettävä vielä auki :(
Käyttäkää suojalaseja jos pervoilette mokoman vehkeen kanssa ja tuplana!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433394Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan172602Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3762496Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!811730- 861395
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541070SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs70975- 74945
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.26751Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."
Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l4704