Hei!
Olen vähän vihreä näissä tekniikkajutuissa ja kysyn täältä neuvoa viisaammilta.
Sain juuri kotiini kaapelimodeemin ja siinä on se langaton Wlan, jonka sainkin nyt toimimaan loppujen lopuksi.
Kysymys kuuluu, että, kun avomieheni tytär tulee meille viikonloppuna, niin toimiiko tämä langaton pääte myös hänen kannettavassaan? Kun siis hänen tietokoneensa löytää tämän minun kenttäni ja hän laittaa salasanani koneenseensa, niin voimmeko käyttää yhtä aikaa kannettavia tietokoneitamme?
Toinen kysymys. Voiko yhteen anteenireikään laittaa 2 kpl tv-antennia ja vielä tämän modeemin eli voiko sen jakaa kolmeen, onko tällaisia jakajia, meillä on kyllä käytössä sellainen jossa on 2 jakoa, mutta voiko olla 3. Kärsiikö tv:n kuva tai modeemin toiminta? Millainen se jakaja tulisi olla, onko parempia tai huonompia versioita ko. jakajista?
Saunalahden kaapelimodeemi
ei-tekniikka-Tyttö
1
673
Vastaukset
- Pyyhis
Voitte käyttää vaikka viittä konetta samaan aikaan, modeemi jakaa niille ip-osoitteet ja kaistan niiden kesken.
Modeemin käyttämälle RF-kaapelille en ole nähnyt kuin sellaisia,missä on 1 tulo ja 2 lähtöä. Käyttämällä kahta haaroitinta saat enemmän pistokkeita, mutta netin toimivuudesta en menisi takuuseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1926756- 1561965
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️531169Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢421051Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991015Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6947Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan249918- 41889